2

2


صادرات سرامیک کف حمام تبریز به چه کشور هایی انجام می گیرد؟ مهمترین عواملی که در میزان کیفیت سرامیک کف و سرامیک کف خارجی تاثیر گذارند کدام اند؟

سرامیک کف حمام از مدلهای تولید شده انواع سرامیک در تبریز می باشد که از صادرات بالایی به کشورهای اروپایی و آسیایی برخوردار است.
کاشی و سرامیک از گذشته ای دور در ایران قدمت داشته و انواع مختلف آن از ساختن سفال تا انواع سرامیک در ایران تولید می شود. یکی از انواع سرامیک که در ساختمان بکار می رود، کاربرد انواع سرامیک در حمام می باشد. حمام مکانی است که مستقیما با آب در ارتباط است و برای کاربرد سرامیک در این قسمت باید از سرامیک مخصوص این کار استفاده شود تا در برابر آب ساییده گی پیدا نکند.

صادرات سرامیک تبریز به چه کشورهایی است؟

ایران به دلیل قدمتی که در تولید انواع سرامیک دارد، باعث شده تا کشورهای همسایه انواع سرامیک و کاشی را از ایران وارد کنند. یکی از کشورهایی که انواع سرامیک تبریز را وارد می کنند کشور ترکیه می باشد که به دلیل نزدیکی که با تبریز دارد هزینه حمل سرامیک که به قیمت تمام شده سرامیک اضافه می شود پایین تر شده و این باعث شده تا خرید انواع سرامیک ترکیه و سرامیک کف همدان از تبریز بیشتر از سایر شهرهای ایران باشد.

سرامیک های کف حمام و توالت به دلیل وجود رطوبت بالا در این محیط ها باید به نحوی انتخاب شوند که از لحاظ جذب رطوبت و شرایط رشد باکتریایی بیشترین مقاومت را از خود نشان دهد.

سرامیک کف حمام

 سرامیک کف حمام تبریز

گفتیم که در فروش و ضادرات هر محصولی باید به نکات کمی و کیفی محصول موردنطر توجه کافی را مبذول بداریم.

سرامیک کف حمام تولید شده در کارخانه های تبریز از ویژگی های یک محصول با کیفیت جهت صادرات برخوردار هستند.

صادرات سرامیک کف حمام تبریز

همانطور که میدانید ایران از پیشینه بسیار با قدمتی در تولید انواع کاشی و سرامیک برخوردار است که علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی قدرت صادرات آن را به کشور های دیگر نیز دارا است.

یکی از کشور هایی که سرامیک کف حمام را توسط سازندگان تبریزی وارد می کند کشور ترکیه است، که به دلیل نزدیک بودن این کشور به شهر تبریز هزینه های حمل و نقل و گمرکی این کالا کمتر در نظر گرفته شده و قیمت تمام شده آن کمتر و سود آوری بالایی دارد.

سرامیک کف حمام

 جهت خرید سرامیک کف به نکات زیر توجه کنید

  • مقاومت در برابر سایش آب، رفت و آمد و جذب رطوبت
  • توجه به ابعاد سرامیک و مقایسه آن با مکان مورد نظر

منظور از ابعاد مورد نظر در سرامیک کف چیست؟

مثلا در حمام ها یا مکان های کوچک از سرامیک با ابعاد کوچکتر استفاده شود و بالعکس.

سرامیک کف حمام

منظور از مقاومت مورد نظر در سرامیک چیست؟

مقاومت و همچنین زیبایی سرامیک کف بسیار مهم است مثلا در مکان هایی مانند: پارکینگ و اماکن عمومی نظیر: رستوران ها و فرودگاه ها که تردد در آنها زیاد انجام می گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *