2

2


ایرانیان همیشه در هر زمینه ای که شروع به فعالیت کردند موفق هستند، یکی دیگر از موفقیت های آن ها در این روزها تولید سرامیک سیاه توالت شیشه ای همانند طرح های خارجی است.

در تولید انواع سرامیک شیشه ای از چه نوع شیشه ای باید استفاده شود تا کارایی بالایی داشته باشد؟ چرا در توالت از سرامیک شیشه ای خارجی استفاده می شود؟
یکی از مواردی که باید در خرید انواع سرامیک شیشه ای به آن توجه کرد، درجه بندی سرامیک و تاریخ انقضاء مصرف سرامیک می باشد. سرامیک سنتی نیز مانند بسیاری از کالاها از تاریخ مصرف برخوردار است، به همین جهت هنگام خرید سرامیک باید همه انواع سرامیک انتخابی از یک تاریخ تولید و تاریخ انقضاء برخوردار باشند.

شیشه مورد استفاده در تولید سرامیک

در سرامیک شیشه ای از پودر شیشه و ترکیبات آن استفاده می گردد که هر انوازه پودر شیشه از استاندار بالایی برخوردار باشد، سرامیک شیشه ای از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد شد.
بعد از انتخاب پودر شیشه و ترکیب آن با سرامیک، در مقابل حرارت قرار می گیرد. در هنگام حرارت بلورهای شیشه ای تشکیل می شود که به سختی و شفافیت سرامیک می افزاید. از مهمترین مزایای استفاده استفاده از شیشه در سرامیک این است که در تولید سرامیک شیشه ای می توان از روش های اتوماسیون استفاده کرد که این دستگاهها هم سرعت کار را افزایش می دهد و هم از ضایعات تولید می کاهد که در نهایت به نفع تولیدکننده و مصرف کننده از لحاظ قیمت سرامیک شیشه ای می باشد.

سرامیک توالت شیشه

علت استفاده از سرامیک شیشه ای در توالت

با توجه به این که در تولید سرامیک شیشه ای از روشهای متفاوت و با استفاده از دستگاههای مدرن استفاده می شود، استفاده از سرامیک شیشه ای خارجی به دلیل تکنولوژی بالا از لحاظ کیفیتی بهتر است و به همین جهت کاربرد انواع سرامیک شیشه ای خارجی، خصوصا در بخشهایی از ساختمان که با آب بیشتر سر و کار دارد بیشتر است. توالت یکی از قسمتهایی از ساختمان است که کاربرد سرامیک شیشه ای هم زیبایی و هم عمر بالایی دارد. آب به دلیل نوع موادی که دارد در صورت تماس زیاد با هر جسم سختی، باعث ساییدگی می شود اما در سرامیک شیشه ای به دلیل بلورهای شیشه ای که در آن تشکیل شده، آن را در مقابل آب بسیار مقاوم می کند.

طرح های زیبا و خاص بیشماری برای هر خریدار خاصی در بازار موجود است که با تنها گذاشتن چند دقیقه از وقت گرانبهای خود می توانید به سایت ما سر بزنید و از این طرح ها دیدن کنید.

اما یک سوال، شما به چه دلیلی به دنبال سرامیک توالت شیشه ای هستید؟ من به شما پیشنهاد می کنم به هر دلیلی که این سرامیک را انتخاب کرده اید ما را انتها همراهی کنید.

سرامیک توالت شیشه

چرا توالت شیشه ای از نوع سرامیک؟

دلایل متعدد زیادی وجود دارد که باعث شده همه ما که در اینجا هستیم به این موضوع بپردازیم و آن را تایید کنیم.

سرامیک ها دارای ویژگی های خاصی هستند که همین خصوصیات خاص باعث شده تا از آن ها در سرویس بهداشتی نیز استفاده شود اما این ویژگی ها چیستند؟

در زیر به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:

  • درجه سائیدگی یا همان PEI
  • درجه جذب آب سرامیکی A.
  • میزان لیزی سرامیک
  • مقاومت در برابر سرما و چند رنگی

و بسیاری از موارد دیگر که سبب شده اند تا ما در صنعت خود از سرامیک در مکان های مختلفی از جمله توالت استفاده کنیم.

آیا سرامیک شیشه ای می شکنند؟

برخی به دلیل کافی نبودن اطلاعاتشان در این زمینه تصور می کنند که چون اسم شیشه ای را به آن اختصاص داده اند حتما شکننده اند و سریع با کوچک ترین ضربه می شکند، باید گفت در اصل شیشه ای را به دلیل شفافیت سرامیک ها به آن ها داده اند و به دلیل تمام مراحل سختی که سرامیک ها را از آن عبور می دهند به قدری سخت می شوند که شکستن آن ها به این راحتی ها هم امکان پذیر نیست.

سرامیک توالت شیشه

سرامیک توالت شیشه ای

سرویس بهداشتی ها از قسمت های مهم یک خانه به شما می آید که باید در زیبایی و بهداشت هر چه بیشتر آن دقت زیادی را به خرج داد.

سرامیک های توالت شیشه ای درکشورهای بسیاری باب شده است، امروزه در خانه های بسیار شیک و لوکس ایرانی نیز از این مدل استقبال کرده اند و این نشان از رضایت آن هاست.

اگر به هر دلیلی قصد مشهده این طرح ها را دارید می توانید برای دیدن این طرح ها از این نوع سرامیک ها به سایت ما مراجعه کنید و انواع و اقسام طرح های خارجی و ایرانی را مشاهده کنید و مقایسه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *