2

2


امروز می خواهیم به مهم ترین قسمت یعنی پذیرایی خانه ها بپردازیم که در اصفهان زیباترین از انواع سرامیک پذیرایی و سرامیک سیاه با طرح های خاص و بسیار جذابی در حال تولید هستند.

اصفهان از شهرهای قدیمی ایران است که تولید کنندگان سرامیک زیادی که زیباترین انواع سرامیک برای اتاق پذیرایی را تولید می کند را در خود جای داده است.
اصفهان یکی از شهرهای سنتی و تاریخی ایران است که معماری در بناهای قدیمی آن حرفهای زیادی برای گفتن دارد. در این بناها انواع کاشی و سرامیک به کار رفته که نشانگر فرهنگ و تمدن زمان خود است.

گذشته این شهر باستانی باعث شده تا این میراث فرهنگی ادامه پیدا کرده و تولید کنندگان کاشی و سرامیک زیادی را در خود حفظ کند. یکی از این تولیدات، تولید انواع سرامیک برای اتاق پذیرایی است که در طرح ها و رنگهای مختلف تولید می شود.

انواع سرامیک اتاق پذیرایی

سرامیک که از ترکیب ساروج و شیشه و ماسه درست می شود در تزیین قسمتهای مختلف ساختمان بکار می رود.

سرامیک سنتی که بیش از 5000 سال قدمت دارد نقش مهمی را در زیبایی منازل امروز بازی میکند. سرامیک در قسمتهای مختلف زیادی مانند حمام، سرویس بهداشتی، اتاق پذیرایی و دیوارها استفاده میگردد.استفاده انواع سرامیک در اتاقهای پذیرایی مانند سایر قسمتهای ساختمان نیست و باید در انتخاب آن دقت زیادی کرد.

هنگامی که میخواهیم سرامیک اتاق پذیرایی را انتخاب کنیم باید نوع دکوراسیون و رنگهای استفاده شده در اتاق را در نظر بگیریم تا با هم متناسب باشند.

انتخاب نوع سرامیک با سلیقه افراد ارتباط مستقیم دارد و در صورتی که به درستی انتخاب نگردد در روحیات شخص استفاده کننده می تواند اثرات منفی بگذارد.

انواع سرامیک پذیرایی

سرامیک های پذیرایی

به جرات می توان گفت سرامیک های پذیرایی از پرکاربردترین و متنوع ترین کارها در بازار است، که در شهر اصفهان زیباترین طراحی ها به چشم می خورد.

بسیاری از موارد پذیرایی شما از جمله بزرگ و کوچکی آن در انتخاب سرامیک موثر است.

اگر پذیرایی شما بزرگ باشد برای زیبایی هر چه بیشتر آن باید تلفیقی از سرامیک های رنگ روشن و تیره به کار برده شود، این کار جذابیت خاصی را به پذیرایی خانه شما القا می کند.

انواع سرامیک پذیرایی

سرامیک چوبی کف پذیرایی

سرامیک ها تنوع بیشماری دارند و انواع و اقسام سرامیک ها را در بازار مشاهده می کنید، که یکی از هزاران مدل سرامیک پذیرایی، نوع چوبی است.

طراحی خاص آن ها باعث شده تا لقب سرامیک چوبی را به خود اختصاص دهند، البته جنس این سرامیک ها از چوب نیست بلکه به دلیل ریزه کارترین نکاتی مانند گره های چوبی قافل نشده اند و در طراحی خود به کار گرفته اند از این رو به آن ها سرامیک چوبی گفته می شود.

انواع سرامیک پذیرایی

زیبایی سرامیک پذیرایی

از مهم ترین و جا باز ترین قسمت خانه، پذیرایی است که از بدو ورود هر مهمانی به این مکان راهنمایی میشه و در درجه اول زیبایی و سرامیک هایی است که در این مکان استفاده می شود.

انواع سرامیک کف و بدنه برای زیبایی پذیرایی به همراه نور پردازی انجام می شود.

نکته سرامیک های کف و دیواره های پذیرایی به هیچ عنوان با هم یکسان نیستند.

برای پذیرایی از سرامیک ها با طرح های زیبا سرامیک کاری می شود زیرا بسیار پیش آمده که قسمت هایی از پذیرایی فرش نیست و سرامیک ها در این قسمت خودنمایی می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *