مرکز فروش کاشی و سرامیک در تهران زیاد است.کاشی به معنای پوشش ساختمان با گل پخته شده است . کاشی نوعی مصالح ساختمانی است که در مرحله نازک کاری استفاده می شود . کاشی از زمان هخامنشی در ایران وجود داشته و در ابتدا در دو نوع کاشی گلی(خاک رس) و کاشی جسمی ( کائولن و سیلیس)تولیر می گردیده است .

سرامیک ها به معنای اشیای پخته شده هستند . سرامیک نیز از دیگر مصالح ساختمانی در نازک کاری است . سرامیک ماده ای معدنی همراه با اکسید و نیترید است که عموما در دمای بسیار بالا حرارت داده می شود و استحکام بسیار بالایی دارد . سطح سرامیک قبل از حرارت دیدن صاف و با لعاب صیقل داده می شود ،همین امر احتمال ایجاد خلا و پوک شدن سرامیک را کاهش می دهد و منجر به افزایش طول عمر آن می گردد .

کفپوش سرامیک در سال های گذشنه پای ثابت کف و دیوار بخش های مختلف خانه ها و منازل ما بودند . ولی در سال های اخیر با حضور کف پوش های چوبی و لمینت تا حدی از قدرت و محبوبیت کفپوش های سرامیکی کاسته شده است . ولی تولید کنندگان این کفپوش ها سعی کرده اند تا با ایجاد تنوع در مدل های تولیدی خود بازار فروش سابق خود را بازیابی کنند .

صلابت و کلاسی که سنگ کاشی سرامیک آشپزخانه با کیفیت دارد را هیچ کفپوش دیگری ندارد . از این لحاظ شاید سرامیک را بتوان هم رده با کفپوش های سنگی قرار داد .

مرکز فروش کاشی و سرامیک در تهران | عرضه عمده محصولات خارجی

نمایندگی فروش کاشی و سرامیک خارجی

نمایندگی فروش کاشی و سرامیک خارجیصادرات سرامیک و کاشی ارزان قیمت و با کیفیت امروزه به سراسر دنیا گسترده انجام می شود . ایران یکی از کشور های قوی و بسیار قدرتمند در حوزه تولید سرامیک  و کاشی می باشد . این کشور دارای پتانسیل های بسیار قوی ای در رابطه با تولید کاشی ها و سرامیک است .

تولید و توزیع کاشی و سرامیک در حجم بالا و قیمت های مناسب باعث شده است که از کشور های هم سایه نیز برای خرید این محصولات به ایران بیایند و فرایند صادرات را انجام دهند .

ایران را می توان پنجمین قطب صنعتی در تولید این محصولات معرفی کرد امروزه با تکمیل پنل های این محصولات جایی برای تردید در تهیه این محصولات نمی ماند .

عرضه عمده انواع کاشی و سرامیک خارجی

عرضه عمده انواع کاشی و سرامیک خارجیآرشا سرام با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ی واردات و فروش کاشی و سرامیک خارجی و ایرانی با بهترین کیفیت و درحه با همکاری کادر مجرب خود توانسته است همواره رضایت مصرف کنندگان خود را در کارنامه فعالیت خود داشته باشد که این مهم ترین هدف است .

مرکز فروش بهترین برند های کاشی و سرامیک در تهران

مرکز فروش بهترین برند های کاشی و سرامیک در تهرانکارخانه سرامیک و کاشی  با توجه به مواد و ابزار اولیه سرمیک و کاشی باید در مناطق که دارای عمده خاک  رس سیلیس دار هستند احداث شود. استان یزد در ایران  رتبه یک را دارا می باشد .هر چقدر کیفیت خاک رس استفاده شده جهت تولید بالا باشد کیفیت تولید انواع سرامیک و کاشی افزایش می یابد .

پایین ترین قیمت عمده فروشی کاشی و سرامیک

پایین ترین قیمت عمده فروشی کاشی و سرامیکقیمت کاشی بسته به ابعاد و جنس آن متفاوت خواهد بود . در کاشیران می توانید انواع کاشی را همراه با جزئیات ویژگی های آن ها مشاهده کنید . همچنین می توانید از طریق امکان مقایسه محصولات قیمت و سایر جزئیات را با یکدیگر مقایسه کرده و کاشی مورد سلیقه خود را انتخاب کنید . با خرید از کاشیران می توانید تمامی واسطه ها را حذف کرده و کاشی را به قیمت در کارخانه دریافت کنید .

قیمت سرامیک یکی از عوامل مهم تعیین کننده در قیمت نهایی ساختمان سازی و یا باز سازی لست که بسیار حائز اهمیت است . قیمت سرامیک متاثر از پارامترهای مختلفی مثل متریال به کار رفته ،ابعاد ،برند کارخانه سازنده سرامیک ، طرح های ساده یا برجسته و مواردی از این قبیل است ‌. قیمت سرامیک در بازار از آن جا که از طریق واسطه به دست شما عزیزان می رسد قطعا بیش تر از نرخ های ارائه شده در کاشیران است .

کاشیران تلاش بر آن داشته تا با حذف واسطه ها بهترین کیفیت سرامیک را با قیمت در کارخانه به شنا برسانند.

قیمت روز سرامیک متغیر است ولی اکنون حدود ۸۰۰۰۰تومان است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *