کاشی ها از جنی های مختلفذسنگ٬ سرامیک٬ چینی٬ شیشه ای استفاده می شود همه ی این مصالح به شکل و نقش ورنگ های مختلف است معمولا نوع سنگ سرامیک وچینی برای کانتر وکف استفاده می شود شیشه معمولا برای دیوار ها و سرویس بهداشتی و اشپزخانه استفاده می شود چون به راحتی تمیز می شوند و تنوع شکل و رنگ انها بیشتر است مزائیکی برای کف استفاده می شود چون لغزنده نیست کاشی های چینی چون ضد اب هستند برای کف توالت وحمام استفاده می شود. و قیمت انها هم بر اساس انواع مواردی که در بالا ذکر شد فرق دارد قیمت سرامیک درجه یک ارزان در برند ایرانی بیشتر است ولی در برند خارجی درجه یک ان گرانتر است.

قیمت سرامیک درجه یک ارزان | بزرگترین تولیدی آن در ایران

بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک در ایران

بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک در ایرانسابقه چند هزار ساله ی ایران در سفال گری و کاشی این صنعت بومی را به بازار رقابتی تبدیل نموده از نظر امایش صنعتی مناطق غمده تولید کاشی وسرامیک در کشور یزد اصفهان اصفهان قزوین خراسان رضوی شیراز همدان زنجان می باشد عمده ترین مناطقی که مواد معدنی کاشی و سرامیک در ان است فارس یزد همدان زنجان می باشد.

بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک در ایران برند اپادانا سرام است که انواع مختلف کاشی و سرامیک با تکنولوژی روز دنیا را تولید میکند که انواع مختلف کاشی دیواری لعاب دار دو بار پخت و کاشی پرسلانی بدون لعاب یا گرانیتی و کاشی پرسلانی با لعاب را تولید می کند انواع کاشی کف٬ کاشی دیواری٬ پرسلانی تزئینی از دیگر محصولات این کارخانه است.وبخشی از ان به کشور خای خارجی صادر می شود. سرامیک پاسارگاد نیز برند محبوبی در ایران است که انواع سرامیک پاسارگاد با طرح و نقش و اندازه های مختلف تولید می کند و بخشی از نیاز کشور را در تامین این نوع محصول تامین میکند و به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

مرکز فروش انواع کاشی و سرامیک

مرکز فروش انواع کاشی و سرامیککاشی و سرامیک به انواع مختلفی تولید و به فروش می رسد.

۱.کاشی پرسلانی در دمای بسیار بالا پخته می شود وتراکم بسیار بالا و مقاومت سختی ٬ و استخکام بالایی دارد.                                                                 ۲.کاشی بدنه سیمانی که ماده سازنده ان را در قالب قرارداده وبه صورت طبیعی خشک می کنن ۳.کاشی مزائیکی دو نوع پرسلانی و سرامیکی که هر کدام دو نوع لعاب دار وبدون لعاب دارد.              گاشی سنگ فرش که ضخامت بالایی دارد و برای کف ساختمان پاسیون وحمام استفاده می شود.       ۴. کاشی اجری که کار برد بسیار خاصی دارد.           ۵. کاشی لعاب دار که بعد از پخت یک صفحه شیشه ای رنگ و طرح گشی را دارد به ان اضافه می شود تا براق شود وتمیز کردن ان رات شود.        ۶. کاشی معدنی که لعاب ندارد وبیشتر در مراکز تجاری استفاده می شود ودوام خوب وقیمت مناسبی دارد.                                                              کاشی مکزیکی که پخته نمی شود و به صورت طبیعی در معرض هوا قرار میگیرد .                          کاشی های بدون لعاب 

۷. کاشی سرامیکی بدون لعاب است که از رس و کانی های مشابه ودر حرارت تولید می شود. که به دو صورت لعاب دار و بدون لعاب است.                    و بعد از تولید عرضه و فروش عمده سرامیک وکاشی به مراکز اغاز وبه صورت خرده به دست خریداران استفاده کنند میرسد.                     

نمایندگی فروش انواع کاشی و سرامیک خارجی

نمایندگی فروش انواع کاشی و سرامیک خارجیبسیاری از افراد علاقه مند به استفاده از کاشی و سرامیک خارجی هستند واردات این کاشی و سرامیک از کشورهایی مثل اسپانیا٬ ایتالیا٬ المان٬ ترکیه٬ اتریش٬ وارد کشور می شود این کاشی وسرامیک های لاکچری خارجی از برندهای اپازوا٬ دیواکس٬ الما٬ گرسپانیا هستند شرکت های زیادی هستند که این نوع محصولات را با تنوع ترین طرح و نقش وارد کشور میکنند که اغلب قیمت کاشی سرامیک خارجی گرانتر از نوع ایرانی اش است.

قیمت خرید سرامیک درجه یک ارزان

قیمت خرید سرامیک درجه یک ارزانقیمت خریدسرامیک های درجه یک بر اساس برند ها متفاوت است بستگی به کیفیت تولید و نوع ان و اندازها ها فرق دارد اگر خرید مستقیم کاشی از کارخانه به صورت عمده باشد ارزانتر است. قیمت کاشی و سرامیک ایرانی نسبت به برند های خارجی ان ارزانتر است . در خرید انواع سرامیک و کاشی باید به درجه ی ان توجه نمود که معمولا درجه ۱ تا درجه۴ است.و قیمت روز سرامیک بستگی به درجه ان دارد گرانترین درجه یک و ارزانترین درجه ۴ ان است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *