2

2


سرامیک بین کابینت شیراز یکی از با کیفیت ترین نوع سرامیک بین کابینتی است، که برای تهیه و خرید آسان با قیمتی مناسب می توانید با فروشندگان اینترنتی معتبر در این زمینه ارتباط برقرار کنید.

برای انتخاب نوع و رنگ سرامیک بین کابینت و سرامیک سنتی باید دقت کرد تا رنگ مناسبی انتخاب گردد. برای کابینت تیره می توان از سرامیک شیشه ای تیره با شیشه های سفید رنگ و یا بلعکس انتخاب کرد و یا برای رنگ قهوه ای روشن می توان از انواع سرامیک رنگی متناسب با آن بر اساس سلیقه افراد استفاده کرد.
برای خرید انواع سرامیک بین کابینت در شیراز از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

برای خرید سرامیک بین کابینتی دانستن یک سری نکات حتما ضروری است، که مهمترین نکته این است که یک سرامیک بین کابینتی و سرامیک طرح آجر خوب و مناسب دارای چه ویژگی هایی است؟ پس در ادامه با ما همراه شوید تا شما را در انتخابی مطمئن تر در این خصوص یاری رسانیم.

سرامیک بین کابینت

سرامیک بین کابینتی نوعی از سرامیک است که در دیواره های آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

علت خرید و تهیه این نوع سرامیک پوشاندن فضاهای بین کابینت پس از نصب کابینت در آشپزخانه می باشد.

با استفاده از کاشی های بین کابینتی با طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع جلوه و شکوه خاصی را به محیط آشپزخانه خواهیم داد.

سرامیک بین کابینت

رنگ سرامیک بین کابینت

اولین آیتمی که در سرامیک ها مورد توجه بیننده قرار می گیرد رنگ آن است پس در انتخاب رنگ مناسب باید دقت کافی را به کار برد.

برای خرید انواع سرامیک بین کابینت در طرحها و رنگهای مختلف در شیراز می توانید با مراجعه به ما از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.
یکی از استفاده های مهم سرامیک، در آشپزخانه های منازل می باشد که در کف و دیواره های آن بکار می رود اما نوع دیگر کاربرد سرامیک در دیواره آشپزخانه، استفاده از سرامیک در رنگهای مختلف در بین کابینت می باشد. زمانی که طرح کابینت مشخص شده و در آشپزخانه نصب می گردد برخی قسمتهای دیوار خالی می ماند که عده ای از افراد به آن دست نمی زنند ولی عده ای دیگر مناطق خالی را با انواع کاشی و سرامیک می پوشانند.

سرامیک بین کابینت

 ویژگی های سرامیک بین کابینتی

  • سرامیکی که باعث انعکاس نور شود به محیط فضایی دل انگیز تر می دهد.
  • باید با جنس و رنگ کابینت به کار رفته در آشپزخانه سنخیت داشته باشد.
  • به دلیل وجود اجاق گاز و یا بعضا آبگرمکن باید کاشی انتخاب شده مقاومت لازم در برابر حرارت را داشته باشد.
  • به دلیل وجود اشیا نوک تیز زیادی نظیر چاقو که احتمال برخورد آنها به سرامیک کم نیست باید مقاومت لازم در برابر سایش و ضربه را داشته باشد.

به دلیل اینکه آشپزی در این مکان انجام می گیرد و امکان به وجود آمدن دود و چربی در این کاشی ها زیاد است بهتر در برابر شستشو مقاوم بوده و به مرور کیفیت آن کاهش نیابد.

سرامیک بین کابینت

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *