پوشش سرامیک طرح سنگ برای چه مکان ها و فضاهایی مناسب است؟ سرامیک های طرح سنگ از پرفروش ترین نمونه محصولات تولید شده در کارخانه جات است و به دلیل زیبایی و ظاهری مناسبی که دارند مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرند. خرید سرامیک های طرح سنگ و سرامیک سنتی مناسب برای نمای ساختمان در دسته بندی های مختلفی قرار می‌گیرد و در ادامه قصد داریم تا مناسب ترین این طرح ها را به شما معرفی کنیم.

خرید سرامیک طرح سنگ مناسب نما

مناسب ترین سرامیک طرح سنگ نما

مناسب ترین سرامیک طرح سنگ نما

کاشی های سرامیکی و سرامیک طرح آجر از اصلی ترین قسمت های طراحی و دیزاین نمای ساختمانی و دکوراسیون داخلی منازل است. این محصولات به دلیل داشتن تنوع رنگ و طرح و همچنین قیمت آنها خریداری شده و برای دیزاین های داخلی و خارجی ساختمان ها بکار می‌رود. سرامیک های طرح سنگ از پر فروش ترین این محصولات هستند که بیشتر برای نمای خارجی ساختمان ها بکار می‌روند. ظاهر این کاشی ها کاملا شبیه به سنگ های طبیعی است اما از قیمت های کمتری برخوردار است.

به طور کلی، برخی از مهم ترین و پر فروش ترین انواع کاشی های سرامیکی طرح سنگ شامل موارد زیر است:

  • طرح سنگ تراورتن
  • طرح سنگ آنتیک
  • طرح سنگ مرمر
  • طرح سنگ گرانیت

این محصولات در دسته بندی سرامیک طرح دار قرار دارند و براساس رنگ بندی آنها در دسترس مشتریان قرار گرفته می‌شود. این نوع کاشی ها در نگاه اول قابل تشخیص نیستند و در نگاه بیننده سنگ طبیعی به نظر می‌آیند. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این کاشی ها داشتن همین ویژگی است. استفاده از این محصولات برای پوشش نمای ساختمانی، پوشش کف آشپزخانه، پذیرایی، سرویس بهداشتی، حمام، تراس، و … قابل استفاده هستند. 

انتخاب سرامیک های نمای ساختمانی باتوجه به فاکتور های متعددی تهیه می‌شود؛ به عنوان مثال، توجه به ضخامت سرامیک ها مهم ترین آیتم در وهله اول است. ضخامت سرامیک نما باید از مقاومت مناسبی برخوردار باشد تا در شرایط آب و هوایی مختلف دچار شکستگی و آسیب نشود. انتخاب رنگ نیز دومین مسئله ای است که باید به آن توجه نمود و براساس دکوراسیون داخلی ساختمان تعیین می‌شود. 

بزرگترین مرکز فروش سرامیک طرح دار

بزرگترین مرکز فروش سرامیک طرح دار

این مجموعه یکی از بزرگ ترین مرکز های فروش انواع سرامیک های طرح دار مناسب نمای ساختمانی است که در طیف وسیعی از رنگ بندی ها به فروش می‌رسد. این مرکز فروش سرامیک ارائه دهنده محصولات مرغوب با ضمانت کیفیت کالا است و قیمت های متعددی را برای محصولات تعیین کرده است. این تعیین قیمت بسته به متریال بکار رفته، رنگ، و طرح آن انجام می‌شود و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

برای اطلاع از طرح های موجود و قیمت سرامیک ها می‌توانید با واحد فروش مجموعه در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *