کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک


مشخصات انواع کاشی و سرامیک ایرانی هویداست، اگر به هر دلیلی نیاز به کسب اطلاعات در این زمینه دارید می توانید سایت ما مراجعه کنید، اکثر مشخصات و تفاوت میان ایرانی و خارجی بودن آن ها را بیان کرده ایم.

کاشی و سرامیک در ایران در انواع مختلف تولید می شود و کاشی و انواع سرامیک ایرانی از مصالحی است که تنوع آن بسته به طرح و کیفیت زیاد بوده و هر کدام از انواع کاشی و سرامیک دارای مشخصات خاص خود هستند.اگر شما هم به دنبال محصولات و تولیدات خود ایران هستید و برایتان مهم است که کالای ایرانی خریداری کنید، می توانید به مطالبی که برای شما تهیه کرده ایم توجه کنید.

تفاوت اصلی میان ایرانی و خارجی بودن آن ها

یکی از مهمترین تفاوت های که می توان به آن اشاره کرد قیمت است، قیمت کاشی و سرامیک های ایرانی نسبت به خارجی ارزان تر هستند.

بیشتر این کاشی ها در ابعاد های بزرگ در بازار دیده می شوند کوچک ترین آن ها در سایز 60 * 60 در بازار دیده می شود، که حداقل 20 درصد از کاشی و سرامیک ایرانی گرانتر هستند.کاشی و سرامیک دارای مشخصات عمومی و خصوصی هستند که از مشخصات عمومی می توان به ابعاد و نوع استفاده آنها در ساختمان سازی نام برد اما از مشخصات خصوصی می توان به کیفیت موادی که در تهیه آنها استفاده می شود نام برد. به عنوان مثال چاپ طرح روی سرامیک یا کاشی طوری است که در برخی مواقع بعد از مدتی از بین می رود اما در برخی کاشی ها است که تا سالها طرح چاپی روی سرامیک یا کاشی سالها بدون کوچکترین تغییر باقی می ماند که این موضوع بستگی دارد به نوع چاپ و هزینه ای که برای آن صورت می گیرد.

سرامیک ایرانی

تشخیص کاشی و سرامیک ایرانی

نام و هنر ایرانیان در هر کجا که باشد مشخص است، اما موارد راحت بسیاری هستند که می توانید از آن ها در تشخیص ایرانی یا خارجی بودن آن پی برد.

در ادامه برای شما چند مورد را بیان کرده ایم:

  • از عامه پسندان اتنخاب کنید
  • نام و برندهای ایرانی
  • طرح های سنتی زیبای ایرانی
  • قیمت های مناسب

موارد بالا همگی و بسیاری از مشخصات دیگر نشان از ایرانی بودن کاشی و سرامیک می دهد، پس تشخیص آن ها کار چندان سختی نیست.

سرامیک ایرانی

سرامیک های ایرانی

امروزه با پیشرفت معماری در ایران، از پوشش های مختلفی برای مقاوم سازی و زیبا سازی استفاده می گردد. یکی از این مصالح که در ساختمان ها بکار می رود استفاده از انواع کاشی و سرامیک است. کاشی و سرامیک از جمله کالاهایی هستند که قابلیت چاپ انواع طرح های زیبا را در روی خود دارند و همین باعث زیباتر شدن آنها می گردد.

در تمام نمایندگی ها و سایت های ایرانی انواع سرامیک های خاص ایرانی با برندهای ایرانی و معروف مشخص هستند.

شما برای خریدی مطمئن می توانید از کارخانجات ایرانی کمک بگیرید که مشغول به تولید انواع سرامیک ایرانی هستند، در زیر برای راهنمایی بیشتر شما به چند کارخانه اشاره کرده ایم:

  • کاشی سرامیک آپادانا
  • ایفا سرام
  • کارخانه کاشی و سرامیک مرجان اصفهان
  • شرکت آسیا
  • کارخانه چیتا سرامیک
  • شرکت سرامیکی بیستون

سرامیک ایرانی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *