سرامیک مشکی یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که بیشترین کاربرد را به عنوان کفپوش دارد. ورود تکنولوژی های جدید به صنعت ساخت مصالح ساختمانی انواع بسیار جدیدی از سرامیک را به بازار معرفی کرده است.

فروش سرامیک کف سایز بزرگ پرسلانی می تواند یک محصول جدید سرامیکی را به بازار معرفی کند. آیا شما می دانید که فروش این نوع سرامیک و سرامیک مشکی طلایی در کجا صورت می گیرد؟

فروش سرامیک کف سایز بزرگ پرسلانی

معرفی انواع سرامیک کف سایز بزرگ

معرفی انواع سرامیک کف سایز بزرگ همه ما سرامیک های قدیمی را با سایز کوچک آنها می شناسیم که بیشتر در کف حمام یا آشپزخانه مورد استفاده قرار می گرفتند. امروزه تنوع در ابعاد سرامیک ها بسیار زیاد شده است و سرامیک های بسیار بزرگ نیز به بازار عرضه شده اند.

سرامیک های بزرگ از سنگ های ساختمانی متعددی مانند تراورتن یا گرانیت ساخته می شوند و به همین دلیل انواع مختلفی از این محصولات در بازار وجود دارد.

این سرامیک ها برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند و با نصب آنها در فضای کوچک حس محدود بودن فضا کاهش می یابد. این سرامیک ها به راحتی نصب شده و در مدت زمان کمی می توان سطح وسیع تری از کف را پوشش داد.

این محصولات در عین بزرگ بودن ابعاد از مقاومت بالایی نسبت به فشار و اشیاء نوک تیز برخوردار هستند و به آسانی دچار شکستگی نمی شوند.

از این سرامیک ها در فضاهایی مانند راهرو ها یا اتاق های پذیرایی استفاده می شود و با داشتن تنوع رنگ می توانند نقش موثری در ایجاد دکوراسیونی زیبا داشته باشند.

این محصول عایق رطوبت بوده و به علت سایز بزرگ میزان درز بین محل اتصال آنها به هم در کف بسیار کم بوده و آب امکان نفوذ بسیار کمی به سطح زیرین دارد.

قیمت سرامیک کف درب کارخانه

قیمت سرامیک کف درب کارخانه کسانی که به صورت پیمانکاری اقدام به احداث انواع ساختمان می‌نمایند و فروشگاه های انواع مصالح ساختمانی همچنین افرادی که به صادرات این مصالح به کشورهای دیگر مشغول هستند می‌توانند سرامیک کف سایز بزرگ را جهت توسعه کسب و کار خود خریداری نمایند.

برای تهیه انواع سرامیک کف می توانید با مسئول فروش ما تماس برقرار کنید و ضمن اطلاع از قیمت سرامیک کف درب کارخانه سفارش خود را اعلام کنید.

ما برای کسانی که به صورت عمده اقدام به خرید این نوع سرامیک می کنند قیمت پایین تری را در نظر داریم تا خریداران بتوانند از فروش و صادرات این سرامیک سود بیشتری کسب کنند.

همچنین امکان ارسال سفارشات به هر نقطه از ایران برای ما ممکن بوده و سفارشات در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به دست خریداران خواهد رسید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *