سرامیک در بین مصالح ساختمانی مختلف یکی از متنوع ترین محصولات از نظر رنگ می باشد. رنگ های مختلف سرامیک استفاده از آن‌ها را برای مکان های مختلف مقدور ساخته است. فروشندگان سرامیک کف رنگ تیره مات اقدام به عرضه این محصول با قیمت مناسب به بازار نموده اند. آیا با مزایای این نوع سرامیک آشنا هستید و می دانید چگونه می توان با فروشندگان آن تماس برقرار کرد؟

فروشندگان سرامیک کف رنگ تیره مات

مزایای سرامیک کف رنگ تیره مات

مزایای سرامیک کف رنگ تیره مات

سرامیک های تیره در دو نوع مات و براق به بازار عرضه شده اند. نوع مات این محصول دارای سطح چسبندگی بیشتری نسبت به نوع براق است و به همین دلیل باعث ایجاد اصطکاک بین کف پا یا کفش با سطح سرامیک شده شده به این ترتیب مانع از لغزش و سرخوردگی افراد بر روی آن می شود؛ به این خاطر است که این نوع سرامیک ها برای مکان های همچون سرویس‌های بهداشتی و محیط های مرطوب بسیار مناسب هستند.

عدم جلوه نوری در این نوع سرامیک ها گرد و غبار، جرم و کثیفی ناشی از ترافیک رفت و آمد بر روی آنها را نشان نمی دهند به این ترتیب برای نصب در ورودی‌ها بسیار مناسب می باشند و نیاز به نظافت روزانه ندارند. 

برای کسانی که به محیط های زرق و برق دار علاقه‌ای ندارند استفاده از سرامیک های تیره مات گزینه بسیار مناسبی می باشد. این نوع سرامیک ها فضاهایی را که در آن قرار گرفته اند کوچک تر از واقعیت نشان می‌دهند که ممکن است برای برخی موارد لازم باشد.

و در پایان این که این نوع سرامیک ها به دلیل عدم نیاز به پولیش و انجام فرآیند براق کردن از قیمت پایین تری برخوردار هستند و هزینه تمام شده نصب آنها پایین تر می باشد.

قیمت سرامیک کف در سال جدید

قیمت سرامیک کف در سال جدید قیمت سرامیک کف در سال جدید برای  پیمانکاران و فروشگاه های عرضه انواع مصالح ساختمانی همچنین افرادی که به صادرات این گونه مصالح به کشورهای دیگر مشغول هستند برای مشخص کردن حاشیه سود از اهمیت زیادی برخوردار است تا بتوانند از فروش یا صادرات آن سود بیشتری کسب نمایند.

شما برای اطلاع از آخرین قیمت سرامیک کف جدید می توانید با فروشندگان سرامیک کف تماس بگیرید و سفارش خود را اعلام کنید.

این فروشندگان برای کسانی که به صورت عمده اقدام به خرید این سرامیک می کنند قیمت پایین تری را در نظر گرفته است تا بتوانند آن را با قیمت ارزان تری به دست آورند.

همچنین امکان ارسال سفارشات به هر جایی از ایران ممکن است و سفارشات در اسرع وقت به آدرس اعلام شده ارسال خواهد گردید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *