یکی از دغدغه های کسانی که در حال ساخت و ساز یا تعمیر منازل یا آشپزخانه و رستوران های خود هستند دانستن قیمت روز  کاشی آشپزخانه و همینطور نحوه ی انتخاب بهترین خرید از نظر کیفیت و قیمت می باشد. توزیع عمده باکیفیت ترین محصولات ما تا حد زیادی این دغدغه را برای این افراد حل کرده است. اگر دغدغه این را دارید که چگونه انتخاب کنید و از کجا خرید کنید حتما در ادامه مطلب زیر با ما همراه شوید تا اطلاعات مفیدی در اختیار شما خواننده گرامی قرار دهیم.

قیمت روز کاشی آشپزخانه | توزیع عمده باکیفیت ترین محصولات

پرفروش ترین مدل های کاشی و سرامیک در بازار

پرفروش ترین مدل های کاشی و سرامیک در بازارخرید و فروش سرامیک و پخش عمده سرامیک و کاشی باعث شده تا به این فکر بیفتیم با بررسی بازار فروش سرامیک و کاشی ها پرفروش ترین مدل های کاشی و سرامیک را در بازار به شما خوانندگان محترم و همراهان عزیر معرفی نماییم:

  • سرامیک طرح چوب
  • سرامیک طرح چرم
  • سرامیک طرح پارکت
  • سرامیک طرح سنگ
  • سرامیک طرح آجر
  • سرامیک طرح اشکال هندسی
  • سرامیک طرح گل

این طرح ها با تنوع رنگی بسیار زیاد و همچنین شکیلی و زیبایی که به خانه و آشپزخانه میدهند جزء خانوانده طرح های پر طرفدار و پر فروش این روز های بازار کاشی و سرامیک شده است. اما انواع کاشی فقط بین این طرح ها ختم نمی شود و هستند کسانی که از طرح های فانتزی تر و خاص تر خوششان بیاید و یا قصد داشته باشند خانه ای متفاوت تر از آنچه دیگران ساخته اند بسازند. نگران هیچ چیز نباشید ما برای شما نیز طرح های بسیاری در نظر گرفتیم. اما از آنجایی در خرید های مجازی شما نمیتوانید طرح را از نزدیک دیده و  انتخاب کنید ما به شما پیشنهاد میدهیم بیشتر از طرح های محبوب تر خرید کنید.

توزیع عمده انواع کاشی بین کابینتی

توزیع عمده انواع کاشی بین کابینتیجهت طراحی فضای بین آشپزخانه خیلی ها از انواع کاشی بین کابینتی استفاده می کنند که بسیار مناسب و شکیل می باشد. مقاومت خوبی که این کاشی ها در برابر خش و ضربه دارند و همچنین ماندگاری رنگ و لعاب آن ها باعث می شود طرفدار زیادی بین طراحان داخلی پیدا کند. این گونه طراحی ها معمولا هزینه های زیادی برای خریدار دارند که چاره دردش در این است که کاشی را به صورت عمده و از درب کارخانه تهییه نمایید. از این رو توزیع عمده انواع کاشی در قیمت و طرح های متفاوت از طریق سایت های مختلف و همچنین کارخانه ها صورت می پذیرد که تا حدی هزینه های طراحی خانه را کاهش می دهد.

قیمت روز کاشی و سرامیک مخصوص آشپزخانه

قیمت روز کاشی و سرامیک مخصوص آشپزخانهشاید بهتر باشد در دنیای شلوغ و پر ترافیک امروزه سعی کنیم تا جایی که میتوانیم با خرید های اینترنتی هم هزینه های خود را کاهش دهیم هم بتوانیم بهترین استفاده از زمان و قت خویش را داشته باشیم. قطعا خرید های اینترنتی علاوه بر اینکه شما را قادر میسازد بهترین انتخاب و مقایسه بین محصولات و برند های مختلف را داشته باشید به شما این امکان را می دهد که در هزینه های خود صرفه جویی کرده و کاشی را با قیمت مناسب تری نسبت به درب مغازه نهییه نمایید. لذا ما برای شما لیست کوچکی از قیمت های روز کاشی و سرامیک مخصوص آشپزخانه و پرفروش ترین طرح ها را برای شما  آماده کرده ایم تا با مقایسه قیمت ها خودتان قضاوت کنید.

طرح (انواع رنگ بندی) ابعاد (سانتی متر) قیمت (تومان)
بریک (طرح آجر نما در دورنگ) 100*40 49,000
سنگواره ( در 5 رنگ) 50*50 33,000
ساده ( 40 نوع رنگبندی) 60*60 36,000
تورس 50*50 47,900

تولید جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک

تولید جدیدترین مدل های کاشی و سرامیکتولید مدل های جدید کاشی نیازمند ایده پردازی قوی و  طراحی افراد زبر دست می باشد. اینکه مدل جدید و طرحی جدید زده شود یک بحث است و اینکه آن طرح جدید مورد پسند واقع شود و مردم با هر سلیقه و فرهنگی آن را بپذیرند مبحث دیگریست.

ما مفتخریم با همکاری با بهترین ایده پردازان و گرافیستان و طراحان وطنی جدید ترین طرح ها و مدل های کاشی و سرامیک ایران که مورد قبول اکثریت جامعه خریداران واقع می شود را با قیمت روز کاشی آشپزخانه و خانه  به سرعت در دسترس مشتری قرار دهیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *