2

2


انواع مختلفی از کاشی و سرامیک در کاخانجات شیراز تولید می شوند که از بهترین نمونه های تولیدی این محصول در ایران و کل خاورمیانه سرامیک آشپزخانه است، که با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه و حتی به بازارهای کشور همسایه نیز صادر می شوند.

بهترین قیمت انواع سرامیک آشپزخانه در استان فارس را می توان در شیراز پیدا کرد به همین علت همه تولید کنندگان انواع سرامیک، شیراز به عنوان بازار هدف آنها می باشد و نماینده گان فروش زیادی را در شیراز قرار داده اند.

شیراز به دلیل سابقه هنری طولانی که دارد مردمان باسلیقه و هنرمند زیادی دارد به همین جهت به زیبایی خانه و خصوصا آشپزخانه اهمیت زیادی می دهند، اما از طرفی شیراز مرکز استان فارس می باشد و همه تولیدکنندگان انواع سرامیک سعی در تصاحب این بازار دارند، همین عامل رقابت شدیدی را در این بازار به وجود آورده و باعث شده همه تولید کنندگان در این شهر نمایندگان فروش فعالی را بگیرند، تا بتوانند بهترین قیمت سرامیک را به خریداران خود پیشنهاد دهند.

برای خرید انواع سرامیک آشپزخانه با بهترین قیمت در شیراز می توانید با ما در تماس بوده تا باکیفیت ترین سرامیک را به شما پیشنهاد دهیم.

استفاده از انواع سرامیک در طراحی دکوراسیون منزل به ویژه آشپزخانه باعث ایجاد فضایی دلنشین در محیط خانه می شود، پس با ما همراه شوید تا در مورد نحوه انتخاب درست این نوع کاشی به شما یاری رسانیم.

سرامیک آشپزخانه

سرامیک آشپزخانه

آشپزخانه محل حکم رانی خانم های خانه می باشد، چه همسرانی که در بیرون مشغول بکار هستند و چه خانم هایی که خانه دار هستند به همین علت دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه آشپزخانه ها به صورت open ساخته می شود و خاصیت این نوع آشپزخانه ها طوری است که جزوی از اتاق پذیرایی محسوب می شود و در دید مستقیم افرادی است که در اتاق پذیرایی نشسته اند قرار دارد به همین علت سازنده گان منازل برای آشپزخانه ها برنامه خاصی در نظر می گیرند. استفاده از سرامیک کف یکی از ابزاری است که می توان با استفاده از آن به زیبایی آشپزخانه افزود، خصوصا زمانی که از طرحهای مختلف سرامیک استفاده شود، دکور آشپزخانه با تلفیقی از کابینت شکل زیبایی به خود می گیرد.

همانطور که از نامش پیدا است کاربرد آن در آشپزخانه است، که در تهیه نوع مناسب آن باید به نکات زیر توجه کنیم:

  1. در چه جایگاهی در آشپزخانه می خواهیم استفاده می کنیم، مثلا برای کف استفاده از نوع شیشه ای توصیه نمی شود ولی برای بین کابینت می تواند انتخاب مناسبی باشد.
  2. کاشی که در بالای اجاق گاز نصب می شود باید از مقاومت حرارتی و سایشی بالاتری نسبت به کاشی های که در بین کابیت ها نصب می شود برخوردار باشد.
  3. بهتر است برای کف از سرامیک های با ابعاد بزرگتر استفاده کنید و نوع سنگی بهترین نوع است که از لحاظ مقاومت نسبت به انواع دیگر بهتر است.

سرامیک آشپزخانه

جنس سرامیک آشپزخانه

هر کدام از جنس های مختلف سرامیک، خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد و انتخاب بهترین نوع بستگی به موقعیت استفاده در مکان مورد نظر  دارد.

به طور کلی سرامیک های با ابعاد بزرگ و سنگی مناسب کف و سرامیک  های شیشه ای با ابعاد کوچکتر مناسب دیوار آشپزخانه هستند و برای بالای اجاق گاز و سینک ظرفشویی کاشی های سرامیکی مناسب تر هستند.

سرامیک آشپزخانه

از کجا می توان سرامیک اشپزخانه با قیمت مناسب انتخاب نمود ؟

قیمت موضوعی است که دغدغه بسیاری از افراد در هنگام خرید کالا است، بدبن منظور اول از همه باید بودجه مشخصی برای تهیه کالا در نظر گرفت که بتوان بر اساس آن بهترین نمونه را انتخاب کرد.

نکته دیگر که در انتخاب مهم است توجه به عمر و مقاومت کاشی است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *