کاشی و سرامیک را در کشورمان به دو طریق تولید می نمایند که عبارت است از: 

  1. روش سنتی و دستی 
  2. روش جدید و صنعتی 

در روش سنتی، هنوز هم سفال گری ها کاشی و سرامیک را چه بصورت خام و یا رنگی، به بازار عرضه می دارند. از این نوع کاشی های در زمان کنونی بیشتر برای بازسازی بناهای تاریخی و یا دکوراسیون استفاده می شود. 

اما در روش صنعتی، ما شاهد پیشرفت های قابل ملاحظه ای هستیم. شرکت های مختلف در طرح ها و رنگ های زیادی سرامیک را عرضه می دارند. خرید عمده سرامیک کف از طریق این کارخانه ها امکان پذیر می باشد. آنان روزانه هزاران متر مربع کاشی و سرامیک را به بازار عرضه می کنند. 

خرید عمده سرامیک کف | بازار فروش انواع سرامیک ایرانی و خارجی

بازار فروش انواع سرامیک ایرانی و خارجی

بازار فروش انواع سرامیک ایرانی و خارجیبازار فروش انواع سرامیک ایرانی و خارجی رونق بدی ندارد. بازار این نوع از محصول بستگی به این دارد که تا چه اندازه ساخت و ساز انجام می شود. هر چه ساختمان های بیشتری ساخته و یا بازسازی شوند، فروش انواع سرامیک هم رونق می گیرد. 

کاشی و سرامیک ایرانی بازار بهتری دارد به دلیل این که در این اواخر قیمت های محصولات خارجی بالا رفته است. سبب اصلی این مسئله، نوسانات ارزی می باشد. در کنار این تولیدی های ما قادر هستند تا انواع سرامیک ها را بسازند و وارد بازار کنند. برای حمایت از کالای ایرانی هم که شده باید از سرامیک های ایرانی استفاده نمود. 

بازار فروش سرامیک ایرانی و خارجی را می توان با مراجعه به مراکز خرید و فروش این نوع از کالا، از نزدیک مشاهده کرد. 

خرید عمده انواع کاشی و سرامیک مخصوص کف

خرید عمده انواع کاشی و سرامیک مخصوص کفخرید عمده انواع کاشی و سرامیک مخصوص کف از این طریق امکان پذیر است: 

  1. کارخانه های تولیدی 
  2. شرکت های بازرگانی 
  3. نمایندگی 
  4. بازار فروش کاشی و سرامیک 
  5. وبسایت های اینترنتی 

شما می توانید با مراجعه به کارخانه ها بهترین ها را با قیمت مناسب خریداری کنید. همان گونه که می دانید، خرید عمده باعث می شود تا شما از فروش آن و یا خرید محصول سود بیشتری ببرید. اما اگر به دنبال کالای خارجی هستید، می توانید به صورت عمده آن را از شرکت های تجاری و یا نمایندگی هایی آنان خریداری کنید. در کنار این بازار فروش کاشی و سرامیک که در شهرهای گوناگون وجود دارد هم فروشگاه ه آن، فروش عمده را انجام می دهند. در این بازارها فروش سرامیک ارزان صورت می گیرد. 

لیست قیمت جدید انواع کاشی و سرامیک

لیست قیمت جدید انواع کاشی و سرامیکقیمت جدید انواع کاشی و سرامیک را می شود از راه های مختلفی پیدا کرد که یکی از آنها مراجعه به وبسایت های اینترنتی است. در این وبسایت ها شما می توانید قیمت سرامیک طرح پارکت و یا قیمت تمام شد تولید سرامیک درجه یک را مشاهده کنید. شرکت هایی که در کار تولید سرامیک لوکس با قیمت مناسب هستند هم وبسایت هایی را طراحی نموده اند که در آن قیمت ها درج شده است. 

به چند نمونه از قیمت های روز انواع کاشی و سرامیک توجه کنید: 

  • قیمت سرامیک در ابعاد 20 در 20: 48000 تومان 
  • قیمت کاشی در ابعاد 60 در 60: 36000 تومان 
  • قیمت کاشی و سرامیک در اندازه های 100 در 40: 42200 تومان 
  • قیمت کاشی در اندازه های 30 در 30: 36400 تومان 

پرفروش ترین مدل های کاشی و سرامیک

پرفروش ترین مدل های کاشی و سرامیکمدل های مختلفی از کاشی و سرامیک در بازار وجود دارد. هر کدام از این مدل ها را افراد گوناگونی خریداری می کنند. در میان پرفروش ترین های کاشی و سرامیک، می توان به این موارد اشاره کرد: 

  • کاشی و سرامیک طرح فانتزی 
  • کاشی و سرامیک طرح شطرنجی 
  • کاشی و سرامیک طرح کلاسیک 
  • کاشی و سرامیک طرح پارکت 
  • کاشی و سرامیک طره یک دست و رنگ 
  • و … 

از سویی می توانید به فروشگاه هایی که در کار خرید و فروش سرامیک و کاشی هستند، مراجعه کنید و پروفروش ترین ها را از آنان جویا شوید. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *