یکی از چشم گیر ترین روش ها ی موثر در تغییرات سرویس بهداشتی  خریدن کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی ارزان می باشد که هم جنبه زیبایی دارد و هم به حفظ بهداشت محیط کمک میکند.در صنعت تولید کاشی و سرامیک کارخانه های زیادی وجود دارد که کاشی و سرامیک  با برند و طرح خاص تولید می کنند که این کار باعث می شود اندکی برای مشتری انتخاب دشوار شود  

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی ارزان | بزرگترین تولیدکننده آن چه کسانی هستند؟

مناسب ترین کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی

مناسب ترین کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتیدنیای کاشی و سرامیک دنیای هیجان انگیزی از طرح و رنگ و شکل است که انتخاب را برای هرکسی سخت می کند. عوامل مختلفی در انتخاب کاشی مناسب برای حمام نقش دارند و نوع دکوراسیون حمام شما در این انتخاب تأثیر بسزایی دارد. مقاومت در برابر لغزش، منحنی ها و حتی مواد معدنی موجود در آب همگی بر نوع کاشی که مناسب حمام شما باشد تأثیر می گذارد.طرح بندی و مرتب چیدن دقیق کاشی ها حمام و سرویس بهداشتی اولین و مهم ترین کاری است که باید در طول پروسه کاشی کاری با دقت تمام انجام شود.

فروش کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی ارزان

فروش کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی ارزان

 انواع سرامیک سرویس بهداشتی درجه یک در طرح های زیبا توانسته کمک شایانی به تزیین دکوراسیون داخلی محیط توالت و حمام نماید.از روی این ویژگی های می توان قیمت و ارزش سرامیک ها پی برد مقاوم در برابر ضربه و فشار،قابلیت شستشوی اسان،پایدار در برابر مواد شوینده،پایین بودن میزان لغزندگیافراد می توانند به سایت های اینترنتی جهت خرید و  فروش کاشی لوکس مراجعه کرده تا از مشاوره رایگان برخودار شوند و بتوانند طبق نظر و بودجه خود بهترین نوع این محصول را با قیمت ارزان خریداری نمایند.

مرکز خرید انواع کاشی و سرامیک در ایران

مرکز خرید انواع کاشی و سرامیک در ایرانسرامیک درجه یک و قیمت روز سرامیک  و فروش سرامیک کف در چهار منظقه تهران به فروش می رسد و  کاشی و سرامیک و مراکز فروش کاشی و سرامیک وجود دارد؛ این بازارچه ها یکی در شرق تهران خیابان (بنی هاشم) ، دیگری در مرکز پایتخت خیابان (شیراز) ، غرب تهران خیابان (کاشانی) و جنوب تهران خیابان (زمزم) واقع شده‌اند، در بازار های یاد شده بیش از65 درصد کاشی و سرامیک موجود ایرانی است و به گفته فروشندگان، اغلب مصرف‌کننده‌ها هم ترجیح می‌دهند کاشی ایرانی خریداری کنند؛ چراکه هم کیفیت کاشی ایرانی زبانزد خاص و عام است وهم قیمت پایین تری نسبت به نمونه‌های خارجی خود دارد. شایان ذکر است بیش از 2 هزار واحد فروشگاهی در این مناطق مستقر هستند که به فروش وسایل مربوط به سرویس های بهداشتی، کاشی و سرامیک و کالاهایی از این قبیل می پردازند.

نمایندگی فروش بهترین کاشی و سرامیک

نمایندگی فروش بهترین کاشی و سرامیک گروه پخش باقرزاده با بهره گیری ازکادر متخصص و مشاورین مجرب و ارتباط تنگاتنگ و مستقیم با استان یزد ، مرکز و قطب کاشی و سرامیک ایران در زمینه ی پخش برندهای برتر کارخانجات میلاد ، اطلس ، کوروش ، پارس و …. فعالیت داردهمچنین دارای برند خاصی در زمینه تولید کاشی های تزئینی به نام آوا سرام البرز می باشد و اکنون با یک دهه تجربه در جهت رسیدن به اهداف بلندمدت خود از طریق عرضه بهترین و با کیفیت ترین نوع کاشی و سرامیک با قیمت مناسب و همچنین حمایت از حقوق مصرف کنندگان تلاشی مضاعف خواهند داشت.

بزرگترین تولیدکننده کاشی و سرامیک

بزرگترین تولیدکننده کاشی و سرامیک

در رتبه اول  کاشی سرویس بهداشتی   کمپانی بزرگ کاشی و سرامیک آمریکایی  Mohawk  قرار گرفته است.این شرکت با تولید در حدود 230 تا 250 میلیون متر مربع به عنوان بزرگترین تولیدکننده کاشی و سرامیک در جهان شناخته می شود.
در رتبه دوم کمپانی تایلندی SCG با تولیدی در حدود 187 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک قرار گرفته است.کمپانی مکزیکی LAMOSA  با تولیدی در حدود 171 میلیون متر مربع  در رتبه سوم قرار گرفت.
در مجموع شامل 13 شرکت در محدوده تولید بین 50 تا 100 میلیون مترمربع قرار دارند که  گروه RAK Ceramics از امارات متحده عربی (81.5 میلیون متر مربع) در رتبه بعدی قرارگرفته است.

کمپانی PAMESA  که یک شرکت اسپانیایی می باشد در سال 2017 73.7 میلیون متر مربع تولید داشته است.

گروه STN نیز رشد تولید را به رقم 60 میلیون متر مربع رسانده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *