با وجود ورود انواع مختلف کفپوش های جدید به صنعت ساختمان همچون کفپوش های چوبی اما هنوز استفاده از سرامیک به عنوان کفپوش بسیار مرسوم است و انواع جدیدی از این محصول به بازار عرضه شده است. شرکت پخش سرامیک کف زیتونی روشن و سرامیک سیاه اقدام به عرضه این نوع سرامیک به بازار با قیمت مناسب کرده است. آیا می دانید چگونه می توان جهت سفارش خرید با این شرکت تماس گرفت؟

شرکت پخش سرامیک کف زیتونی روشن

کاربرد های سرامیک کف زیتونی روشن

کاربرد های سرامیک کف زیتونی روشن

سرامیک سنتی از جمله مصالحی هستند که دارای تنوع رنگ و اندازه بسیار زیادی هستند و به همین دلیل می توان هر یکی از آنها را برای مکان های خاص مورد استفاده قرار دارد.

سرامیک کف زیتونی روشن یکی از انواع سرامیک مورد استفاده به عنوان کفپوش می باشد که در محیط هایی که ممکن است زود کثیف شوند کاربرد دارند. این سرامیک در مکان هایی مانند کف آشپزخانه یا سرویس بهداشتی بیشترین کاربرد را دارد و به علت رنگ خاص خود می توان حس تمیزی و نظافت را به این محیط ها ببخشد.

این سرامیک درجه نفوذناپذیری بسیار بالایی نسبت به رطوبت دارد و مانع از ورود آب به سطح زیرین خود می شود. کاربرد این سرامیک در مکان های مذکور باعث شده است در سطح روی آنها از سطوح و لایه اصطکاک استفاده شود تا مانع لیز خوردن افراد در این محیط ها شود.

رنگ این سرامیک ها به گونه ای که به راحتی می توان هر گونه کثیفی یا لکه را روی آن مشاهده نمود و به ترتیب اقدام به تمیز نمودن آن کرد.

این سرامیک ها اغلب دارای سایز نسبتا بزرگی هستند و به همین دلیل از سرعت نسب بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل هزینه نصب بالایی دارند و هزینه دکوراسیون آشپزخانه را کاهش می دهند.

آخرین قیمت سرامیک کف آشپزخانه

آخرین قیمت سرامیک کف آشپزخانه کسانی که به صورت پیمانکاری اقدام به احداث واحدهای ساختمانی می‌نمایند، فروشگاه های عرضه انواع مصالح ساختمانی همچنین افرادی که به صادرات این گونه مصالح به کشورهای دیگر مشغول هستند می‌توانند سرامیک کف آشپزخانه را برای توسعه کسب و کار خود انتخاب کنند.

برای اطلاع از آخرین قیمت سرامیک کف آشپزخانه می توانید با شرکت پخش آن تماس برقرار کنید و سفارش خود را اعلام کنید.

این شرکت برای کسانی که به صورت عمده اقدام به خرید این سرامیک می کنند قیمت پایین تری را در نظر گرفته است تا خریداران بتوانند آن را با قیمت ارزان تری به دست آورند.

همچنین امکان ارسال سفارشات به هر نقطه از ایران برای شرکت پخش سرامیک ممکن است و سفارشات در اسرع وقت به آدرس اعلام شده ارسال خواهد گردید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *