سرامیک یک از مصالح تزیینی و پر کاربرد برای زیبا سازی فضای داخلی خانه های مسکونی است که در طرح ها، رنگ ها و اندازه های متنوع و گوناگون در شرکت های سرامیک سازی تولید می شود. یکی از این شرکت ها، شرکت سرامیک طرح چوب سفید در شیراز است.

سرامیک ها کاربرد زیادی در منازل از جمله کف سالن، کف سرویس بهداشتی و حمام، کف آشپزخانه و … دارند. 

شرکت سرامیک طرح چوب سفید در شیراز

راهنمای انتخاب سرامیک طرح چوب

راهنمای انتخاب سرامیک طرح چوب همانطور که گفته شد سرامیک طرح ها و رنگ ها و اندازه های متنوعی دارد که انتخاب هر کدام از آنها به سلیقه خود مشتری میباشد که البته مشاوران سرامیک هم در این زمینه فعالیت دارند که در خصوص این کار به شما مشاوره های مفیدی می دهند ولی در آخر انتخاب نهایی را بر عهده خود شما می گذارند.

مواد تشکیل دهنده سرامیک از سه ماده اصلی از جمله ماسه، خاک رس و فلدسپات ها هستند که بر اساس میزان کیفیت سرامیک تولید شده بسته به کیفیت هر کدام از این مواد تشکیل دهنده تغییر می کند.

انواع سرامیک ها را می توان به دو قسمت پرسلان و غیر پرسلان تقسیم بندی کرد.

سرامیک پرسلان چیست؟ سرامیک پرسلان بهترین و با کیفیت ترین سرامیک موجود (به خاطر مواد به کار رفته و نحوه ساخت آن) در بازار است و واضح است که قیمت آن هم بر اساس کیفیت آن تغییر می کند، این نوع سرامیک ماندگاری و مقاومت بالایی نسبت به سرامیک های غیر پرسلان دارد.

سرامیک پرسلان انواع مختلفی از جمله لعاب دار، بدون لعاب، دو لایه، بافت دار دارد.

سرامیک غیر پرسلان چیست؟ سرامیک های غیر پرسلان ظاهری شبیه سرامیک های پرسلان دارند با این تفاوت که تراکم کمتری دارند و همین موضوع باعث جذب بیشتر رطوبت و کم شدن مقاومت در برابر ضربه و در نهایت پایین آمدن کیفیت سرامیک می شود.

تقسیم بندی انواع سرامیک بر اساس بافت ظاهری دو نوع بافت براق و بافت مات دارد.

سرامیک های با بافت براق ظاهری زیبا دارند ولی لکه بر روی آنها خیلی به چشم می آید.

سرامیک های با بافت مات نسبتا زیبایی کمتری نسبتا به بافت براق دارند ولی گرد و غبار را کمتر نشان می دهند.

یکی از انواع پرکاربرد و پر فروش سرامیک ها، سرامیک های طرح چوب هستند.

سرامیک های طرح چوب یا همان پارکت ها از نوع پرسلان هستند و مقاومت بیشتری نسبت به سرامیک های معمولی یا غیر پرسلان دارند، سرامیک های طرح چوب از با کیفیت ترین و پر کاربرد ترین نوع سرامیک ها هستند. 

قیمت انواع سرامیک طرح چوب سفید

قیمت انواع سرامیک طرح چوب سفید هزینه خرید و نصب و قیمت  سرامیک سفید معمولا بر اساس متراژ محاسبه می شوند اما در فضاهایی با متراژ پایین تر مانند حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی معمولا بر اساس توافقی محاسبه می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *