2

2


سرامیک سه بعدی امروزه در ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل آن نیز جذابیت فراوانش می باشد. در این مقاله قصد داریم با نمایندگی های سرامیک سه بعدی اصفهان بیشتر آشنا شویم.

سرامیک سه بعدی از جمله مصالح ساختمانی است که می توان از نمایندگی فروش کارخانه سرامیک سازی اصفهان آن را تهیه کرد اما باید اطلاعات لازم در مورد نحوه نصب سرامیک سه بعدی را داشته باشیم.

اجرای کفپوش سه بعدی سرامیک

در ابتدا باید تصویر مورد نظر را با کیفیت مناسب انتخاب کنیم، سپس تصویر را روی لایه ویژه چاپ کنیم. لایه فوق را پس از زیرسازی روی زمین قرار داده و روی این لایه ها از رزین اپوکسی یا پلیمری شفاف پوشانده می شود. در این حالت، زمانی که کلیه سرامیک ها چسبانده شد طرح سه بعدی سرامیک را با فاصله می توانیم مشاهده کنیم. متاسفانه در ایران تعداد معدودی هستند که می توانند سرامیک سه بعدی را به بهترین نحو نصب کنند، اما در چند سال اخیر کارشناسان زیادی با آموزش در نصب انواع سرامیک سه بعدی توانسته اند ما را از سرامیک کارهای خارجی تا حدودی بی نیاز کنند اما هنوز بطور کامل از این مشکل خودکفا نشده ایم.

نمایندگی سرامیک سه بعدی

سرامیک سه بعدی چیست؟

نسل جدید کاشی و سرامیک با طرح های بسیار زیبا و اغوا کننده را سرامیک های سه بعدی گویند.این سرامیک ها دارای طرح های برجسته و فوق العاده جذاب هستند.این سرامیک ها سطح صافی دارند که اگر با فاصله به آن ها نگاه کنید به صورت برجسته یا عمق دار دیده می شوند.

به غیر از ساختمان های خاص، برای پوشاندن فضاهایی مانند شهر بازی، مترو، رستوران و… از این سرامیک ها استفاده خواهد شد.سرامیک های سه بعدی به دلیل جذابیت زیادشان، جنبه تبلیغاتی خیلی خوبی می توانند برای این مراکز ایجاد کنند.هنر طراحی و نقاشی باعث شده تا ما اجسام را واقعی تر از قبل مشاهده کنید. این تنها در زمانی امکان پذیر است که در تصویر بتوانیم بعد سوم عکس را ببینیم. بعد سوم از نقاشی یا تصویر باعث می شود تا علاوه بر طول و عرض تصویر عمق تصویر را نیز با چشم غیر مسلح ببینیم.

در تولید انواع سرامیک نیز طرح های سه بعدی نفوذ کرده و تولید کنندگان با طرح هایی که در روی سرامیک هک می کنند باعث میشود تا زمانی که سرامیک کنار یکدیگر قرار میگیرند تصاویری خلق شود را به صورت سه بعدی یا برجسته قابل مشاهده باشند. برای اینکه بتوانیم تصاویر سه بعدی را به بهترین شکل به نمایش بگذاریم باید در نحوه نصب سرامیک سه بعدی دقت لازم صورت گیرد.

نمایندگی سرامیک سه بعدی

شرحی بر عملکرد نمایندگی سرامیک های سه بعدی

چند سالی است که سرامیک های سه بعدی وارد صنعت ساخت و ساز شده اند و استقبال فراوان بازار از آن ها باعث ایجاد نمایندگی های فراوانی در زمینه خرید و فروششان شد.

هر فردی که توانایی مالی نسبتا خوبی داشته باشد و همچنین نیاز به استفاده از این سرامیک ها را نیز دارا باشد می تواند به قدر کفایت از این نمایندگی ها سرامیک سه بعدی تهیه کند و مورد استفاده قرار دهد.ساختمان سازان حرفه ای، امروزه سرامیک های سه بعدی را جز لاینفک کار خود قرار داده اند و همیشه سعی دارند برای قسمتی از ساختمان هم که شده از این سرامیک ها استفاده کنند.

نمایندگی سرامیک سه بعدی

مراکز عرضه کننده سرامیک های سه بعدی در اصفهان

اگر پنج شهر صنعتی در ایران بخواهیم نام ببریم، قطعا اصفهان یکی از این شهر ها می باشد.

شهر اصفهان در طی چند سال گذشته به رشد و شکوفایی قابل توجهی در صنایع مختلف رسیده که یکی از این صنعت ها، ساختمان سازی می باشد.

ساختمان سازان حرفه ای در اصفهان نیز استفاده فراوانی از سرامیک های سه بعدی میکنند.

به هر حال امروزه مراکز تفریحی و گردشگری فراوانی در اصفهان ساخته شده است و یا در حال ساخت می باشد.

استفاده اصلی این سرامیک ها نیز در مراکزی همچون شهر بازی،رستوران،پارک و…. می باشد.

در این راستا مراکز متعددی در زمینه عرضه سرامیک های سه بعدی در اصفهان بنا نهاده شده اند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *