حراج فوق العاده انواع سرامیک کف ارزان کجاست؟

سرامیک ها از اصلی ترین موارد دیزاین و طراحی دکوراسیون منازل و بسیاری از فضاهای سربسته و باز است. این محصولات در حراج های مختلف به قیمت های ارزان و به صرفه ای به فروش می‌رسند اما توجه به این نکته مهم است که این محصولات عرضه شده از چه کیفیت هایی برخوردار است.

در ادامه این مقاله با این محصول و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید. 

حراج فوق العاده سرامیک کف ارزان

معرفی مدل های جدید سرامیک کف

معرفی مدل های جدید سرامیک کف

سرامیک از انواع کاشی های پرمصرف با کاربرد های مختلف است که امروزه در صدها طرح و رنگ در بازار موجود است. این محصولات برای نصب و زیبایی سازی فضاهای باز و بسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاشی های سرامیکی برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، استخر، و برای تزیین کف فضاها بکار می‌رود. کیفیت این محصولات بسته به ضخامت کاشی ها تعیین می‌شود. امروزه کاشی های سرامیکی از هزاران رنگ و طرح مختلف و متنوع برای هر نوع سلیقه ای تولید می‌شوند و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. 

فروشنده سرامیک های کف معمولا جدیدترین مدل های این محصولات براساس تغییر فصل یا سال را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا به راحتی امکان انتخاب را برای آنها فراهم سازد، در واقع، جدید ترین مدل های این محصولات تزیینی ساختمانی در بازده زمانی ماهانه یا سالانه به خریداران ارائه می‌شود. سرامیک های کف معمولا از قالب های مربع و مستطیل تشکیل شده است و خاک رس و ماسه از مهم ترین مواد تشکیل دهنده این محصولات هستند. 

انواع مدل های مختلف سرامیک های کف برای پذیرایی، اتاق خواب و اتاق نشیمن شامل طرح هایی از قبیل مرمر، اشکال هندسی، ابروباد، شاین دار، و … می‌باشند. علاوه بر این، برخی از طرح های سفارشی مشتریان نیز در کنار این مدل های جدید تولید می‌شود و به قیمت های بالاتری به فروش می‌رسند. انتخاب سرامیک کف از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تاثیر بسزایی در نور خانه، اندازه فضاها، و انرژی در گردش دارد، بدین ترتیب، سعی کنید تا با رعایت اصول چیدمان منزل و یا اصول فنگشویی سرامیک های کف را انتخاب کنید. 

فروشنده سرامیک کف ارزان قیمت

فروشنده سرامیک کف ارزان قیمت

این مجموعه عرضه کننده و فروشنده طیف های گسترده فروش سرامیک های شیشه ای و کریستالی در قالب های متنوع است. صدها مدل و طرح های مختلف کاشی های سرامیکی با ضمانت کیفیت توسط این مرکز به مشتریان ارائه می‌شود.

قیمت سرامیک کف بسته به قالب و ابعاد و همچنین ضخامت آن تعیین می‌شود. برخی از محصولات نیز به دلیل دارا بودن طرح و نقش های اصیل و زیبا و همچنین لعاب کاری های مرغوب به قیمت های بالاتری تعیین می‌شوند.

برای اطلاع بیشتر درباره این دسته بندی محصولی و قیمت های متنوع آن با واحد فروش در ارتباط باشید. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *