2

2


یکی از مصارف همیشگی سرامیک در منزل، برای سرامیک کف سرویس بهداشتی و سرامیک سنتی می باشد. اگر برای این کار دنبال سرامیک درجه یک می گردید، سرامیک یزد سرام پیشنهاد ویژه ای است.

سرامیک کف سرویس بهداشتی یزد سرام را به چه روش هایی می توان خریداری کرد؟ سرامیک ها در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که در این مقاله به بیان شان می پردازیم.

سرامیک ها در انواع و اقسام مختلفی هستند که با توجه به تنوعی که دارند می توان از آن ها در مکان های مختلفی استفاده کرد که از جمله این موارد سرامیک کف و سرامیک طرح آجر می باشد.

برای خرید انواع سرامیک کف سرویس بهداشتی یزد سرام می توان به نمایندگی های فروش در نقاط مختلف کشور، یا به سایت شرکت یزد سرام سرامیک مراجعه کرد.شرکت یزد سرام از شرکتهای قدیمی و با تجربه در زمینه تولید انواع سرامیک می باشد. این شرکت با قرار دادن تعداد زیادی نمایندگی فروش در تمامی کشور راه خرید انواع سرامیک را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

انواع سرامیک کف یزد سرام

شرکت کاشی سرامیک یزد با تقسیم بندی انواع سرامیک کف سرویس بهداشتی در ابعاد، رنگها، درجه بندیهای مختلف و با قیمت های متفاوت در لیست قیمت خود، کار خرید انواع سرامیک را برای خریداران خود آسان کرده است. شرکت یزد سرام با تولید انواع سرامیک دیوار و کف و همچنین انواع سرامیک لوکس با طراحی های زیبا کار فروش سرامیک را برای این شرکت آسان کرده است.

در میان انواع مختلف مصالح ساختمانی که در بازار ها ارائه می گردد می خواهیم در مورد سرامیک ها بگوییم که عمده کارایی شان به عنوان کف پوش می باشد. این محصولات در نمونه های ایرانی و خارجی هستند که هر کدام از آن ها قیمت مشخص شده ای دارند. سرامیک کف از  زمره سرامیک های پر طرفدار است که در طرح هایی زیبا به دست خریداران می رسد. در مکان های مختلفی سرامیک های کف به کار می رود که به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم:

  • سرامیک کف سرویس بهداشتی
  • سرامیک کف سالن پذیرایی
  • سرامیک کف راهرو
  • سرامیک کف اتاق خواب
  • سرامیک کف آشپزخانه

سرامیک کف سرویس بهداشتی

مصارف سرامیک در خانه چگونه است؟ 

بیش از یک دهه است که در ساخت و ساز ساختمان ها اعم از مسکونی و اداری از سرامیک برای پوشاندن کف سالن، حمام، اتاق ها و سرویس بهداشتی استفاده می شود.البته در بعضی از خانه های لوکس برای پوشاندن کف منزل از پارکت استفاده می کنند ولی باز هم در مورد سرویس بهداشتی و حمام، هنوز همان سرامیک گزینه انتخابی ساختمان ساز ها ست.

سرامیک های کف سرویس بهداشتی در بین انواع مختلف محصولات دارای بازار فروش عالی می باشد. زیرا این محصولات را می توان در نمونه های متنوعی تهیه کرد که از نظر عوامل متعددی با همدیگر تفاوت دارند. رنگ، طرح، اندازه سرامیک ها در انتخاب تاثیر بسیار دارد و می تواند مشتریان را در جهت خریدی مطلوب یاری دهد. خرید سرامیک کف سرویس بهداشتی به طرق مختلفی انجام می  شود که در ادامه مطلب به بیان شان می پردازیم:

  • خرید اینترنتی سرامیک سرویس بهداشتی
  • خرید سنتی سرامیک سرویس بهداشتی
  • خرید ویژه سرامیک سرویس بهداشتی
  • خرید مستقیم سرامیک سرویس بهداشتی
  • خرید شگفت انگیز سرامیک سرویس بهداشتی

سرامیک برتری مختصری به پارکت دارد و آن هم بی صدا بودن آن هنگام راه رفتن می باشد.

همچنین سرامیک به مراتب راحت تر از پارکت تمیز می شود و دیر تر نیز کثیف خواهد شد.

سرامیک کف سرویس بهداشتی

چرا همیشه کف سرویس های بهداشتی سرامیک می شود؟

خب قاعدتا استفاده از پارکت یا کفپوش های خاص مناسب سرویس بهداشتی نیست.

چون آب قاتل پارکت ها می باشد و حتی اگر چند قطره آب روی آن ها بریزد، اگر به موقع خشک نشود، خیلی سریع آسیب می بیند.

در حمام و سرویس بهداشتی نیز، ریختن آب روی زمین بدیهی ترین امر به شمار می رود.

به همین دلایل هنوز جایگزینی برای پوشاندن کف سرویس بهداشتی به جای سرامیک پیدا نشده است.

سرامیک کف سرویس بهداشتی

خرید سرامیک یزد سرام به چه روش هایی امکان پذیر است؟

در کل می توان روش های خرید سرامیک یزد سرام را به روش های زیر دسته بندی کرد:

  • خرید مستقیم از نمایندگی ها
  • خرید از واسطه ها و مغازه دار ها
  • خرید از فروشگاه های اینترنتی و شبکه های مجازی

سرامیک کف سرویس بهداشتی در شرکت های مختلفی برای فروش آماده می شوند که از جمله این موارد شرکت یزد سرام می باشد که بهترین ها را در دسترس خریداران قرار می دهد.

اگر شما در کار ساخت و ساز هستید و مایلید حجم زیادی سرامیک برای پروژه های خود تهیه کنید، قطعا باید گزینه اول یعنی خرید مستقیم از نمایندگی ها را انتخاب نمایید.چون در این صورت مبلغ پرداختی شما مناسب تر محاسبه خواهد شد.ولی اگر قصد دارید فقط برای قسمتی از منزل خودتان، سرامیک تهیه کنید، گزینه دوم و یا حتی سوم، کار شما را خیلی راحت راه خواهد انداخت.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *