شرکت های متعددی در کشورمان وجود دارند که کارشان تولید انواع گوناگون کاشی و سرامیک می باشد. این شرکت ها در شهرهای متفاوتی در حال تولید می باشند. آنان توسط ماشین آلات پیشرفته، کاشی و سرامیک های ناب و عالی ای را تولید می کنند. کارخانه ها در سه درجه بندی محصولات خود را به بازار عرضه می دارند که عبارتند از: 

  1. کاشی و سرامیک درجه یک: نوع مرغوب محصول 
  2. کاشی و سرامیک درجه دو: نوع متوسط و بازاری محصول 
  3. کاشی و سرامیک درجه سه: نوع پایین و نامرغوب محصول که شکسته و لب پر شده اند. 

از کارخانه های مختلف می توان خرید را به شکل عمده انجام داد. هر کارخانه ای به دلیل فاکتورهایی را که در نظر دارد، قیمت ها را اعلام می کند. لیست قیمت کاشی و سرامیک در تهران و سایر شهرهای را می توانید با مراجعه به بازارهای خرید و فروش و وبسایت های رسمی اینترنتی شرکت های تولید کننده، تهیه کنید. 

لیست قیمت کاشی و سرامیک در تهران | خرید مستقیم از کارخانه

کارخانه تولیدی انواع کاشی و سرامیک در ایران

کارخانه تولیدی انواع کاشی و سرامیک در ایرانکارخانه های تولیدی انواع کاشی و سرامیک را در ایران عرضه می دارند. این کارخانه ها کاشی و سرامیک ها را برای: 

  • آشپزخانه 
  • سرویس های بهداشتی 
  • لابی هتل ها 
  • راهروها
  • راه پله ها 
  • نمای ساختمان ها 
  • پذیرایی 
  • و غیره 

تولید می کنند و به دست خریدار می رسانند. سرامیک استخری و سرامیک طرح سنگ را هم آنان پس از تولید روانه بازار می نمایند که می شود محصولات شان را از فروشگاه های مختلف خریداری کرد. در این باره می توان به فروشگاه های شهر و یا بازارهای مختلفی مراجعه نمود. آنان بهترین طرح ها و رنگ های کارخانه های تولیدی را در اختیارمان خواهند گذاشت. 

خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه

خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانهخرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه هم امکانش هست. این کار مزیت های مختلفی دارد که البته باید به این نکته اشاره نمود که بایستی خرید عمده را انجام دهید. از جمله مزیت های خرید مستقیم می توان این ها را برشمرد: 

  1. تخفیف می توانید بگیرد. 
  2. از نزدیک با محصول آشنا می شوید. 
  3. می توانید روند کار را مورد بررسی قرار دهید. 
  4. هر چه قدر خواسته باشید می توانید خرید کنید. 
  5. و غیره 

سرامیک ارزان قیمت و کاشی آشپزخانه ناب را می توان به صورت مستقیم از کارخانه با قیمت درب شرکت تهیه کرد و آن را در جاهایی که می خواهیم نصب کنیم و یا از فروش آن سود خوبی ببریم. 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیکلیست قیمت انواع کاشی و سرامیک را می توان از فروشگاه های شهر و فروشگاه های اینترنتی پیدا کرد. برای این که از قیمت روز کاشی و سرامیک شوید، بهتر است به کارخانه های تولیدی هم تماس بگیرید. البته آنان قیمت عمده را اعلام می کنند. همچنین نمایندگی این کارخانه ها در شهرهای مختلفی فعالیت می نمایند که می توان آنها هم مراجعه کرد و قیمت های روز را پرسید. 

در هر حال شرکت های مختلف هر کدام قیمت های خاص خود را اعلام می کنند. به چند قیمت از سرامیک ها و کاشی ها در این جا توجه کنید: 

  • سرامیک 40*40 با قیمت 25000 تومان 
  • سرامیک 60*60 با قیمت 18700 تومان 
  • سرامیک 50*50 قیمت 33000 تومان 
  • سرامیک 120*40 به قیمت 48000 تومان 

بازار فروش عمده کاشی و سرامیک در تهران

بازار فروش عمده کاشی و سرامیک در تهرانبازار فروش عمده کاشی و سرامیک در تهران را می توان در جنوب، شمال، غرب و شرق پیدا کرد. 

برای نمونه شما برای خرید عمده می توانید در شمال تهران به خیابان شیراز جنوبی مراجعه کنید. در شرق تهران به خیابان بنی هاشم. در غرب تهران به خیابان کاشانی و در جنوب پایتخت به خیابان زمزم. 

در این جا ها شما می توانید مراکز اصلی خرید و فروش کاشی سرامیک در تهران را به صورت عمده پیدا کرده و خرید خود را انجام دهید. در این مراکز فروشگاه های گوناگونی وجود دارند که کاشی ها را با قیمت ها و طرح های گوناگون به صورت عمده به فروش می رسانند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *