با وجود انواع مصالح ساختمانی برای کف سرامیک هنوز یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشش کف می باشد. قیمت این محصول تحت تاثیر عوامل مختلف ممکن است تغییر کند. قیمت سرامیک کف درجه یک سال جدید تا حد امکان پایین نگه داشته شده است تا رضایت طرفداران سرامیک را جلب کند.

آیا با ویژگی های سرامیک کف آشنایی دارید و می دانید قیمت آن در سال جدید چقدر است؟

قیمت سرامیک کف درجه یک سال جدید

5 ویژگی سرامیک کف درجه یک

5 ویژگی سرامیک کف درجه یک

سرامیک ها به عنوان رایج ترین کفپوش های مورد استفاده در ساختمان و فضاهای مختلف آن همچون حمام، راهرو، آشپزخانه، سالن پذیرایی، سرویس بهداشتی و غیره دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. 

از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • این محصولات علاوه بر ایجاد زیبایی در محیط از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار می باشند به طوری که کاربرد آنها در مکان های با ترافیک بالا و پرتردد باعث از بین رفتن با تغییر رنگ آنها نمی‌شود.
  • مقاومت در برابر آب از دیگر ویژگی های این محصول می باشد به همین دلیل سرامیک یکی از بهترین مصالح ساختمانی برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد و محیطی بهداشتی و کاملا پاکیزه را در این فضاها می توان با استفاده از نصب سرامیک به دست آورد.
  • مراقبت و نگهداری از سرامیک بسیار آسان است و لکه های چربی و کثیفی به راحتی از روی آن ها پاک می شوند.
  • از دیگر ویژگی های این محصول داشتن تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ می باشد. همچنین این محصولات دارای ابعاد بسیار مختلفی بوده و از سایز کوچک تا خیلی بزرگ در این محصول دیده می شود. 
  • سرامیک ماهیت خنکی دارد به این معنی که قادر به جذب گرما نبوده و بنابراین همیشه یک سطح خنک را در اختیار قرار می‌دهد و حتی هنگام نصب سیستم گرمایش از کف سرامیک ها ماهیت خود را حفظ کرده و راه رفتن بر روی آنها بسیار لذت بخش می شود.

خرید سرامیک کف مرغوب ایرانی

خرید سرامیک کف مرغوب ایرانی

برای پیمانکاران و فروشگاه های عرضه انواع مصالح ساختمانی همچنین افرادی که به صادرات این محصولات ایرانی به کشورهای همسایه همچون عراق و افغانستان مشغول هستند خرید سرامیک کف مرغوب ایرانی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کار و صادرات باشد.

برای خرید این محصول می توانید با مسئول فروش سرامیک مرغوب تماس بگیرید و پس از اطلاع از قیمت روز این محصول سفارش خود را اعلام کنید.

ما برای کسانی که به صورت عمده اقدام به خرید این سرامیک می کنند قیمت فروش پایین تری را در نظر گرفته ایم تا خریداران بتوانند آن را با قیمت ارزان تری به دست آورند.

همچنین امکان ارسال سفارشات به هر نقطه ای از ایران ممکن است و سفارشات در کوتاه ترین زمان و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلام شده ارسال خواهد گردید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *