سرامیک نقش مهمی در ساختمان دارد امروزه بیشتر نازک کاری ساختمان را سرامیک تشکیل می دهد حتی در نمای بیرون ساختمان هم از سرامیک سفید استفاده میکنند چون سرامیک های ضد یخ تولید می شوند و تحمل سرمای سخت زمستان را دارند چون قیمت سرامیک سفید ارزان و با صرفه است و دوام و استقامت اجر نما را دارد خیلی از افراد حتی ترجیح می دهند به جای گچ از سرامیک سفید استفاده کنند چون مقاوم و قابل شستشو و عمر ان طولانی و زیبا است. سرامیک ها بسیار متنوع هستند و در هر ساختمانی اعم از مسکونی٬ تجاری٬ اداری٬ عمومی٬ کارخانه٫ وغیره  می توان آن را به کار برد این سرامیک ها اگر برای کف باشد زبر هستند و لیز نمی خوند اگر برای دیوار باشند هم براق و درخشنده و هم مات تولید می شوند سرامیک سفید ساده و روشن رنگ آن به گونه ای است که با دیگر وسایل ساختمان همخوانی و هماهنگی دارد و اگر آلودگی بر روی آن باشد دیده می شود تا شخص آن را شستشو و پاک کند. این سرامیک با رنگ سقف هم که گچ شده و سفید میشود و با گچ بریها کناف ها هماهنگ است. این کاشی را می توان با دیگر رنگ ها استفاده کرد چون سفید با همه جور رنگی زیبا و هماهنگ است.

قیمت سرامیک سفید ارزان | بزرگترین و برترین تولیدی آن

بزرگترین تولیدی انواع کاشی و سرامیک ساده

بزرگترین تولیدی انواع کاشی و سرامیک سادهگروه بزرگ تاپ سرا در قالب خانواده ای بزرگ فعالیت خود را در صفت کاشی و سرامیک آغاز کرد و رتبه اولین در صنعت کاشی و سرامیک دارای زیر مجموعه کاشی باستان٬عمارت٬ پارسیان٬ نفیس٬ ارگ بوده که هر یک مجموعه تخصصی در صنعت کاشی و سرامیک است این کارخانه انواع مختلف کاشی پرسلانی وسرامیک طرح تبریزو غیره را در کف دیوار نمای ساختمان و فضای خارجی تولید می کند و مجهز به تکنولوژی چاپ دیجیتال جهت تولید کاشی در طرح ها و رنگ های مختلف است و مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تکنولوژی روز دنیا می باشد.

سرامیک هاو کاشی تبریز بسیار با کیفیت است و قیمت آن ها گران است و بیشتر در خانه های لوکس استفاده می شود کاشی و سرامیک یز بیشتر صادراتی است و به کشور های کردستان٬عراق٬ روسیه٬ افغانستان٬ ازبکستان٬ ترکیه٬ سوریه٬ قزاقستان٬ پاکستان٬ گرجستان٬ قطر٬ ارمنستان٬ صادر می شود.

قیمت فروش سرامیک سفید ارزان

قیمت فروش سرامیک سفید ارزانسرامیک سفید که در ایران تولید می شود کیفیت های مختلف و درجه های متفاوت دارد و نسبت به سرامیک های رنگی و نقش دار و برجسته ارزانتر است و این سرامیک ها سادگی خود را دارد و بیشتر کاربرد انها در سالن و در مغازه ها استفاده می شود و برای دکوراسیون سفید رنگ مناسب و با رنگ گچ همخوانی دارد. هر رنگی در دکوراسیون زیبایی خود را دارد .قیمت روز سرامیک در بازار مختلف است و هر چه با واسطه باشد گرانتر است. کاشی سفید هم درخشان تمیز و کاشی ارزان و با صرفه است.

مرکز فروش بهترین کاشی و سرامیک های ایرانی

مرکز فروش بهترین کاشی و سرامیک های ایرانیمرکز فروش بهترین کاشی و سرامیک ایرانی در بازار های کاشی و سرامیک در انواع و اقسام مختلف عرضه می شود بعضی از فروشگاه های بزرگ هستند که نمایندگی چندین تولیدی کاشی و سرامیک را دارند و انواع برند را از کارخانه های تولیدی سفارش می دهند و از کارخانه مستقیم تحویل می گیرند این نمایندگی ها کاشی و سرامیک خارجی هم گرانتر از ایرانی است. این کالای ایرانی بسیار با کیفیت و با صرفه است وهمچنین یکی از راه های دسترسی آسان به این محصول رجوع به سایت های معتبر اینترنتی مربوطه می باشد.

عرضه عمده انوع کاشی و سرامیک در ایران

عرضه عمده انوع کاشی و سرامیک در ایرانکارخانه تولید سرامیک از طریق نمایندگان خود در سراسر کشور انواع کاشی سرامیکی و پرسلانی و گرانیتی در طرح ها و نقش های مختلف را عرضه میکند فروش عمده کاشی در این مراکز توزیع می شود.

سرامیک طرح تبریز بسیار شیک و زیبا هستند که در این فروشگاهها عرضه می شود امروزه اغلب سرامیک ها اشپزخانه محصول یزد است و سرامیک تولیدی اصفهان نیز سرامیک با طرح های زیبا ومتنوعی دارند. قیمت فروش سرامیک تبریز بالا است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *