قیمت سرامیک کف پذیرایی ارزان را  با جست و جو از طریق فروشگاه اینترنتی سرامیک  و بازار می توانید کسب کنید.به موادی که بخش عمده تشکیل دهنده آنها غیر فلزی و غیر آلی باشد،سرامیک گفته می شود.همچنین بر اساس برخی تعاریف،از نظر شیمیایی به موادی که از مخلوط خاک رس با مایه و فلدسپات در دمای زیادی تشکیل شده است و به صورت توده ای شیشه مانند در می آیند و تقریبا گداز ناپذیر و غیر حلال و بسیار سخت هستند،سرامیک گفته می شود.تولید سرامیک ساده ارزان بسیار در کشور زیاد است.

سرامیک کف پذیرایی ارزان در بازار ها بر اساس چه عواملی قیمت گذاری می شوند؟ فروش عمده سرامیک لوکس دارای مزیت های بسیار است که در این مقاله به بیان شان می پردازیم. سرامیک ها از جمله محصولات پر کاربرد در ساختمان سازی است که در بازار ها می توان در جست و جوی انواع مختلفی از آن ها بود که اغلب به طور عمده به فروش گذاشته می شوند.

قیمت سرامیک کف پذیرایی ارزان | فروش عمده سرامیک لوکس

مناسب ترین سرامیک برای کف پذیرایی

سرامیک کف پذیرایی دارای طرح های شیک و متنوعی هستند و در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند.سرامیک ها با رنگ روشن برای اتاق های پذیرایی با متراژ کوچک مناسب هستند و باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای پذیرایی می شوند.اگر فضای پذیرایی منزل شما بزرگ است می توانید از انواع سرامیک ها با رنگ روشن و تیره در فضای پذیرایی منزل شما بزرگ است می توانید از انواع سرامیک ها با رنگ روشن و تیره در فضای پذیرایی منزل خود استفاده کنید.سرامیک ها با رنگ های تیره دیرتر از سرامیک ها با رنگ های روشن و سفید کثیف می شوند.

سرامیک ها امروزه در انواع طرح های چوبی نیز طراحی می شوند و این مدل سرامیک ها توانسته اند توجه اغلب طراحان داخلی و افراد را به سوی خود جلب کنند.لایه هایی که روی این مدل سرامیک ها کشیده می شوند طرحی شبیه به چوب دارند و گره هایی که در چوب های طبیعی موجود است حتی در این نوع سرامیک ها به وضوح قابل مشاهده است.

عرضه انواع سرامیک ارزان قیمت

عرضه انواع سرامیک ارزان قیمتقیمت کاشی و سرامیک ارزان را می توان از فروشگاه ها و یا بازار فروش سرامیک  متعدد سطح شهر جست و جو کرد.این فروشگاه ها با کارخانه های زیادی ارتباط دارند و از این طریق می توان قیمت روز را جویا شد و در صورت لزوم خرید عمده سرامیک خود را از آن ها با نرخ مناسب انجام داد.صنعت کاشی و سرامیک در ایران عمر دراز دارد که به هزاران سال پیش بر می گردد.از آن سال ها تا زمان حال،تغییرات زیادی در ساختار آن آمده است.امروزه ما شاهد آن هستیم که ماشین آلات پیشرفته ای را کارخانه ها از کشورهای مختلف صنعتی وارد کرده اند و کاشی ها و سرامیک های زیبا با طرح ها و اندازه های یکسان می سازند.این شرکت ها قیمت مختلفی را روی تولیدات شان می گذارند.

عمده فروشی انواع کاشی و سرامیک لوکس

عمده فروشی انواع کاشی و سرامیک لوکسدر رابطه با سرامیک هایی که از سوی مرکز پخش انواع سرامیک توزیع می شوند و به فروش می رسند.تولید سرامیک لوکس را می توان نام برد که با ظاهری شکیل و البته گران قیمت،از سوی کسانی که طرفدار کالا های لوکس می باشند و از قدرت خرید بالایی نیز برخوردار هستند،در مرکز توجه است.این افراد علاوه بر اهمیت دادن به ظاهری با پروستیژ و در اصطلاح لاکچری به مکان های لوکسی که پوشیده شده از ابزار و اشیا لوکس هستند،علاقه نشان می دهند.

سرامیک لوکس یکی از ابزار مورد نظر برای منازل این گونه افراد به شمار می آید.

سرامیک لوکس را در این نقاط از منزل می توان به کار برد:

_سالن پذیرایی

_سالن غذا خوری

_سرویس بهداشتی

_آشپزخانه

یک لحظه خود را در این مکان ها با سرامیک های لوکس به طرز بسیار زیبایی آراسته شده اند،تصور کنید.آن وقت است که دوست دارید دیوار یا کف خانه تان را بازسازی کنید و با انواع طرح های سرامیک لوکس،آن را دیزاین کنید و طرح و نقشی نو به منزل خود بی اندازید

بعضی از طرح های سرامیک لوکس عبارتند از:

_سرامیک لوکس مهر آذر

_سرامیک دیواکس

_سرامیک گرسپانیا

_سرامیک آلما

قیمت روز انواع کاشی و سرامیک

قیمت روز انواع کاشی و سرامیکقیمت روز کاشی و سرامیک به چند مورد بستگی دارد که عبارتند از:

۱_کیفیت در درجه های یک،دو،سه به فروش می رسد

۲_برند

۳_اندازه

۴_طرح و رنگ

کارخانه هایی که در تولید این محصولات هستند،این موارد را در نظر می گیرند و سپس روی کالای شان نرخ تعیین می کنند.در برخی از وب سایتهای اینترنتی انواع کاشی و سرامیک را با قیمت های شان ذکر کردند که ما هم در این جا می آوریم:

_کاشی با ابعاد ۹۰در ۳۰ با قیمت 3۱۴۰۰تومان

_سرامیک با ابعاد ۱۲۰ در ۴۰ با قیمت 4۴۰۰۰تومان

_کاشی با ابعاد ۳۰ در ۹۰ با قیمت 3۴۰۰۰تومان

انواع سرامیک کف در بازار

سرامیک ها را گر به طور کلی بخواهیم تعریف کنیم باید بگوییم که در روی دیوار ها و کف مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. عمده کارای سرامیک ها در کف است که می توان آن ها را در نمونه های متنوعی خریداری کنیم. از نظر  رنگ، طرح، اندازه سرامیک ها با هم فرق دارند که همین موارد در انتخاب مشتریان تاثیر گذار است. خوب است در همین جا انواع مختلف سرامیک ها را  از نظر کارایی شان ذکر کنیم که به قرار زیر است:

  • سرامیک کف پذیرایی
  • سرامیک کف راهرو
  • سرامیک کف آشپزخانه
  • سرامیک کف اتاق خواب
  • سرامیک کف سرویس بهداشتی

مناسب ترین سرامیک برای کف پذیرایی

قیمت سرامیک کف پذیرایی

سرامیک کف پذیرایی از جمله سرامیک های است که به سبب کارایی عالی توانسته است نظر مشتریان زیادی را با خود همگام کند. این سرامیک ها به سبب کارایی که در پذیرایی ساختمان ها دارد از نظر طرح و رنگ در زیباترین نمونه ها عرضه می گردد. از نظر پارامتر های متعددی سرامیک ها با هم فرق دارند که این موارد در قیمت گذاری ها تاثیر بسیار دارند. د ر ادامه به عوامل مورد نظر اشاره می کنیم که به قرار زیر است:

  • اندازه سرامیک کف
  • طرح سرامیک کف
  • رنگ سرامیک کف
  • تولید کننده سرامیک کف
  • روش فروش سرامیک کف

فروش عمده سرامیک لوکس

تنوع در بین سرامیک ها بسیار است که بیشترین میزان فروش را سرامیک لوکس دارد که به عنوان سرامیک کف پذیرایی کارایی بسیار دارد. با این وجود شاهد فروش عمده محصولات هستیم که در بازار شهر های مختلفی از کشورمان انجام می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *