سرامیک چوبی

سرامیک چوبی


سرامیک طرح چوب یکی از با دوام ترین مواد موجود برای استفاده به عنوان کفپوش است. كه بيشترين شركت هاي توليدي انواع سرامیک چوبی در ايران به شهر يزد برمي گردد. كه انواع زيادي دارد.

کفپوش نقش بسیار مهمی را در دکوارسیون کلی منزل ایجاد می کند و فضا را به کلی تغییر می دهد. سرامیک طرح چوب سرامیک هایی هستند که شباهت بسیار نزدیکی با کف پوش های چوبی دارند. با توجه به زیبایی مدل های کاشی سرامیک طرح چوب و استقامت آن ها، این مدل سرامیک ها برای تزیین منزل و کف پوش بسیار مناسب می باشند. کاشی طرح چوب لایه ای که بروی این کاشی ها کشیده شده کاملا نقش خود چوب را تداعی می کند و حتی گره هایی که در چوب طبیعی وجود دارد در آنها پدیدار است. سراميك هاي چوبي علاوه بر استحكام و مقاوم بودن، بسيار مقرون به صرفه هستند.

خوبی سرامیک و کاشی های طرح چوب این است که در سایز و اندازه های بسیار متنوعی تولید می شوند.کاشی و سرامیک طرح چوب یکی دیگر از محصولات سایت اینترنتی کاشی و سرامیک است .
اگر ظاهری کاملا شبیه به چوب طبیعی می خواهید باید به سراغ پنل های تخته ای باریک و طویل بروید، و اگر دوست دارید محیطی شبه سرامیکی با ابعاد بزرگ اما طرح چوب داشته باشید بهترین گزینه برای شما سرامیک چوبی خواهد بود.

مزاياي سراميك چوبي

  • بسيار مقرون به صرفه هستند
  • طراحی بیشمار به دلیل تنوع رنگ، الگو و بافت های موجوداز مدل های مدرن گرفته تا روستیک، آنتیک و کلاسیک
  • قابل استفاده در تمام اتاق ها مانند آشپزخانه، حمام، پذیرایی، نشیمن و اتاق خواب حتی بعنوان دیوارپوش
  • بسته به انتخاب نوع رنگ و سبک، می توانند همیشه به روز باشند.
  • تمیز کردن شان آسان و نیاز به مراقبت کمتری نسبت به چوب دارند.

سرامیک چوبی

قیمت کاشی و سرامیک طرح چوب

كاشي و سراميك هاي متنوع طرح چوب را مي توان در كل كشور يافت. اما اگر هم قيمت و هم كيفيت مهم باشد بهتر است كه جست و جوي خود را در كارخانجات يزد انجام داد. از آنجا که بیشترین کاشی و سرامیک کشور در یزد تولید می شود، رقابت شدیدی برای قیمت در بین این کارخانجات وجود دارد و از طرفی باید کیفیت خود را بالا ببرند تا در این میدان رقابت عقب نمانند.

صادرات سراميك چوبي

معمولا کارخانجات در قیمت گذاری محصولات صادراتی همانند محصولات داخلی عمل نمی کنند و بجای ارائه قیمتهای متنوع، از یک یا دو قیمت ثابت برای همه محصولات استفاده می کنند.

صادرات کاشی به کشورهای کردستان، عراق، روسیه، افغانستان، ازبکستان، ترکیه، سوریه، قزاقستان، پاکستان، گرجستان، قطر و ارمنستان امكان پذير است.

سرامیک چوبی

شركت توليدي انواع سراميك چوبي

شركت ها و توليد كنندگان زيادي در عرصه توليد صنعت كاشي و سراميك چوبي   فعاليت دارند كه شامل:

  • گرانیت آریا (احسان میبد)
  • سرامیکهای صنعتی اردکان
  • مه پارس سرام ایساتیس
  • کیمیا سرام زرین

از معتبرترین و با سابقه‌ترین اعضای صنعت کاشی و سرامیک کشور هستند. این گروه هاي صنعتی تولیدات خود را به بیرون از مرزهای کشور نیز فرستاده و در این راه موفقیت زیادی کسب کرده اند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *