2

2


سرامیک دیواری با طراحی هندسی محیط را کاملا سطح بالا نشان می دهد.خريد سراميك هندسی و سرامیک سنتی براي افرادي كه به دنبال ديزاين خاص براي منزل خود هستند به صورت مستقيم و اينترنتي امكان پذير است.

جمعی از طراحان اسپانیایی سرامیک خاص را طراحی کرده اند. طرح هندسی این کاشی که بسیار چشم نواز است نظر بیننده را به نظم موجود در این طراحی جلب میکند.

اگر با دقت به چیدمان این سرامیک بنگرید به این نتیجه می رسید که هیچ چیز اتفاقی به نظم ننشسته و جزییات نقش مهمی در ایجاد نظم بازی می کند. از این نوع سرامیک و سرامیک طرح آجر می توان در فضاهایی مانند نشیمن خانه استفاده کرد و مطمئنا نظر هر کسی را به زیبایی خود معطوف می کند. هر سرامیک از هزاران مولکول ساخته شده و در نوع چیدمان ان نقصی را پیدا نمی کنید. این نوع سرامیک، وقتی بر دیوار نصب می شود تلا لو نور را در خود نشان می دهد و با درنظر گرفتن ابعاد متغیر این شکل هندسی، تلا لو شدت می یابد.

روز به روز به تنوع مدل های جدید کاشی افزوده می شود. کاشی ها به دلیل داشتن قیمت مناسب و دوام و استحکام بالا پرطرفدارترین پوشش هایی هستند که در قسمت کف، دیوار و سقف از آنها استفاده می شود.

به دنبال راه هایی برای ایجاد محیطی یگانه و منحصر بفرد، طراحانی که همیشه خواستار بهترین ها هستند،  در نهایت به استفاده از کاشی های هندسی و طرح های مدرن روی آورده اند. این کاشی های علاوه بر آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی قابلیت استفاده در تمامی اتاق های منزل را دارند. افرادی هم هستند که علاقه زیادی به سبک های قدیمی مانند سفید و سیاه دارند و هدفشان ایجاد مدلی متفاوت نسبت به سایرین است به همین دلیل از ترکیب چینش سیاه و سفید استفاده می کنند. کاشی های هندسی در الگوها و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند که هر کدام می توانند آرایشی متفاوت به خود بگیرند.

به دليل استقبال از اين نمونه سراميك جمعي از طراحان اسپانيايي سراميك هندسي خاصي را طراحي كرده اند به نام كين (kin). هندسه چشم‌نواز طرح این کاشی، نظر بينندگان را به خود جلب مي كند. چیدمان مولکولی و خاص این سرامیک، نظر همگان را معطوف به زیبایی خود می‌کند.

سرامیک دیواری با طراحی هندسی

خريد اينترنتي سراميك ديواري طرح هندسي

مزایای خرید اینترنتی تنها محدود به صرفه­ جویی­ های مالی و زمانی آن نمی­شود. خریداران به دلیل تنوع بالای محصولات موجود در بازار، محدودیت دسترسی به مراکز فروش و از همه مهمتر کم اطلاعی از مشخصات فنی کاشی و سرامیک، با دشواری در تصمیم روبرو هستند.

سرامیک دیواری با طراحی هندسی

مدل برتر سراميك با طراحي هندسي

  • مدل قطعه قطعه ای:

با ترکیب و ست کردن اشکال هندسی مختلف در کنار هم، کاشی هایی با طرح های بسیار زنده و با افکت های رنگارنگی تشکیل می شوند.

  • آجرنما:

مدل هایی متفاوت و زیبا اعم از مدل آجر های سنگ مرمری و طرح چوب ومدل آجر های روستایی،در این مدل مانند این است که از بین آجرها ملات بیرون زده وهمگی این مدل ها در قالب طرح های آجرنما نمایش داده می شوند.

  • مدل های زیگزاگی شیک
  • مدل خط خطی در یک راستا:

خطوط پهن و باریک، عمودی و افقی، مستقیم و متقاطع، صاف و سه بعدی، قطعا یکی از مهمترین این مدل ها طراحی های خطی با قابلیت اضافه کردن عمق هستند که در حال رواج هستند.

  • کاشی های هنری

سرامیک دیواری با طراحی هندسی

خريد سراميك ديواري با طراحي هندسي

كاشي هاي با الگوهاي نامنظم هندسي ، براي سطوح منحني و محدود مناسب ترند. جهت خريد اين محصولات مي توان به دفاتر فروش و فروشگاه هاي لوازم ساختماني مراجعه كرد. و هم برا سهولت در كار ميتوان به سايت هاي اينترنتي محصولات براي مشاهده و خريد آن ها اقدام كرد.

سرامیک دیواری با طراحی هندسی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *