سرامیک و کاشی را در ایران شرکت های زیادی هستند که تولید می کنند. یکی از انواع سرامیک های تولید شده در بازار ایران که فروش نسبتاً خوبی دارد، سرامیک دیوار می باشد. خرید سرامیک دیوار از فروشگاه های سطح شهر و همچنین وبسایت های اینترنتی امکان پذیر است.

همچنین می توان خرید مستقیم کاشی و سرامیک دیوار و سرامیک سنتی را با قیمت های مختلف از کارخانه ها انجام داد. قیمت روز کاشی و سرامیک را نیز همین کارخانه تولیدی هستند که اعلام می نمایند. شرکت هایی که در عرصه های مختلف ساخت و تولید سرامیک دیوار فعالیت می کنند گوناگون هستند که از آن جمله می توان به پاسارگاد اشاره کرد. فروش سرامیک پاسارگاد از طرف خود شرکت و نمایندگی های آن در سراسر ایران انجام می شود.

برای این که بتوانید بهترین مدل های سرامیک دیوار با قیمت ارزان را خریداری کنید، بهتر است که به نمایندگی شرکت های تولیدی  و وارداتی مراجعه کنید. این نمایندگی ها با تضمین کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

خرید سرامیک دیوار | فروش عمده سرامیک ساده و طرح دار

مدل های مختلف کاشی و سرامیک

مدل های مختلف کاشی و سرامیککاشی ها و سرامیک ها و سرامیک طرح آجر را همان گونه که شرکت های گوناگونی تولید می کنند، دارای مدل های متفاوتی نیز می باشند.

شرکت های تولیدی می کوشند تا هر چند ماه یک بار و یا دستکم سالی یکبار، طرحی نو را به بازار عرضه دارند. این گونه هم مشتریان خاص خود را پیدا می کنند و هم این که کالای شان به بهترین شکل ممکن به فروش می رسد.

در زمینه مدل های مختلف کاشی و سرامیک باید گفت که می توان در بازار به این مدل ها برخورد:

  • مدل طرح پارکت
  • مدل سه بعدی
  • مدل فانتزی
  • مدل شطرنجی
  • مدل مستطیلی
  • مدل التقاطی
  • مدل کلاسیک
  • مدل تک رنگ
  • و …

ویژگی های سرامیک های مخصوص دیوار

ویژگی های سرامیک های مخصوص دیوارسرامیک های مخصوص دیوار مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارا می باشند. می توان از جمله مشخصات این نوع از محصول این طور نام برد:

  1. سرامیک دیوار باید کیفیت خوبی داشته باشد.
  2. از بهترین متریال ساخته شده باشد.
  3. ضد آب باشد.
  4. نفوذ ناپذیر باشد.
  5. زیبا و قشنگ باشد.

این ها ویژگی های سرامیک های مخصوص دیوار هستند. برای خرید بهترین مدل از این کالا، می توانید به فروشگاه اینترنتی سرامیک و یا بازار فروش سرامیک در هر شهری که ساکن هستید، مراجعه کنید.

بازار خرید انواع کاشی و سرامیک در ایران

بازار خرید انواع کاشی و سرامیک در ایرانبازار خرید انواع کاشی و سرامیک در ایران بستگی به این دارد که ساخت و سازها چگونه است. هر چقدر ساختمان سازی وجود داشته باشد، بازار این نوع از محصول هم رونق می گیرد.

در این یکسال گذشته که تا اندازه ای قیمت ها رو به بالا در حرکت هستند، کمتر کسی در فکر خرید انواع کاشی و سرامیک است؛ مگر این که ساختمان نیمه تمام مانده باشد. باز هم بهرحال هستند افرادی که ساختمان سازی می نمایند. خرید مصالح قیمتش بالا رفته و این نوع از کالا هم قیمت آن دو برابر شده است. همین مسئله تا اندازه ای باعث شده تا بازار در حالت رکود به سر ببرد.

فروش عمده انواع سرامیک ساده و طرح دار

فروش عمده انواع سرامیک ساده و طرح دارفروش عمده انواع سرامیک ساده و طراح دار را این مراجع انجام می دهند:

  • کارخانه ها که در کار تولید انواع مختلفی از سرامیک می باشند. این کارخانه ها طرح های متنوعی را تولید می نمایند و سپس به صورت عمده به بازار عرضه می کنند.
  • شرکت های وارد کننده نیز در کنار تولیدی ها در کار فروش عمده می باشند. آنان هم طرح ساده و طرح دار سرامیک را از کشورهای مختلف و برندهای گوناگون وارد می نمایند.
  • نمایندگی: شرکت های تولیدی و وارداتی نمایندگی هایی در سراسر کشور دارند که از آن طریق، محصولات شان را به صورت عمده و جزئی به فروش می رسانند. این نمایندگی ها کارهای مختلفی را انجام می دهند که یکی از آنان پخش و فروش عمده محصولات و کالاها می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *