تولید کننده سرامیک طرح دار عمده تهران با استفاده از مواد اولیه مرغوب توانسته است سرامیک هایی را تولید نماید که دارای جنس مرغوب بوده و طرح ها و رنگ بندی های متنوعی دارد. انواع مختلف این محصول به صورت مستقیم از این تولیدکننده خریداری شده و در این نمایندگی به قیمت ارزان تری به نسبت دیگر مراکز به فروش می رسد.

تولید کننده سرامیک طرح دار عمده تهران

مدل های گوناگون سرامیک را بشناسید

مدل های گوناگون سرامیک را بشناسید مدل های گوناگون سرامیک ایرانی شامل سرامیک های استخری،  سرامیک لعابی و سرامیک پرسیلانی  و کف می باشند که هر کدام برای مکان خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

معمولا انواع استخری این محصولات بر روی خود برآمدگی هایی دارد که موجب می شود فرد در هنگام استفاده و راه رفتن در کنار استخر فرد لیز نخورد. نوع لعابی این محصول برای کارهای هنری و تابلوهای دیواری متناسب می باشد به این خاطر که از عمر و دوام طولانی برخوردار است.

نوع پرسیلانی و کف این محصولات برای فضای درون خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد، به این خاطر که این محصولات شامل طرح ها و رنگ بندی های متنوعی هستند. این سرامیک دارای جنسی بسیار مقاوم بوده که به راحتی با مواد ضدعفونی‌ کننده شستشو داده شده و همانند روز اول زیبا و تمیز می گردند.

قیمت سرامیک طرح دار عمده ایرانی

قیمت سرامیک طرح دار عمده ایرانی قیمت سرامیک طرح دار عمده ایرانی که توسط این نمایندگی به فروش می رسد، توسط اتحادیه فروش انواع مختلف این محصولات تعیین می گردد و فروشندگان با پیروی از نرخ نامه اتحادیه، سرامیک ها را با نرخ مصوب به فروش می رسانند.

انواع مختلف سرامیک در این مرکز هم به صورت جزئی و هم به صورت عمده به فروش می‌ رسند که قیمت خرید عمده آن ها به صرفه تر می باشد. تمامی این محصولات از جنس های درجه یک و مرغوب هستند که دارای طرح ها و رنگ بندی های متنوع می باشند و با توجه به این که دارای قیمت مناسب می باشند میزان فروش آن ها بسیار بالا نیز می باشد.

 دلیل قیمت مناسب بودن سرامیک های ارائه شده توسط این مرکز خرید مستقیم و بدون واسطه این محصولات از تولید کنندگان می باشد که با حذف برخی هزینه اضافی مانند دلالان و هزینه‌های حمل و نقل و  نگهداری کالا در انبار قیمت آن ها به قیمت اصلی خود به دست مشتریان می رسد.

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که تنوع سرامیک برایتان اهمیت دارد به شما توصیه می‌کنیم به این مرکز مراجعه نموده و انواع این محصولات را با طرح ها و رنگ های گوناگون و با قیمت مناسب خریداری نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *