2

2


شاید بزرگترین مزیت چنین سرامیک هایی در کف منزل، بزرگتر نشان دادن فضای داخل خانه باشد. شيك ترين مدل سرامیک کف با ابعاد بزرگ زماني است كه از مواد طبيعي، مانند مرمر ساخته شود.

در این مطلب تعدادی از سرامیک های کف در ابعاد بزرگ آورده شده اند که با طراحی منحصر بفرد خود دکوراسیونی بشدت زیبا و لوکس پدید آورده اند. سرامیک های مزایای زیادی دارند شاید بزرگترین مزیت چنین سرامیک هایی در کف منزل، بزرگتر نشان دادن فضای داخل خانه باشد. به همین خاطر توصیه اول طراحان به افرادی که در خانه های کوچک زندگی می کنند استفاده از سرامیک کف بزرگ در رنگ های روشن است. سرامیک بزرگ نه تنها محیط خانه های کوچک را مرتب و تمیز نشان می دهد بلکه شکل مستطیلی و مربعی آنها نگاه ها را به همراه خود به انتهای اتاق خانه می کشاند و طول بیشتری به فضای داخل خانه می دهند.

زیبایی این سرامیک ها زمانی که از مواد طبیعی مانند مرمر ساخته باشند، تمامی نگاه ها را به سمت خود جلب می کند. هر چه سرامیک بزرگ تر باشد، موادی که در ساخت آن استفاده شده است مانند رگه های طبیعی سنگ های معدنی، بیشتر خود را نشان می دهد. درخشندگی و براقی سرامیک های بزرگ افسون کننده هست، شاید این مسحور کنندگی آنها بخاطر وجود طرح های مربعی یا مستطیلی بزرگ در کف باشد که با نظم خاصی کنار هم چیده شده اند.

نمونه طرح های سرامیک کف

اگر شما هم بدنبال کف پوشی هستید که همیشه تازه، نو و جذاب بنظر برسد انتخاب سرامیک هایی بزرگ می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.
امروزه با رایج شدن استفاده از کف پوش های چوبی و دیگر مواد پرطرفدار مانند بامبو و چوب پنپه در بین خانه دارها، ممکن است زیبایی سرامیک های کف نادیده گرفته شوند. اگر مدل سرامیک کف منزل به درستی و از بین بهترین نمونه های موجود در بازار انتخاب شود آنوقت سخت می توان چیزی را برای رقابت با زیبایی آنها در نظر گرفت. نه تنها مزایای بسیاری در زمینه انتخاب سرامیک های بزرگ وجود دارد بلکه نتیجه چنین انتخابی می تواند یک دکوراسیون همیشه تمیز، پاکیزه، درخشان و فوق العاده شیک باشد.

بیشترین فروش سرامیک کف مربوط به طرح سنگ روشن و طرح چوب یا پارکت می باشد.

سرامیک کف

قیمت سرامیک کف

کاشی و سرامیک بر اساس ابعاد و همچنین درجه 1 یا 2 بودن قیمت های متفاوتی دارند. از جمله موارد دیگری که در قیمت کاشی و سرامیک و قیمت سرامیک کف و قیمت سرامیک 60*60 موثر هست عبارتست از:

  • جنس خاک
  • ضخامت
  • نوع پخت
  • نوع طرح
  • برجستگی
  • کالیبره و لیزری
  • سایز
  • نوع بسته بندی و ..

سرامیک کف

انتخاب کاشی و سرامیک برای کف

سراميك هاي مورد استفاده در كف از نظر ابعاد با سراميك هايي كه در ديوار استفاده ميشوند متفاوت است. محصولات مربعی شکل را برای کف و محصولات با سایز هایی نظیر ۴۰*۸۰ و یا ۴۰*۱۰۰ را برای دیوار استفاده می کنند. هرچه سرامیک بزرگ تر باشد کار شکیل تر و زیبا تر از کار در می آید.

سرامیک کف

شيك ترين مدل سراميك كف با ابعاد بزرگ

سرامیک کف

سرامیک ها در انواع طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شوند. انتخاب کفپوش مناسب یکی از مهم ترین مواردی است که در دکوراسیون منزل به آن توجه می شود. انتخاب کفپوش نقش اساسی در دیزاین داخلی منزل دارد. سرامیک طرح پارکت می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که علاوه بر زیبایی و شیک بودن دکوراسیون ایجاد شده به صرفه جویی در هزینه ها و بهینه بودن استفاده از کفپوش نیز توجه می کنند. درخشندگی و براقی سرامیک های بزرگ خيره كننده هستند. ولي درعين حال هنوز شيكترين نوع كفپوش ها، از جنس مرمر هستند.

برای آشنایی با مدل سرامیک دیوار پذیرایی متنوع و یا سرامیک دیوار آشپزخانه، بهتر است با فروشندگانی در ارتباط باشیم که بتوانند با توجه به اشراف خود به محصولات متقاضيان راهنمایی کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *