صادرات سرامیک از طریق کارخانه هایی انجام می شود که تولیداتی با کیفیت و قابل مقایسه با نمونه های خارجی دارند. سرامیک طرح پارکت تبریز یکی از انواع پر طرفدار سرامیک در ایران و کشور های دیگر است.

صادرات کالا نیازمند کیفیت بالای محصولات است. کارخانه صنایع کاشی تبریز با تولید انواع سرامیک من جمله سرامیک طرح پارکت و صادرات آن به کشورهای اروپایی و آسیایی، کیفیت تولیداتش را به اثبات رسانده است.
بهره برداری کارخانه صنایع کاشی تبریز از واحد تولید سرامیک کف با نام تجاری کرابن سرامیک تبریز، در سال 1382 با همکاری شرکت کرابن اسپانیا اتفاق افتاد. ظرفیت تولید مجتمع در حال حاضر بیش از سالانه 10 میلیون متر مربع می باشد. محصولات این کارخانه به بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی از جمله آلمان، اتریش، عراق، آذربایجان، ازبکستان، ترکمنستان، گرجستان، قزاقستان، استرالیا، سوئد و کره جنوبی صادر می شود. رضایت مشتریان در کشورهای هدف حاکی از کیفیت بالای محصولات این کارخانه است.

صادرات سرامیک طرح پارکت تبریز

سرامیک در طرح های متفاوتی عرضه می شود اما در بین انواع سرامیک های کف و دیوار نمی‌توان از سرامیک های مات طرح پارکت چشم پوشی کرد.
برند سرامیک تبریز با سال ها سابثه درخشان در ایران و جهان شناخته شده است و نوع پرطرفدار سرامیک آن سرامیک های طرح پارکت است.
صادرات سرامیک طرح پارکت تبریز سال ها است که به کشور های همسایه و کشور های اروپایی و … انجام می شود.
با صادرات این نوع سرامیک، این شرکت سالانه ارز قابل توجهی را وارد کشور می کند و کمک بزرگی در تولید اشتغال کرده است.
دلیل کسب این موفقیت های بزرگ طراحی های منحصر به فرد و کیفیت بالای محصولات تولیدی است.
شما نیز می توانید به سرامیک طرح پارکت تبریز با کیفیت صادراتی دسترسی داشته باشید و دکوراسیون خاص و زیبایی را برای محیط حود ایجاد کنید.

انواع سرامیک طرح پارکت

سرامیک های طرح پارکت در طرح های مدرن و سنتی تولید می شود که هر کدام زیبایی و ویژگی های خاص خود را دارند.
تنوع رنگ و طیف رنگی بکار رفته در انواع سرامیک طرح پارکت تبریز بسیار زیاد و منحصر به فرد است و معمولا به بندکشی نیازی ندارند.
برای مشاهده انواع سرامیک می توانید سری به مراکز فروش حضوری و غیر حضوری بزنید تا با انواع طرح های تولید شده آشنا شوید.
بهتر است قبل از خرید از مشاوران متخصص مشورت بگیرید تا خرید بهتری داشته باشید.برای خرید این نوع سرامیک بهتر است سری به فروشگاه های آنلاین این برند بزنید تا با انواع آن آشنا شوید و انتخابی مناب و عالی را تجربه نمایید.
لازم به ذکر است که با خرید از نمایندگی های فروش انلاین و حضوری کاشی و سرامیک تبریز شما هزینه ی کمتری را برای خرید پرداخت می کنید.

قیمت سرامیک طرح پارکت تبریز

قیمت این نوع سرامیک باتوجه به اینکه خرید تان با واسطه باشد و یا بدون واسطه متفاوت خواهد بود.
همچنین طرح های متفاوت سرامیک های طرح پارکت برند تبریز، قیمت های متفاوتی دارند، برای طرح های خاص تر و جدید تر باید هزینه ی بیشتری را پرداخت کنید.
همان طور که دانید مصالح ساختمانی طی دوسال اخر قیمت بالایی پیدا کرده است، به همین جهت خریدی از مراکز بدون واسطه می تواند در بوجه شما تاثیر گذار باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *