قیمت کاشی حمام را در سایتها می توان مشاهده کرد . کاشی کاری یکی از اقدامات نهایی تکمیل ساخت مسکن است.حمام،سرویس بهداشتی، گلخانه، حیاط، آشپزخانه، بالکن، سالن،اتاق ها، استخر، راه پله،…از جمله مکان هایی هستند که در کف و دیوارهای آن ها از کاشی کاری استفاده می شود.ماده ی اصلی که در ساخت کاشی و سرامیک استفاده می شود گل رس است که پس از ساخته شدن بدنه ی کاشی،رویه ی آن پولیش داده می شود و رنگ زده می شود.با استفاده از کاشی میتوان به فضای مسکونی رنگ و جلوه ی بخصوص داد و دکوراسیون شیک و دلخواهی را طراحی کرد.بدین منظور طبق مکانی که مد نظر ماست میتوانیم از انواع کاشی و سرامیک استفاده کنیم. توجه داشته باشیم که در انتخاب سرامیک باید به ویژگی هایی مثل:رنگ ،جنس،نام برند،نوع پرداخت سطح،لعاب ،عملکرد و استحکام دقت شود . اما معمولا مهم ترین معیار ما در انتخاب کاشی و سرامیک قیمت آن است . که هرچه پایین تر و بهتر است و هر قدر ابعاد مورد استفاده وسیع تر شود این موضوع حائز اهمیت تر می شود .

قیمت کاشی حمام | پخش عمده سرامیک در بازار

بهترین برند های کاشی و سرامیک در بازار

بهترین برند های کاشی و سرامیک در بازارشرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند طی دو دهه فعالیت در زمینه طراحی و تولید محصولات سرامیکی،هم اکنون با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز جهانی ،کاشی دیوار،سرامیک های کف و محصولات پرسلانی را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید ‌ .این شرکت با بهره گیری از نیروهای کار آمد و مجرب خود ، توانایی تولید سالانه بالغ بر نه میلیون متر مربع انواع محصولات در سه کارخانه را دارا می باشد .

شرکت کاشی مرجان با تولید انواع سرامیک استخری و کف وغیره کار خود را از سال ۱۳۷۱ آغاز نموده و در زمینه تولید انواع کاشی های پرسلان لعاب دار و کاشی های با کاربرد تخصصی از جمله کاشی های ضد اسید صنعتی ،کاشی ویژه نما و کاشی های ویژه پارکینگ با بهره گیری از متخصصین مجرب ،استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا به فعالیت خود ادامه داده است . در این مسیر موفق به کسب عنوان دو دوره صادر کننده نمونه ملی و چندین عنوان صادر کنتده نمونه استانی گردیده است . این شرکت در راستای نوآوری در زمینه تولیو به عنوان اولین تولید کننده کاشی ضد اسیدی صنعتی،اولین تولید کننده کاشی نما مجهز به حفره های نصب اسکوپ ،اولین تولید کننده کاشی اسلیم در ایران و … بوده است .

پخش عمده کاشی و سرامیک در بازار

پخش عمده کاشی و سرامیک در بازار بازار فروش سرامیک و کاشی شیرکوه معمولا در کارخانه های تولیدی آنها انجام می شود . اما این کارخانه بعضی از نماینده ها را برای خرید و فروش تعیین کرده است . سرامیک های شیرکوه  از دقیق ترین سرامیک های امروزه هستند . منظور از ان  اندازه و سایز های دقیق آن ها می باشد . مسلما چنین کارخانه هایی وجود دارند و اغلب پس از مدتی این کارخانه ها از سوی وزارت صنعت ،معدن و تجارت پلمپ می شوند .

کارخانه شیر کوه که یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین کارخانه های تولید کاشی و سرامیک که هرگز در تولیدات خود ضایعاتی دیده نمی شود و این نشان دهنده کیفیت بالای محصولات این کارخانه است .

خرید عمده سرامیک از  این کارخانه نیز  در کارخانه و یا از طریق نماینده های مرتبط با کارخانه صورت می گیرد .

قیمت عمده فروشی کاشی حمام

قیمت عمده فروشی کاشی حمامقیمت فروش عمده سرامیک عمدتا در عمده فروشی ها توسط عمده فروشان ،جهت فروش به فروشندگانی که قصد خرید عمده را دارند ارائه می شود . سرامیک هایی که توسط این فروشگاه فروخته می شوند در انواع سایز و اندازه می باشند که سرامیک سایز بزرگ یکی از آن ها می باشد .

البته صادرات انواع سرامیک و کاشی به عراق ،عمان و بعضی کشور های دیگر انجام می شود .

جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک

جدیدترین مدل های کاشی و سرامیکیکی از محبوب ترین مدل های سال جدید کاشی های دست ساز رنگی است که طرح های مدرن را با طراحی هایی سنتی و قدیمی ترکیب کرده و توجه زیادی را به خود جلب کرده اند .

دسته دیگر از جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک سال ۲۰۱۹ که محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند نمونه های برجسته و بافت دار آن ها هستند . این کاشی های برجسته که بیشتر در تایل های مربعی و کوچک طراحی و ساخته می شوند که با رنگ های صدفی و براق نیز رنگ آمیزی شده اند . این نمونه ها که بیش تر سبک دوران ویکتوریایی را یاد آوری می کنند . هم برای آشپزخانه و فضای بین کابینتی و هم برای اتاق خواب ها مناسب به نظر می رسند و طراحی بسیار ظریف و چند بعدی را به فضا می بخشند . 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *