متخصصان سرامیک سه بعدی فیروزه ای را به عنوان صفحات نازک تعریف می کنند که عموماً برای روکش دیوار و کف مورد استفاده قرار می گیرند، از ترکیب های سفالی و سایر مواد اولیه معدنی استفاده می شوند که در معرض سنگ زنی قرار می گیرند و یا ورز داده شده، ورقه ورقه شده و سپس در دمای کافی خشک شده و پخته می شوند تا بتوانند ویژگی های لازم را به دست آورند. قصد تهیه این سرامیک ها در مشهد را دارید؟ با فروشگاه ما در تماس باشید.

فروشگاه سرامیک سه بعدی فیروزه ای مشهد

انواع مدل های سرامیک سه بعدی فیروزه ای

انواع مدل های سرامیک سه بعدی فیروزه ای کاشی های سرامیکی سه بعدی انواع مختلفی دارند و می توان آنها را بر اساس معیارهای مختلف طبقه بندی کرد. طراح ترکی Yiğit Özer مجموعه ای از سرامیک را توسعه داده است که قادر به تبدیل مفهوم سنتی کاشی است. اینها طرح های سه بعدی از اشکال است که در کنار هم قرار می گیرند و باعث ایجاد مجموعه ای از ریتمهای کاملاً متفاوت از نمونه های سرامیکی مربع می شوند.
 شامل دو مدل مختلف است: هر دو طرح بسته به همان آزادی که شکل کاشی می بخشد ، تعداد زیادی حالت چیدمان ارائه می دهند. به این ترتیب، هر کس این فرصت را دارد که سرامیک ها را مطابق شخصیت خود سفارش دهد. جلوه سه بعدی به این سرامیک ها این توانایی را می دهد که بتوانند با چراغ ها و سایه های موجود در یک اتاق بازی کنند و عمق بیشتری به آن بخشند. تطبیق پذیری استفاده و طراحی این سرامیک ها را در انواع فضاها و شرایط مانند سالن های ساختمانی ، اتاق ها ، هتل ها و غیره استفاده می کند. انقلابی در این زمینه در حال انجام است ، این محصول و همچنین روکش داخلی سه بعدی که چندی پیش به شما ارائه دادیم ، نشان می دهد که شرکت ها در معرض خطر در نظر گرفتن مواد و طرح های جدید و متفاوت ، که اغلب توسط هنرمندان یا طراحان ایجاد می شود ، هستند. جایگزین محصولات سنتی.

Allb UGL (کاشی های اکسترود شده با تخلخل بالا ، بدون استفاده)

6٪ <E≤10٪ * E = جذب آب

Alll UGL (کاشیهای اکسترود شده با تخلخل بسیار بالا ، بدون لعاب)

E> 10٪ * E = جذب آب

کاشی های سرامیکی بدنه رنگی و متخلخل بدون لعاب و تزئینات.

دارای تنوع رنگ در سطح می باشد ، بنابراین توصیه می شود قبل از تخمگذار تمام کاشی های جعبه های مختلف را مخلوط کنید.

تخلخل زیاد باز باعث می شود که این کاشی ها در مقابل چرخه انجماد ذوب مقاوم نباشند.

به دلیل تخلخل زیاد ، آنها کاشی های بسیار رنگ آمیزی شده و همچنین در معرض پدیده های شکوفایی قرار دارند.

قیمت سرامیک سه بعدی کف آشپزخانه

قیمت سرامیک سه بعدی کف آشپزخانه در بازار امروز به علت زیاد بودن مصرف کننده و عرضه کننده سود جویانی قصد استفاده های نادرست دارند. این افراد سود جو به گونه ای به بازار القا نموده اند که قیمت پایین مختص اجناس بی کیفیت است. اما مجموعه ما عکس این مفهم را اثبات نموده است. زیرا سرامیک کف آشپزخانه تولید شده توسط ما بسیار با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه است. باور ندارید؟ شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت سرامیک سه بعدی و ثبت سفارش و خرید کفپوش های خاص با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *