به موادی (معمولاً جامد ) که بخش عمدهٔ تشکیل‌دهندهٔ آن‌ها غیر فلزی  و غیر آلی  باشد، سرامیک  گفته می‌شود. همچنین بر اساس برخی تعاریف، از نظر شیمیایی به موادی که از مخلوط خاک رس با ماسه و فلدسپات در دمای زیاد تشکیل شده و به صورت توده‌ای شیشه مانند درمی‌آیند و نیز تقریباً گداز ناپذیر و غیر حلال و بسیار سخت هستند، سرامیک گفته می‌شود
کاشی و سرامیک جزو اصلی ساختمان است و در زیبایی ساختمان بسیار تاثیر گذار است برای انتخاب کاشی سرامیک خوب باید به کاربر هر کدام توجه کرد و بر اساس نو کاربردی که دارد انتخاب شوند کاشی در انواع مختلف تولید می شوند.

کاشی پرسلانی در دمای بسیار بالا پخته می شود و تراکم مقاوم و سختی بسیار بالایی دارد .
کاشی بدنه که بر روی بدنه دیوار نصب می شود در دمای معمولی به صورت طبیعی خشک می شود و استقامت کمی دارد .
کاشی کف تحت عنوان سرامیک شناخته می شود از لحاظ لعاب و استحکام مقاوم است و در کف آشپزخانه و سالن استفاده می شود.

قیمت سرامیک پرسلان مناسب و مقاوم و بادوام است امروزه با پیشرفت علوم و تکنولوژی کاشی های برجسته زیبا و سرامیک مقاوم ضد یخ و نسوز تولید می شود و همچنین سرامیک سه بعدی بسیار زیبا فانتزی و مدرن و سرامیک طرح پارکت و چوب تولید و روانه بازار می شود.سرامیک نسبت به سنگ ارزانتر و با صرفه تر است نمونه سرامیک ارزان سرامیک سفید ساده است که هم درجه یک ان مقاوم و هم زیبا است و رنگ آن همیشه مد است. کاشی سرامیک در داخل و در بیرون خانه کاربرد دارد و در انواع رنگ ها تولید می شوند .

قیمت سرامیک پرسلان | مرکز خرید سرامیک درجه یک

بهترین تولید کننده های ایرانی و کاشی و سرامیک

در ایران کارخانه کاشی سرامیک زیاد هستند که علاوه بر داخل کشور به خارج کشور نیز صادر می شوند. بزرگترین و بهترین تولید کننده کاشی و سرامیک گروه تاب سر در کشور است که دارای زیر مجموعه های کاشی عمارت٬ پارسیان٬ نفیس٬ کاشی سنگ که هر یک مجموعه تخصصی در صنعت سرامیک است تولیدات ان استانداردهای جهانی و کیفیت بین المللی را دارا می باشد تولیدات این کارخانه علاوه بر٬ بر اوردن نیاز بخشی از کشور به خارج از کشور نیز صادر می شود.

کارخانه تولید کاشی و سرامیک در تبریز بهترین نوع این کالا را تولید می کند که کیفیت بسیار بالایی دارند و بسیار مقاوم اند و طرح های بسیار زیبا و قیمت بالایی دارند واین کاشی سرامیک بیشتر صادراتی هستند.صادرات سرامیک تبریز به کشورهای خاورمیانه و همسایه صادر می شود.

مرکز خرید انواع کاشی و سرامیک درجه یک

مرکز خرید انواع کاشی و سرامیک درجه یکمرکز خرید کاشی و سرامیک در شهرهای بزرگ بیشتر در یک خیابان متمرکز هستند که انواع برند ها را ایرانی و خارجی عرضه می کنند کاشی سرامیک بر اساس کیفیت درجه بندی می شوند از درجه یک تا درجه چهار درجه بندی می شود درجه یک ان مقاومت بالایی در مقابل یخ زدگی و رطوبت و راه رفتن روی آن دارد و در کف باید از سرامیک درجه ۱ و ۲ استفاده کرد زیرا روی ان راه می روند و مقاوم است کاشی سرامیک مخصوص سرویس بهداشتی لعاب دار است چون در برابر رطوبت مقاوم هستند.

قیمت عمده فروشی کاشی و سرامیک پرسلان

قیمت عمده فروشی کاشی و سرامیک پرسلانکاشی سرامیک ارزانترین ان سفید ساده است و گرانترین ان سرامیک های سه بعدی هستند. سرامیک بسته به نوع جنس و کیفیت برند قیمت های متفاوتی دارند سرامیک اگر از کارخانه به صورت عمده تهیه شود قیمت آن ارزانتر است. سرامیک های خارجی نیز وارد ایران می شود که بیشتر در خانه های لوکس استفاده می شود و قیمت انها گرانتر است.همچنین قیمت فروش سرامیک به کیفیت آنها بستکی دارد.

قیمت سرامیک پرسلان بر اساس چه پارامتر های تعیین می شود؟ انواع و اقسام سرامیک ها وارد بازار می شود که بهترین روش برای خرید نمونه های درجه یک مراکز خرید در شهر های مختلف هستند.

نمایندگی فروش کاشی و سرامیک های ایرانی مرغوب

نمایندگی فروش کاشی و سرامیک های ایرانی مرغوبدر استان ها نمایندگی کاشی سرامیک و جود دارد که برند خاص یا چند نمونه برند را به فروش می رسانند و برند های مرغوب و لوکس ایرانی که در انواع مختلف و کیفیت بالا تولید و نمایندگی آنها را پخش میکنند سرامیک های جدید کف و دیوار در ابعاد بسیار بزرگ تولید می شوند که بسیار شیک و زیبا هستند سرامیک های مخصوص کف زبر و گل های برجسته ای دارند و مخصوص کف اندک لیز نباشند.

تولید کنندگانی که در زمینه ساخت سرامیک ها فعالیت می کنند به خوبی می دانند که این محصولات دارای بازار های عالی هستند که با مشتریان تنوع طلبی مواجه می باشند. به همین سبب تمام سعی خود را می کنند تا بتوانند محصولاتی متنوع را در بازار ها ارائه کنند.

آشنایی با انواع سرامیک در بازار

سرامیک را اگر بخواهیم تعریف کنیم باید بگوییم که کف پوش و دیوار پوش های هستند که می توان آن ها را در نمونه های متنوعی در بازار ها تهیه کرد. از نظر عوامل متعددی سرامیک ها با هم تفاوت دارند که این موارد در انتخاب محصولات تاثیر بسیار می گذارد. اگر بخواهیم وجوه تمایز بین سرامیک ها را بگوییم رنگ، طرح، نحوه تولید و شرکت تولید کننده از جمله این موارد است که در قیمت آن ها موثر می باشد. انواع مختلف سرامیک ها را در ادامه ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  • سرامیک پرسلان
  • سرامیک سه بعدی
  • سرامیک بدون بند
  • سرامیک ساده
  • سرامیک طرح پارکت
  • سرامیک طرح سنگ

قیمت سرامیک پرسلان

در بین انواع مختلف سرامیک ها که در قسمت قبل ذکر کردیم می خواهیم در مورد سرامیک پرسلان بگوییم. این محصولات در زمره سرامیک های مقاوم هستند که در کارخانه های تولیدی تحت شرایط خاصی ساخته می شوند و به همین سبب از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. در این جا می خواهیم سرامیک پرسلان را از نظر قیمتی که دارند مورد بررسی قرار می دهیم و عوامل موثر را ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  • اندازه سرامیک پرسلان
  • طرح سرامیک پرسلان
  • رنگ سرامیک پرسلان
  • تولید کننده سرامیک پرسلان
  • روش فروش سرامیک پرسلان

بهترین تولید کننده های ایرانی و کاشی و سرامیک

مرکز خرید سرامیک

سرامیک های پرسلان به سبب ویژگی های عالی که دارند مورد توجه مشتریان زیادی قرار می گیرند. این محصولات را می توان در مکان های مختلفی تهیه کرد که از جمله این موارد مراکز خریدی است که در بازار شهر های مختلف وجود دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *