سرامیک کف بالکن از جمله سرامیک های می باشد که به خوبی این ناحیه از ساختمان را پوشش می دهند و از مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما برخوردار هستند. معمولا این سرامیک ها در طرح های مختلف و زیبایی تولید می گردند که دارای رنگ های متنوعی هستند و بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند. می توان گفت قیمت سرامیک کف بالکن در سال جدید با توجه به نوسانات نرخ ارز و میزان کیفیت مواد سازنده آنها تعیین می گردد .

قیمت سرامیک کف بالکن سال جدید

مدل های جدید سرامیک کف بالکن

مدل های جدید سرامیک کف بالکن بالکن از جمله نقاطی از منازل می باشد که در همه فصول به خصوص در فصل های گرم سال بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا بالکن ها به صورت روباز یا سرپوشیده ساخته می گردند اما برای داشتن یک بالکن زیبا باید از کفپوش مناسب آن استفاده کرد.

یک کفپوش مناسب بالکن از آنجایی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید، بارش برف و باران، گرد و خاک فضای بیرونی قرار می گیرد باید دارای ویژگی های همچون مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مختلف، امکان شستشوی مداوم، داشتن رنگ و ظاهری ثابت در برابر تابش نور خورشید باشد.

می توان گفت یکی از بهترین کفپوش های که امروزه در بالکن ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد کفپوش های سرامیکی هستند که تمام خصوصیات لازم را برخوردار می باشند. این کفپوش ها درصد جذب آب بسیار پایینی دارند و به همین جهت دارای عمر طولانی و استحکام زیادی هستند.

امروزه کارخانه های سازنده به تولید مدل های جدید سرامیک کف بالکن در رنگ های متنوع می پردازند که دارای خصوصیات لازم هستند و فضای زیبا و بکر را در بالکن ها ایجاد خواهند کرد.
  از جمله این سرامیک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سرامیک طرح سنگ
  2. سرامیک طرح چوب
  3. سرامیک طرح پارکت
  4. سرامیک ساده 
  5. سرامیک سه بعدی کف
  6. سرامیک های مستطیلی طرح دار

شرکت تولید سرامیک کف بالکن شیک

شرکت تولید سرامیک کف بالکن شیک امروزه کارخانه های مختلفی به تولید انواع سرامیک کف شیک و مدرن در انواع طرح ها و طیف رنگی بالایی می پردازند.

این کارخانه ها معمولا از بهترین مواد سازنده جهت تولید این محصولات استفاده می نمایند و به همین جهت از کیفیت و دوام بالایی برخوردار می باشند.

می توان گفت شرکت سرامیک کف بالکن به صورت های مختلفی به توزیع این محصول پرکاربرد در بازار می پردازد که از جمله آنها می توان به فروش حضوری و اینترنتی آنها اشاره کرد.

فروش اینترنتی این محصولات با توجه به فواید بسیار زیادی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است که می توان برخی از این مزیت ها را این طور بیان کرد:

  •  مانع اتلاف وقت 
  • حذف واسطه های فروش و خرید ارزان تر
  • تحویل آسان محصول

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *