2

2


مایه فخر و مباهات است که کشورمان در تولید و عرضه سرامیک به بلوغ کامل رسیده است و امروزه شاهد صادرات انواع سرامیک زیبا یزد به بعضی از کشور های جهان هستیم.

کارخانه کاشی و سرامیک یزد انواع کاشی و سرامیک زیبا را در مدل های مختلف تولید می کند. شرکت سرامیک یزد توانسته با صادرات سرامیک یزد به کشورهای مختلف، درآمد زیادی را کسب کنند.

یکی از شرکتهایی که بیشترین صادرات در زمینه انواع سرامیک را دارد شرکت سرامیک یزد می باشد. این شرکت توانسته 55 درصد از سرامیک تولیدی خود را به عراق، 18 درصد به افغانستان و 7 درصد به پاکستان صادر کند اما آنچه بیشتر از هر کالایی به چشم می خورد صادرات سرامیک به اروپا می باشد. شهر یزد 190 قلم کالای صادراتی به کشورهای اروپایی دارد که کاشی و سرامیک نیز جزو شاخص ترین کالاهای صادراتی یزد می باشد.

اهمیت ویژه صادرات، برای بهبود اقتصاد کشور

هر زمانی که صحبت از میزان صادرات ایران به میان می آید، صادرات نفتی و محصولات نفتی به ذهن می آید در صورتی که ایران در برخی صنایع از صادرکننده های معتبر جهانی هستیم. یکی از این صنایع، تولید و فروش سرامیک می باشد، بطوریکه ایران جزو 4 کشور صادرکننده سرامیک برتر دنیا می باشد.

قطعا شما هم با ما هم عقیده هستید که صادرات اصلی ترین پایه اقتصاد یک کشور محسوب می شود. سوییس یک کشور کوچک اروپایی می باشد که به دلیل صادرات گسترده ساعتش، دنیا را تحت سیطره خود قرار داده. طبق آخرین آمار، درآمد حاصل از صادرات ساعت سوییس از مرسدس بنز آلمان بیشتر می باشد!!اگر صادرات یک کشور به رونق و شکوفایی خوبی برسد، یکی از قسمت های اقتصادی آن کشور کاملا تضمین می گردد.

امید است که کشور عزیز ما ایران نیز بتواند صادرات خود را روزانه بیشتر و بیشتر کند تا شرایط روز به روز بهتر شود.

صادرات انواع سرامیک

انواع سرامیک زیبا یزد

سرامیک از خاک رس تهیه شده است و به معنای شی پخته شده می باشد.

یکی از بهترین و با کیفیت ترین برند های تولیدی سرامیک زیبا یزد می باشد.

در این قسمت قصد داریم به چند مورد از انواع سرامیک اشاره ای داشته باشیم:

  • سرامیک گرانیتی
  • کاشی
  • سرامیک پرسلانی
  • سرامیک موزاییکی
  • کاشی لعابی

قطعا هر کدام از مدل های ذکر شده در بالا، کاربرد های خاص خودشان را دارا می باشند.

صادرات انواع سرامیک

صادرات سرامیک زیبا یزد

خوشبختانه در زمینه تولید و توزیع سرامیک کشورمان به شکوفایی خوبی رسیده است و امروزه شاهد صادرات گسترده سرامیک زیبا یزد به بعضی از کشور های جهان هستیم.

سرامیک زیبا یزد آنقدر با کیفیت بود که دنیا را مجذوب خود سازد.

این سرامیک ها بیشتر به کشور های حاشیه خلیج فارس صادر می گردد.

به دلیل ساختمان سازی های بسیار گسترده در این مناطق، نیاز مبرمی به حجم بالای سرامیک وجود دارد که خداروشکر سرامیک زیبا یزد به خوبی این نیاز را پوشش داده است.

صادرات انواع سرامیک

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *