سرامیک پرسلانی

سرامیک پرسلانی


سرامیک نما ساختمان پرسلانی از سرامیک های بسیار پرکاربرد و پرمصرف می باشد که از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید شده و برای مصرف آماده می شود.

سرامیک پرسلانی و سرامیک سیاه مناسب برای نما را در انواع سایز و طرح در زمینه صادرات به کشور های دیگر ارسال می کنند.
صادرات و ارسال محصولات مختلف به کشور های دیگر در کشور ما به خوبی انجام می شود. ایران به دلیل دارا بودن معادن، کارخانه ها و تولیدی های مختلف در اغلب اصناف به راحتی در زمینه ی صادرات فعالیت داشته و در بین دیگر کشور های خاورمیانه توانسته رتبه ی خوبی را کسب نماید.
صادرات نمونه های مختلف با هم فرق داشته و در هر زمینه شرایط و مشخصات محصول مورد تأیید با دیگر محصولات فرق می کند.

از انواع مختلف کاشی و سرامیک که کیفیت خوبی دارند و به کشور های دیگر ارسال می شند می توان به نمونه های پرسلانی اشاره کرد که قیمت تقریبا مناسبی را نیز دارا هستند.

سرامیک نما ساختمانی پرسلانی و سرامیک سنتی به طرق مختلفی در بازار ها به فروش گذاشته می شود. صادرات انواع سرامیک نما ساختمانی پرسلانی به کدام کشور ها انجام می شود؟ سرامیک ها را در موقع خرید است که متوجه می شویم در دنیایی از تنوع هستند و می توانند در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

سرامیک نما ساختمان پرسلانی از تولیدات مهم و مرغوب کشور می باشد که کارخانجات بسیاری مشغول به ساخت آن می باشند و توانسته اند این محصول را به کشورهای دیگر نیز صادر کنند.

سرامیک نما ساختمان پرسلانی

پرسلان از مواد طبیعی موجود در طبیعت تولید می شود و این روند طی فشرده شدن مواد اتفاق می افتد.

این محصول مستحکم و معمولا به رنگ سفید می باشد که می تواند انتخابی بسیار مناسب برای ساخت نمای ساختمان ها باشد.

سرامیک نما ساختمان پرسلانی تحولی جدید و بسیار کارآمد در عرصه سرامیک سازی می باشد که افراد زیادی را به سمت خود کشانده است.

سرامیک نما ساختمان پرسلانی ویژگی های خاصی دارد که آن را از دیگر محصولات متمایز می کند؛ و آن ویژگی ها در زیر نام برده می شود.

  • استحکام بالا
  • جذب کمتر اب
  • مقاومت شیمیایی بالا
  • مقاوم در برابر انواع شوینده ها
  • ثبات رنگ

و بسیاری از ویژگی های دیگر که سرامیک نما ساختمان پرسلانی را به بالاترین سطح فروش رسانده است.

سرامیک نما ساختمان پرسلانی

صادرات سرامیک نما

سرامیک نما ساختمانی با توجه به تنوع رنگی که دارد توانسته سلایق مختلف مشتریان را پاسخگو شود. تولید کنندگانی که در این زمینه فعالیت می کنند برای این که سود  دهی خود را افزایش دهند راهکار های مختالفی را برای فروش در نظر می گیرند که هر کدام از آن ها برای مشتریان خاصی مناسب هستند. از جمله این موارد صادرات است که نسبت به دیگر شیوه ها سود دهی بیشتری دارد. کشور های زیادی متقاضی سرامیک ها هستند که در ادامه ذکر می کنیم:

  • کشور افغانستان
  • کشور عربستان
  • کشور روسیه
  • کشور قطر
  • کشور عمان

سرامیک نما از آن دسته محصولات پرکاربرد می باشد که نه تنها در کشور ما بلکه در دیگر کشور ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اما کشور ما توانسته است در دسته تولید کنندگان بسیار موفق سرامیک نما ساختمان پرسلانی قرار بگیرد و این محصول با بهترین قیمت به دیگر کشورها نیز صادر شود.

سرامیک نما ساختمان پرسلانی

انواع سرامیک نما

سرامیک کف پوش و دیوار پوش هایی هستند که به سبب کارایی عالی کمه دارند مورد توجه خریداران زیادی قرار می گبرد. از جمله این موارد کاربرد گسترده ای است که سرامیک ها در نمای ساختمان ها دارند. سرامیک نما ساختمانی در دنیایی از تنوع هستند که از نظر پارامتر های مختلفی با همدیگر فرق دارند. از نظر رنگ بندی سرامیک ها را مورد بررسی قرار می دهیم که به قرار زیر است:

  • سرامیک نمای ساختمانی کرم رنگ
  • سرامیک نمای ساختمانی قهوه ای رنگ
  • سرامیک نمای ساختمانی آبی رنگ
  • سرامیک نمای ساختمانی فیروزه ای رنگ
  • سرامیک نمای ساختمانی شکلاتی رنگ

سرامیک نما را در انواع بسیار متفاوتی می سازند که علاوه بر زیبایی و کیفیت به گونه ای باشد که برای تمامی سلیقه ها محصول قابل فروش وجود داشته باشد.

در سرامیک نما علاوه بر کیفیت و ویژگی های مطلوب و استاندارد زیبایی امری بسیار مهم می باشد که به آن توجه بسیاری شده است.

سرامیک نما ساختمان پرسلانی

سرامیک نما ساختمانی در نمونه های مختلف است که سرامیک های پرسلانی یک گزینه بارز است که مورد توجه خریداران زیادی قرار می گیرد. زیرا این محصولات دارای مقاومت بسیار هستند که سبب  شده مشتریان زیادی برای خرید اقدام کنند تا در زمینه های مختلفی محصولات را مورد استفاده قرار دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *