2

2


مرکز پخش انواع سرامیک رنگی تبریز با جدیدترین طرح های شیک و زیبا را در سایت خود با قیمتی بسیار مناسب قرار داده ایم، شما مشتریان عزیز جهت و خرید و مشاوره با شماره های مندرج در تماس باشید.

از انواع سرامیک رنگی بیشتر در موارد سرویس قابلمه استفاده می گردد که در مرکز پخش لوازم خانگی و آشپزخانه تبریز می توان آنها را تهیه کرد.
یکی از انواع تولیدات سرامیک، انواع سرامیک رنگی می باشد که در بیشتر اوقات برای سرویس قابلمه استفاده می گردد. البته از سرامیک رنگی در حمام و سرویس های بهداشتی نیز استفاده می گردد اما اغلب موارد از سرامیک رنگی برای کارهای تزیینی استفاده می شود.

سرامیک چیست؟

وقتی در قرن 21 در حال زندگی باشی قطعا در اطراف خود از تمام تکنولوژی و علم بهره مند می شوید.

با پیشرفت هر روزه علم شاهد چیزهای بسیار جدیدی برای راحتی خود هستیم، سرامیک نیز یکی از هزاران چیزیست که با پیشرفت تکنولوژی و علم همراه است.

اما سرامیک چیست؟ چقدر از سرامیک و خصوصیات آن آگاه است؟ در چه شهری بهترین و متنوع ترین سرامیک ها به تولید میرسد؟ برای گرفتن تمام سوالات خود با ماهمراه باشید

به موادی که متشکل از خاک رس، ماسه و فلدسپات در دمای بسیار بالا که تحت فشار قرار می گیرند و حالتی سخت پیدا می کنند و همانند شیشه می مانند را سرامیک می گویند.

در ایران انواع سرامیک های بسیار زیبا در حال تولید است، یکی از شهرهای موفق، شهر تبریز است، که با طرح و رنگ های زیبای خود در دل هر خانه و مکانی جا باز کرده است.

انواع سرامیک رنگی

تقسیم کردن سرامیک ها

سرامیک ها خانواده بسیار بزرگی دارند که ما را مجبور به تقیسم بندی خود کرده اند، برای آشنایی بیشتر شما به مواردی که در شناخت بهتر شما کمک می کند اشاره می کنیم.

انواع سرامیک رنگی قابل استفاده در ساختمان را نیز می توانیم از سایت های معتبر را در تبریز و تهران بخریم. از طرفی انواع سرامیک تبریز را از نمایندگی هایی که در سرتاسر ایران وجود دارد می توان تهیه کرد.

انواع سرامیک ها به صورت زیر هستند:

  • سرامیک های سنتی
  • سرامیک های مدرن
  • سرامیک های اکسیدی
  • سرامیک های غیر اکسیدی

انواع سرامیک رنگی

رنگ سرامیک ها

انواع سرامیک رنگی

تبریز نیز یکی از شهرهایی است که سرامیک رنگی تولید می کند که در بازار لوازم خانگی در سرویسهای قابلمه میتوان مشاهده کرد. سرامیک رنگی در برابر حرارت مقاوم می باشد و تغییر رنگ نمی دهد.

زمانی که سفال کاشی با ترکیبات خاص خود برای سرامیک در کوره قرار می گیرد، رنگ نیز از انواع مواد شیمیایی است که به ترکیبات آن اضافه می گردد، و به همین علت است که هنگامی که در مقابل گرمای زیاد قرار می گیرد تغییر رنگ نمی دهد.

چیزی که در زیبایی هر چه بیشتر سرامیک ها تاثیر گذار است رنگ سرامیک هاست که جلوه خاصی به آن ها می بخشد.

هر شخصی در درجه اول با یک نگاه گذرا حتی از دور شیفته رنگ های زیبا سرامیک ها می شود، که با ترکیب و در کنار هم قرار گرفتن آن ها زیبایی خاصی به محیط خود می بخشند.

انواع رنگ هایی که تبریز در سرامیک های خود به کار میبرد بسیار زیاد و متنوع هستند، اما ما برای شما به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • سرامیک اکو طوسی روشن
  • سرامیک اکو بژ روشن
  • سرامیک ناتوره ریلایف بلک
  • سرامیک آپر ریلایف وایت
  • سرامیک ناتوره ریلایف کوپر

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *