بهترین مارک کاشی ایرانی در ایران زیاد است که در ادامه به انواع این برند ها اشاره میکنیم.

در ساخت ساختمان ها مصالح و مواد بسیاری استفاده می شود . برای همه مردم استفاده از مصالح خوب در ساخت بنا مهم است و در ساخت منازل و بناهای خود دقت دارند تا از مواد کیفیت  و  زیبا به کار ببرند . در کف و دیوار هم از شیوه ها و مواد متفاوتی استفتاده می شود . یکی از مصالحی که در تولید دیوار و کف مورد استفاده قرار می گیرد کاشی و سرامیک می باشد. کاشی و سرامیک با انواع درجه بندی کیفی و در طرح و ابعاد و رنگ متنوع و گوناگون به خریداران عرضه می شود . برای نصب کاشی و سرامیک باید در ابتدا به کیفیت کالا سپس تناسب آن با محیطی که کاشی و سرامیک قرار است در ان به کار رود مهم است به عنوان مثال برای حمام و دستشویی و کف بنای داخل و خارج از کاشی و سرامیک مخصوص و متناسب با همان مکان  استفاده می شود .

کاشی به دلیل استحکام کمتری که دارد در دیوار به کار می رود و سرامیک با داشتن استحکام بیشتر در کف بنا استفاده می شود . قیمت کاشی و سرامیک در بازار بر اساس همین درجه بندی کیفیت و طرح و رنگ متقاوت است .

بهترین مارک کاشی ایرانی | بزرگترین تولیدی انواع کاشی لوکس

بزرگترین شرکت های تولید کننده کاشی و سرامیک

بزرگترین شرکت های تولید کننده کاشی و سرامیککارخانه کاشی و سرامیک آباده با مساحت چهل هزار متر مربع و زیر بنای دویست هزار متر مربع از بزرگترین کارخانه تولید انواع سرامیک کشور است و در حاشیه آن برای رفاه پرسنل سالن های ورزشی ،کتاب خانه و برگزاری کلاس های آموزشی ایجاد شده است.

در حال حاضر ۱۱۱ واحد صنعتی در گروه های صنایع  شیمیایی و سایر گروه های صنایع در حال فعالیت هستند که این واحد های صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۸۵۰ میلیارد تومان برای چهار هزار و پانصد نفر نیرو به طور مستقیم ایجاد شغل کرده است .

این کارخانع با حدود ۲۵۰ نفر نیرو از سال ۸۹ آغاز به کار کرده و با تولید روزانع ۱۳۰ هزار متر مربع کاشی و سرامیک برای ۲هزار و ۵۰۰ نفر به به طور مستقیم اشتغار ایجاد کرده است .

حدود هشتاد درصد تولیدات داخلی کشور در این کارخانه تامین می شود و بیست درصد از محصولات این کارخانه به کشورهای عراق ،سوریه،آرژانتین و پاکستان صادر می شود .

ایجاد خط تولید جدید در این کارخانه شامل لمینت و کاشی پرسلان بوده که در کشور های اروپایی طرفدار های زیادی دارد.خرید عمده کاشی از این کارخانه صورت می گیرد .

بهترین مارک کاشی و سرامیک ایرانی

بهترین مارک کاشی و سرامیک ایرانیبرند دایموند، تولید کننده سرامیک و کاشی لوکس،گرانیتی ، محصولات شیشه ای، پولیشی و دکوراتیو است .

دایموند برندی با لاکچری ترین محصولات که به شکل تابلو و به عنوان پل میان فرهنگ و سنت ایتالیا و نمادهای شرقی به شمار می آید و به چشم انداز نگاه مشتریان و خریداران امنیت خاطر می افزاید . آن چیزی که باعث می شود طرح های این برند در فضاهای گوناگون افسونگری کند همنشینی دلپذیر رنگ ها و طرح هایی که به عنوان شاخصه اصلی ساختار طرح های تولید شده در برند دایموند شناخته می شود .

مشخصات کاشی و سرامیک درجه یک

مشخصات کاشی و سرامیک درجه یکبرای شناسایی کاشی درجه یک و با کیفیت به این عوامل باید دقت کرد تا کالایی با کیفیت نصیبمان شود:

_میزان لیز بودن و ساییدگی 

_میزان جذب آب 

_درجه مقاومت در برابر سرما و یخ زدگی 

_مقاومت فیزیکی در برابر خراش و آسیب هایی مشابه آن 

_ضد حریق بودن ، یعنی در برابر آتش تغییر شکل ندهد و با گذشت زمان تغییر رنگ ندهد و در برابر اشعه خورشید مقاومت کافی را داشته باشد .

قیمت جدید انواع کاشی و سرامیک

قیمت جدید انواع کاشی و سرامیکسرامیک طرح پارکت به دلیل شباهتی که کفپوش های چوبی دارند برای خانه هایی با دکوراسیون چوبی بسیار مناسب هستند و در عین حال صاحب کفپوش محکم و ضد آب می شوند . سرامیک طرح پارکت علاوه بر اینکه خرج کم تری بر روی دستتان می گذارد خیال شما را از داشتن کفپوش محکم و بادوام راحت می کنند .

سرامیک طرح سنگ هم امروزه جایگزین مناسبی برای کفپوش های طبیعی شده است به طور کلی قیمت سرامیک کف پذیرایی از سایر سنگ ها کمتر است و می تواند گزینه ی مقرون به صرفه ای برای شما باشد.علاوه بر این ها امروزه فروش کاشی استخری هم زیاد شده و به صرفه هم است .

قیمت سرامیک کف:۶۰۰۰۰تومان

قیمت کاشی دیوار:۵۰۰۰۰تومان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *