سرامیک

سرامیک


ورادات انواع سرامیک کف توالت شیشه ای در چند سال اخیر بیشتر در حال انجام است، چرا که افراد بسیاری هستند که در طرح های خانه های خود از این نوع سرامیک استفاده می کنند.

یکی از انواع سرامیک که در کف توالت استفاده می گردد سرامیک شیشه ای می باشد که انواع سرامیک شیشه ای هم از طریق کارخانه های داخلی تامین می گردد و هم از طریق واردات سرامیک شیشه ای.
سرامیک هر بنایی را زیبا می کند اما زمانی که از سرامیک شیشه ای استفاده می شود زیبای نما چند برابر می گردد.

انواع سرامیک شیشه ای وارداتی

تولیدکنندگان داخلی زیادی هستند که در زمینه تولید انواع سرامیک شیشه ای مشغول هستند اما سرامیک شیشه ای وارداتی با طرحها و قیمتهایی که دارد توانسته از رقبای داخلی پیشی بگیرند.
سرامیک شیشه ای بسته به نوع و کیفیتی که دارند قیمت گذاری می شوند. کشورهای زیادی مانند چین هستند که کاشی و سرامیک خود را با طرح های زیبا و با قیمتهای ارزان به کشورهای دیگر صادر می کنند و همین امر باعث ضربه خوردن به تولیدکنندگان داخلی شده است. یکی از انواع سرامیکی که وارد کشور می شود، سرامیک شیشه ای است که در انواع مختلف می باشد. از مهمترین انواع سرامیک شیشه ای وارداتی می توان به سرامیک شیشه ای استخری و سونا و جکوزی و همچنین سرامیک شیشه ای طرح چوب می باشد که از کشورهایی نظیر چین و ایتالیا وارد کشور می شود.

سرامیک کف توالت شیشه ای

انواع سرامیک کف توالت

سرامیک های کف از مهم ترین قسمت یک توالت می باشد زیرا با قرار دادن خواه یا ناخواه مستقیم پا بر روی زمین با این سرامیک ها روبرو مس شویم.

سرامیکی را باید انتخاب کنیم که لیز نباشد و از استحکام بالایی برخوردار باشد انواع سرامیک کف توالت هم به صورت داخلی در حال تولید است و هم به صوت واردات در حال انجام است.

انواع سرامیک به صورت زیر است:

  • سرامیک طرح آنجل آبی روشن، کاشی آسیا
  • سرامیک طرح آنجل گلبهی، کاشی آسیا
  • سرامیک طرح دیبا فندقی، کاشی آسیا
  • سرامیک طرح دبیا قرمز، کاشی آسیا

سرامیک کف توالت شیشه ای

سایز سرامیک کف توالت شیشه ای

سایز سرامیک کف توالت شیشه ای در اندازه های مختلفی در بازار موجود است، انتخاب ها متفاوت است و بسته به نوع توالت شما دارد.

توالت شما اگر بزرگ یا کوچک باشد در انتخاب سایز سرامیک بی تاثیر نخواهد بود.

سایزهای متفاوت به همراه طرح های زیادی وجود دارد که بسته به محل خود طرح و سایز سرامیک را انتخاب میتوانید انتخاب کنید.

اما فراموش نکنید سایز در بزرگ یا کوچک تر نشان دادن توالت شما نیز می تواند تاثیر مستقیمی داشته باشد.

سرامیک کف توالت شیشه ای

سرامیک شیشه وارداتی

بسیاری از سازندگان برای بعضی قسمتهای ساختمان مانند سرویس بهداشتی یا حمام مانند اتاق پذیرایی هزینه نمی کنند اما در خانه های لوکس بدین صورت نیست. اتاق پذیرایی یا اتاق خواب از جمله قسمتهای داخلی خانه است که در زیباسازی آن هزینه های زیادی صورت می پذیرد یکی از این هزینه ها، نوع کاشی و سرامیکی است که در آن بکار می رود. در ساختمان های لوکس به سرویس بهداشتی که توالت نیز از قسمتهای آن است اهمیت داده می شود و با استفاده از کاشی های شیشه ای که بسیار زیبا می باشد زیبایی ویژه ای را به توالت می دهند.

حتما این سوال در ذهنتان پیش آمده است که چرا با وجود تولید کنندگان داخلی از واردات سرامیک شیشه ای مخصوص توالت دست نکشیده ایم.

باید گفت تولیدی این سرامیک ها در ایران به چند نمونه ختم نمی شود و در شهرهای مختلفی به تولید انواع سرامیک زیبا و جذاب پرداخته اند، اما دلیل اصلی واردات قیمت مناسب آن است.

در ایران به دلیل تورم ها و نوسانات قیمت ها ثابت نبوده، به همین دلیل برای کاهش در قیمت از راه واردات استفاده می کنیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *