یکی از مصالح بسیار کاربردی برای پوشش کف در فضا های مختلف سرامیک می باشد. این محصول در انواع اندازه و شکل هندسی در بازار عرضه شده است. سرامیک کف شش ضلعی یکی از انواع این محصول است. پخش کننده سرامیک کف شش ضلعی ایرانی اقدام به عرضه این محصول با قیمت مناسب به بازار کرده است. آیا شما با موارد کاربرد این نوع سرامیک آشنایی دارید و می دانید چگونه می توان با پخش کننده آن تماس گرفت؟

پخش کننده سرامیک کف شش ضلعی ایرانی

4 کاربرد سرامیک کف شش ضلعی

4 کاربرد سرامیک کف شش ضلعی یکی از انواع مختلف سرامیک که ظاهر بسیار زیبایی به محیطی که در آن نصب می‌شود می‌بخشد سرامیک کف شش ضلعی می باشد. این محصول علاوه بر زیبایی عایق رطوبت بوده و از نفوذ آب به لایه زیرین خود جلوگیری می ‌کند.

مکان هایی که می ‌توان این سرامیک را در آن نصب کرده هم متفاوت می باشد و عبارتند از :

  • پارکینگ یکی از این محل ها است. مقاومت بالای سرامیک جهت تحمل وزن و فشار خودرو و در عین حال ایجاد زیبایی در محیط پارکینگ استفاده از آن را در این فضا  مرسوم کرده است.
  • استخر های شنا از جمله دیگر مکان هایی هستند که از این نوع سرامیک در آن به وفور استفاده می شود. این سرامیک زیبایی خاصی به کف و دیواره های استخر می بخشند که یکی از دلایل استفاده  سرامیک شش ضلعی در این محیط ها است. 
  • علاوه بر فضا های بیرون ساختمان از این سرامیک می‌توان در محیط هایی مانند آشپزخانه، حمام یا سرویس های بهداشتی استفاده کرد.
  • حیاط های مسکونی و ویلایی از دیگر مکان هایی است که با استفاده از این نوع سرامیک ها زیبایی بی نظیری پیدا می کنند.

مرکز خرید سرامیک کف با قیمت فوق العاده

مرکز خرید سرامیک کف با قیمت فوق العاده کسانی که به صورت پیمانکاری اقدام به احداث واحدهای ساختمانی می‌نمایند و فروشگاه های عرضه انواع مصالح ساختمانی همچنین افرادی که به صادرات این گونه مصالح به کشورهای دیگر مشغول هستند می‌توانند سرامیک کف شش ضلعی را با قیمت فوق العاده جهت توسعه کسب و کار خود خریداری نمایند.

برای تهیه این محصول می توانید با مرکز خرید سرامیک کف تماس برقرار نمایید و ضمن اطلاع از قیمت سرامیک کف سفارش خود را اعلام کنید.

این مرکز برای افراد و شرکت های پیمانکاری که به صورت عمده اقدام به خرید این سرامیک می کنند قیمت پایین تری را در نظر گرفته است تا این خریداران بتوانند از تجارت و کاربرد این سرامیک سود بیشتری کسب نمایند.

همچنین امکان ارسال سفارشات به هر نقطه از ایران برای ما مقدور بوده و سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به دست خریداران خواهد رسید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *