سرامیک طرح چوب پرسلان از درجه یک های سرامیک ها می باشد. اگر سرامیک سیاه را درجه بندی کنیم پرسلان جزء درجه یک ها محسوب می شود. برای سفارش این سرامیکها می توانید از فروشگاهها و مراکز فروش این سرامیک ها در سراسر کشور اقدام کند. آنها دارای پارامتر ارسال به سراسر کشور می باشند.

سفارش سرامیک طرح چوب پرسلان 40*120

مشخصات سرامیک طرح چوب پرسلان 40*120

مشخصات سرامیک طرح چوب پرسلان 40*120

 مسائل تکنیکی یا تاثیری که سرامیک طرح چوب پرسلان 120*40 بر روی مشتریان خود می گذارد، و خرید آنها را دو چندان می کند، طراحی ترمووود آن است. آنقدر این طرح زیباست که همه از آن به نیکی یاد می کنند. کاشی و سرامیک طرح چوب پرسلان مناسب دیوارها و کف می باشد.

اینکه سرامیک سنتی طرح چوب پرسلان در طراحی دکوراسیون خانه شما به کار گرفته می شوند و آیا اساسا دارای برشی رکتی و لعاب مات می باشند، پرسش هایی مهمی هستند که تولید کنندگان آنها دلیلی بر پر طرفداری این کاشی ها عنوان کرده اند.

سرامیک طرح چوب پرسلان با یک چسب به دیوار می چسبد. و آنها با رنگهای مختلفی در بازارها به فروش می رسند. انواع سرامیک پرسلان برای راه پله ها و نمای ساختمانها کارائی دارند. اگر چه در سالهای اخیر انواع مختلفی از رنگهای قهوه ای با طراحی های متفاوت و در کنار اینها کاربردهای گوناگونی در معرض فروش قرار گرفته اند.

به هر حال این را می دانم، این سرامیک ها در هتل ها و رستورانها ، کارگاهها و سالنهای همایش و خیل زیادی از مکانها کاربرد دارند. خب اگر با دقت به پرسلان ها نگاه کنید آنها دارای یک سری مشخصات فیزیکی هستند که مثل ضد حریق بودن و مقاومت خمشی و سایشی که به مرغوبیت آنها بر می گردد. هر چه مقاومت خمشی و سایشی بالاتر داشته باشد کیفیت بهتر و بالاتر خواهد بود.

مقاومت شیمیایی هم یکی از ویژگیهای بی نظیر پرسلانها است که تحمل پذیری پرسلان ها را در برابر مواد اسیدی و شوینده های ضدعفونی نشان می دهد.

آخرین قیمت انواع سرامیک طرح چوب پرسلان

آخرین قیمت انواع سرامیک طرح چوب پرسلان

وقتی خودتان می خواهید از وضعیت قیمت سرامیک پرسلان با انواع طراحی های مختلفش با خبر شوید بهترین کار این است که از اینترنت کمک بگیرید. اینترنت یک خوبی که دارد قیمت هر محصول را به همراه جزئیات آن محصول ارائه می کند، مازاد بر آن شما می توانید چگونگی استفاده و کاربرد آنها را هم یاد بگیرید.

اما در حالت کلی قیمت هر سانتی متر مربع سرامیک بر اساس کیفیت آنها و نوع جنس آنها صورت می گیرد. در این بین رنگ، طول و عرض این سرامیک ها تاثیر گذارترین موضوعی است که در قیمت سرامیک ها موثر واقع شده اند.

موضوع بعدی تخمین قیمت سرامیک به استحکام آنها بر می گردد. هر چه استحکام بیشتر باشد قیمت بالاتر می رود و برای تعیین استحکام کافی است میزان جذب آب را توسط کاشی ها بررسی کنید، اگر جذب آب زیاد باشد کاشی استحکام خوبی ندارد. و بر عکس آن هم صدق خواهد کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *