سفارش انواع سرامیک کف استخر و سرامیک سیاه با کیفیت مرغوب را از کدام مرکز معتبر تهیه کنیم؟

سرامیک بخش عمده ای از محصولات طراحی و دیزاین استخر ها را تشکیل می‌دهد و داشتن کیفیت در این محصولات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سفارش این محصولات از مرکز معتبر آن امکان پذیر است اما مهم است اطلاعاتی را قبل از خرید محصول مورد نظر خود داشته باشید و اقدام به خرید آن کنید.

سفارش سرامیک کف استخر درب کارخانه

مواد تشکیل دهنده سرامیک کف استخر

مواد تشکیل دهنده سرامیک کف استخر

کاشی و سرامیک سنتی نقش بسزایی در طراحی و دیزاین منازل ایفا می‌کند و این دیزاین ها طیف وسیعی از قسمت های مختلف یک خانه را در برمی‌گیرد. مکان هایی مانند استخر، حمام، و سرویس بهداشتی نیازمند انتخاب و نصب موزاییک هایی است که مقاومت مناسبی را در برابر رطوبت داشته باشد و زیبایی خود را همچنان حفظ کند.

کاشی های مخصوص استخر و حمام محصولاتی با تنوع طرح و رنگ های بسیار بالا است و در حال حاضر برای نصب در این قسمت ها گزینه مناسبی می‌باشد. به طور کلی، دو نوع کاشی و موزاییک برای نصب در استخر ها مناسب است؛ کاشی های سرامیکی و کاشی های مرمری (کریستالی). کاشی های سرامیکی از گزینه های مناسب برای نصب در استخر های مخصوص شنا می‌باشد چرا که به دلیل ویژگی های متعددی گزینه مناسبی برای این کاربرد هستند. برخی از مهم ترین این ویژگی ها عبارتند از:

  • تماما لعاب
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • مقاوم در برابر گرما
  • مناسب نصب برای استخرهایی با شکل نامتقارن
  • تنوع رنگ و طرح
  • وزن مخصوص
  • قیمت مناسب

سرامیک های استخری از خاک رس، ماسه، و فلدسپات ها ساخته می‌شود و این ترکیب باید در کوره های مخصوص به صورت کامل پخته شوند تا به رنگ قرمز و یا قهوه ای دربیایند. مواد اولیه بعد از پخت کامل و پرس شده به مرحله خشک شدن هدایت می‌شوند و در این مرحله لعاب کاری شده و در نهایت به صورت شیشه ای و در قالب بندی های مخصوص درمی‌آیند.

سرامیک های استخری معمولا به رنگ های مختلف تناژ آبی هستند چرا که نمای زیباتر و روشن تری از رنگ آبی آب را برای چشم بیننده بازتاب می‌کند. امروزه تنوع طرح های مختلف در این سرامیک ها، انتخاب را برای مشتریان راحت می‌کند.

فروش عمده انواع سرامیک کف استخر

فروش عمده انواع سرامیک کف استخر

فروش عمده سرامیک های کف استخر در طرح ها و رنگ های مختلف توسط این مرکز معتبر انجام می‌شود. این مجموعه تضمین کننده کیفی محصولات است و طیف وسیعی از سرامیک ها در قالب بندی های مختلف را به مشتریان ارائه می‌دهد. قالب بندی های این کاشی ها بسته به تراز و شیب بندی استخر قابل انتخاب است. 

برای خرید انواع سرامیک های کف استخر می‌توانید با واحد فروش مجموعه در ارتباط بوده و محصول مورد نظر خود را در مقادیر موردنیاز تهیه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *