کشور ایران دارای تاریخ بسیار کهن در هنر و صنعت کاشی و سرامیک است و دارای اثار باستانی زیادی است که در سر تا سر کشورمان نگاشته شده است و امروزه این طرح های زیبا بر روی انواع کاشی و سرامیک طراحی میگردد. تولید کاشی و سرامیک در ایران با روش های ابتدایی از حدود 1200 سال قبل از میلاد مسیح با ساخت کاشی های تزیینی و سرامیک های سنتی اغاز شده است. واژه سرامیک از کلمه یونانی گرفته شده است و به معنی سفال پخته شده است. سرامیک ها از نظر کاربرد به چند دسته تقسیم میشوند:

1) سرامیک های سنتی یا سیلیکاتی 2) سرامیک های مدرن یا مهندسی 3) سرامیک های اکسیدی 4) سرامیک های غیر اکسیدی

ویزگی ها و کاربرد های مختلف مواد سرامیکی: الف) الکتریکی و مغناسیطی مانند دی الکتریک، مغناطیس نرم، رسانای یونی و ابر رسانا ب) سختی بسیار بالا، ابزار ساینده و برشی ج) نوری مانند فلورسانس، بازتاب نوری و انتقال دهنده نور د) حرارتی 

کاشی تکه سنگی مصنوعی است که طول و عرض گوناگونی دارد و ضخامت ان چند میلی متر بوده است. کاشی از محصولات سفالین و سرامیکی است و در ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد مانند حمام، سرویس بهداشتی و اشپزخانه و همچنین برای تزیین داخل و خارج ساختمان بکار میرود. کلمه کاشی از نام شهر کاشان گرفته شده است که از سالها قبل به عنوان مرکز صنعت سفال سازی مشهور بوده است. کاشی انواع مختلفی دارد: کاشی بدنه، کاشی کف، کاشی سه بعدی و کاشی پرسلانی 

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید کاشی مواد بدنه، مواد لعاب و رنگ میباشد.

کاشی و سرامیک از نظر استحکام با یکدیگر تفاوت هایی دارند و کاشی به دلیل ظریف بودن استحکامش کمتر است و اب بیشتری را جذب میکند و در دیوار کاربرد دارد و سرامیک بخاطر استحکام بالا در کف مورد استفاده قرار میگیرد و در گویش مردم عادی و غیر علمی به کاشی دیوار، کاشی و به کاشی کف، سرامیک گفته میشود. مدل کاشی آشپزخانه ایرانی با توجه به مدل، مارک کاشی، رنگ بندی و نوع کاربرد متفاوت است.

مدل کاشی آشپزخانه ایرانی | پخش عمده کاشی و سرامیک

مدل های مختلف کاشی آشپزخانه ایرانی

مدل های مختلف کاشی آشپزخانه ایرانیکاشی و سرامیک در رنگ بندی های متنوع تولید میشوند و انواع سرامیک کف در طرح های گوناگون و رنگ بندی های متعدد عرضه میگردد و این محصولات بسیار زیبا بوده و با قیمت بسیار مناسب به فروش میرسد و از ویژگی هایی مانند پایدار بودن نسبت به ضربه و فشار، مقاوم در برابر فشار و شست و شوی سریع و اسان برخوردار است. نوع کاشی بنام کاشی مینیاتوری وجود دارد که دارای رنگ بندی متنوع و زیباست و نصب ان اسان بوده و در مکانهای مختلفی قابل نصب است. مدل های مختلف کاشی اشپزخانه ایرانی به صورت طرحدار و ساده است.

پخش عمده انواع کاشی و سرامیک

پخش عمده انواع کاشی و سرامیکشرکت عمده انواع کاشی و سرامیک در شهر هایی مانند یزد و شیراز و کاشان  و دیگر شهر ها وجود دارد که این شرکت ها به صورت عمده و مستقیم کاشی و سرامیک عرضه مینمایند که میتوان کاشی مورد نظر را در عالی ترین نوع و کیفیت و با مناسب ترین قیمت خریداری کرد و خریداران عزیز برای خرید کاشی و سرامیک میتوانند به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند. برای اطلاع از حراج کاشی و سرامیک با متخصصان و فروشندگان سایت فروشگاهی ما ارتباط برقرار نمایید.

بهترین کاشی و سرامیک تولید ایران

بهترین کاشی و سرامیک تولید ایرانامروزه با توجه به پیشرفت و توسعه کشور و همچنین نیاز مردم، تولید انواع سرامیک و کاشی در طرح ها و رنگ بندی های مختلف صورت میگیرد و تولیدکنندگان در شهر های مختلف تلاش میکنند که انواع کاشی و سرامیک در بهترین و مجهز تریت کارخانجات تولید شده و از زیبا ترین طرح ها و نقش های بر روی ان ها استفاده میشود و برترین و بهترین فروشندگان کاشی و سرامیکف سرامیک یزد، کاشی عقیق یزد، کاشی مرجان در شیراز و … میباشد.

قیمت روز کاشی و سرامیک در بازار

قیمت روز کاشی و سرامیک در بازار قیمت انواع کاشی و سرامیک با توجه به نوع و کیفیت و انواع (سرامیک کف، کاشی دیواری، پرسلان و گرانیت، کاشی سه بعدی تابلویی، کاشی های مونو کالرو …) متفاوت است و برای اطلاع از قیمت سرامیک سفید ساده، سرامیک اسپانیایی، خرید سرامیک درجه یک و صادرات سرامیک با سایت ما همراه باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *