کاشی و سرامیک در کشورمان از جمله صنایع مهم به شمار می رود. تولید این نوع از کالا از گذشته های دور انجام می شده و تاکنون هم انجام می پذیرد. در گذشته بیشتر به روش سنتی این محصولات را به بازار عرضه می کردند که دستی درست می شد. اما اکنون ماشین آلات پیشرفته هستند که کاشی و سرامیک را تولید می کنند. روزانه هزاران متر مربع در هر کارخانه ای این کالا تولید می شود و به بازار عرضه می گردد. 

کاشی و سرامیک ها دارای: 

  • کیفیت های مختلف 
  • رنگ های متنوع 
  • ابعاد گوناگون 
  • طرح های متفاوت 

می باشند. برندهای معتبری در کشورمان وجود دارند که کاشی و سرامیک را پس از تولید روانه بازار می نمایند. می توان با گشت و گذاری در بازار سرامیک و کاشی فروشی، به این حقیقت پی برد. البته کاشی و سرامیک برای جاهای مختلفی طراحی می شوند که هر کدام از آن ها دارای قیمت های خود می باشند. قیمت کاشی سرویس بهداشتی در تهران و سایر شهرهای تفاوت های زیادی دارد. 

قیمت کاشی سرویس بهداشتی در تهران | پخش کننده محصولات درجه یک

معرفی پرفروش ترین مدل های کاشی و سرامیک

معرفی پرفروش ترین مدل های کاشی و سرامیککاشی و ها سرامیک ها در مدل های گوناگونی تولید می شوند که هر کدام از آن ها مشتریان خاص خود را دارا می باشند. شرکت های تولیدی با در نظر گرفتن شرایط جامعه و فرهنگی که مردم دارند، محصولات خود را تولید و به فروش می رسانند. 

در این جا به چند نمونه از پرفروش ترین مدل های کاشی و سرامیک اشاره می نماییم که هم جدید هستند و هم کلاسیک: 

  • کاشی و سرامیک طرح پارکت 
  • کاشی و سرامیک ساده و سفید 
  • کاشی و سرامیک طرح مستطیلی 
  • کاشی و سرامیک طرح فانتزی 
  • کاشی و سرامیک طرح سه بعدی 
  • و … 

می توان با سر زدن به نمایندگی ها شرکت های مختلف، از تازه ترین مدل ها و پرفروش ترین آن ها بازدید کرد و در صورت نیاز خریداری نمود. 

پخش کننده انواع کاشی و سرامیک درجه یک

پخش کننده انواع کاشی و سرامیک درجه یکپخش کننده انواع کاشی و سرامیک درجه یک، نمایندگی شرکت های مختلف هستند. این نمایندگی ها را می شود از گوشه و کنار شهرهای مختلف و از مراکز بازار خرید و فروش کاشی و سرامیک پیدا کرد.

پخش کننده سعی می کند تا بهترین نوع کاشی را به بازار عرضه کند. البته با در نظر گرفتن این که طیف وسیعی از جامعه خریداران آنان هستند و مسئله مالی یکی از فاکتورهای مهم است. 

در مراکز پخش کاشی و سرامیک، می توان نوع درجه یک کالا را با قیمت های مناسب خریداری نمود. خرید و فروش سرامیک در قیمت های گوناگونی انجام می شود.

قیمت انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

قیمت انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتیکاشی و سرامیک سرویس بهداشتی همانطور که در انواع مختلف و طرح های گوناگونی تولید می شود، دارای قیمت ها و نرخ ها متفاوتی هم هست. برای این که از قیمت ها با خبر شوید و تازه ترین نرخ را به دست آورید، توصیه می شود که با نمایندگی شرکت های تولیدی و وارداتی تماس بگیرد. 

در کنار این فروش اینترنتی سرامیک و کاشی هم انجام می شود که از این طریق هم می شود قیمت ها را جویا شد. به چند نمونه از قیمت ها اشاره می نماییم: 

  • قیمت سرامیک سرویس بهداشتی در ابعاد 120 بر 40 با قیمت: 38000 تومان 
  • قیمت کاشی سرویس بهداشتی در ابعاد 40 در 40 با قیمت: 25000 تومان 
  • قیمت کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی در ابعاد 50 در 50با قیمت: 33000 تومان 

مرکز فروش انواع کاشی و سرامیک در تهران

مرکز فروش انواع کاشی و سرامیک در تهراندر مرکز فروش انواع کاشی و سرامیک در تهران می توان سرامیک ارزان قیمت را تهیه کرد. پخش عمده سرامیک و کاشی نیز از سوی نمایندگی هایی که در این مرکز فعالیت می کنند، انجام می شود. 

در گوشه و کنار پایتخت می توان نمایندگی شرکت های مختلف تولیدی و وارداتی را پیدا کرد که به نوعی مرکز فروش به شمار می روند. اما بیشتر آن ها در بازارهای بزرگ فعالیت می کنند. 

در مراکز فروش تهران می توان کاشی ها در طرح ها و رنگ های مختلفی خریداری نمود. هر کدام از فروشگاه های فعال در این مراکز، کالای ویژه ای را عرضه می دارند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *