کاشی و سرامیک ها در درجه بندی های گوناگونی تولید می شود که می توان این گونه آنان را معرفی کرد:

  1. درجه یک: نوعی از محصول است که هیچ مشکلی ندارد؛ نه از لحاظ طرح، رنگ و ابعاد. سالم است و دارای خوردگی و سایش نمی باشد. از مواد اولیه کاملاً خوب و عالی تهیه شده است.
  2. درجه دو: این نوع از سرامکی را که هم اکنون در بازار به وفور می توان پیدا کرد، از جمله کاشی های پر کاربرد است. انواع گوناگونی دارد.
  3. درجه سه: نوعی از سرامیک است که خوردگی دارد. رنگش پاشیده و دارای شکستگی هایی می باشد.

این گونه است که سرامیک ها درجه بندی می شوند. اما قیمت روز سرامیک درجه یک در بازار گوناگون است و شرکت هایی که این نوع از محصول را تولید می کنند، به دلیل فاکتورهایی که در نظر دارند، آن را در نرخ های متفاوتی عرضه می دارند.

قیمت روز سرامیک درجه یک | فروش عمده سرامیک قیمت مناسب

تولید بهترین کاشی و سرامیک تبریز

تولید بهترین کاشی و سرامیک تبریز تولید بهترین کاشی و سرامیک در شهر تبریز هم انجام می شود. برند معروفی در این عرصه وجود دارد که به همین نام است. شما می توانید کاشی تبریز را در انواع مختلفی در بازار ببیند. این برند کاشی ها را در درجه های کیفی گوناگونی پس از آماده سازی روانه بازار می کند.

شما می توانید کاشی ها و سرامیک های تبریز را از فروشگاه های مختلفی خریداری کنید. محصولات این شرکت توسط نمایندگی های آن در سراسر کشور عرضه می شود. در بازار تولید سرامیک و کاشی، این برند نقش خود را به خوبی ایفاء می کند و شاهد این هستیم که انواع مختلفی از سرامیک را به فروش می رساند.

فروش عمده کاشی و سرامیک قیمت مناسب

فروش عمده کاشی و سرامیک قیمت مناسب فروش عمده کاشی و سرامیک قیمت مناسب از این مجراها صورت می گیرد:

  1. کارخانه تولیدی
  2. شرکت های وارد کننده
  3. نمایندگی شرکت های مختلف
  4. وبسایت های اینترنتی
  5. بازارهای فروش عمده سرامیک و کاشی

این ها گزینه هایی هستند که در کار فروش عمده می باشند. آنان انواع مختلفی از این کالا را در بازار عرضه می دارند و به فروش می گذارند. کارخانه و شرکت های تولیدی وارد کننده از جمله عمده فروشان اصلی به شمار می روند.

سپس می توان در این زمینه به نمایندگی ها و بازارهای مختلف حضوری و غیرحضوری اشاره کرد. خرید عمده سرامیک و کاشی از این راه ها بسیار ساده و راحت است.

قیمت روز کاشی و سرامیک درجه یک

قیمت روز کاشی و سرامیک درجه یک قیمت روز کاشی و سرامیک درجه یک در بازار گوناگون است. این مسئله بر می گردد به مسائلی مانند: طرح، رنگ، ابعاد، درجه بندی کیفی و برند. هر کدام از شرکت ها با در نظر داشت شاخصه هایی که در پیش خود دارند، قیمت ها را گوناگون اعلام می نمایند. برای پیدا کردن قیمت روز باید به فروشگاه های مختلفی سر زد. این فروشگاه ها می شود خرید سرامیک لیون و سرامیک سیاه و سفید را انجام داد، ضمن این که قیمت ها را نیز جویا شد.

اما قیمت های برخی از کاشی و سرامیک در جه یک به این شرح است:

  • کاشی و سرامیک 50 در 50، قیمت: 33000 تومان
  • کاشی و سرامیک 120 در 40، قیمت: 38000 تومان
  • کاشی و سرامیک 60 در 60،قیمت: 18700 تومان

پرفروش ترین مدل های کاشی و سرامیک تبریز

پرفروش ترین مدل های کاشی و سرامیک تبریز برند تبریز، در کار تولید سرامیک لوکس و کاشی شیک می باشند. این برند انواع گوناگونی از طرح ها را به بازار ارائه می کند. از جمله پرفروش ترین مدل های کاشی و سرامیک تبریز می توان به این موارد اشاره کرد:

  • کاشی و سرامیک ساده
  • کاشی و سرامیک سیاه و سفید
  • کاشی و سرامیک طرح پارکت
  • کاشی و سرامیک یک رنگ
  • کاشی و سرامیک طرح التقاطی
  • و …

محصولات این برند را در هر شهری که زندگی می کنید، می توانید از طریق وبسایت های اینترنتی هم خریداری نمایید. این وبسایت ها در اسرع وقت، خریدتان را دم در خانه تحویل می دهند.

شرکت کاشی تبریز دارای زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع می باشد که در سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را شروع کرد کارخانه آن واقع در شمال غرب و در ۲۴ کیلومتری شهر تبریز می‌باشد، در اوایل تاسیس ظرفیت تولید انواع کاشی دیواری این شرکت یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع در سال بود.

سپس با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته و شناخت بازار و همچنین استفاده از متخصصین و پرسنل مجرب توانست ظرفیت تولید سال های خود را به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع در سال افزایش دهد و توانست نشان های استاندارد ملی و ایزو ۲۰۰۰ و ایزو ۹۰۰۱ را کسب کند و همچنین از سوی سازمان‌های بین‌المللی نیز تشویق شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *