سرامیک استخری

سرامیک استخری


انواع سرامیک استخری در بازار به قدری زیاد است که در هنگام خرید ممکن است انتخاب برای شما سخت شود! ما می خواهیم شما را با انواع سرامیک استخری آشنا کنیم تا بتوانید تصمیم بهتری برای انتخاب سرامیک استخرتان داشته باشید!

احداث استخر به دلیل نکات فنی حساس، نیازمند تخصص و مهارت بالایی است. یکی از حساس ترین مراحل کار سرامیک کاری استخر است. انتخای سرامیک مناسب و با کیفیت در احداث بی عیب و نقص استخر حیاتی است.
سرامیک کاری استخر از مهم ترین و حساس ترین مراحل احداث یک استخر است. زیرسازی و اجرای نهایی سرامیک استخر به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد. بنا بر این باید کوشید بهترین و با کیفیت ترین سرامیک را به این منظور خریداری کرد. موزاییک های مورد استفاده در استخرها دو نوع می باشند: کاشی های سرامیکی و کاشی های مرمری یا کریستالی. کاشی های سرامیکی نسبت به مرمری پر کاربردتر هستند.

خرید انواع سرامیک استخری

در خانه های لوکس استخر، یکی از مکان هایی است که گاهی به آن توجه های لازم نمی‌شود، چرا که با هزینه کردن برای استخر می توانید این مکان را به بهترین مکان خانه تبدیل کنید.
هزینه ی نگهداری از استخر های خصوصی زیاد است از این رو مهم است که استخری داشته باشید که ارزش همه ی این هزینه ها را داشته باشد!
خرید انواع سرامیک استخری به صورت حضوری از طریق مراکز فروش و به صورت آنلاین از طریق فروشگاه های معتبر انجام می شود.
بسیاری از برند ها به تولید این نوع سرامیک پرداخته اند، سرامیک های استخری از نظر کیفیت و زیبایی تنوع زیادی دارند.
به طور کلی انواع سرامیک استخری به دو نوع زیر است:

  1. سرامیک استخری پرسلانی
  2. سرامیک استخری مینیاتوری

سرامیک های پرسلانی که از مقاومت بالایی برخودار هستند و برای کف مناسب تر می باشند.
سرامیک های مینیاتوری برای دیواره های پر پیچ و خم استخر هایی با طراحی های خاص ساخته شده اند، بسیار مناسب می‌باشد و دلیل آن این است که در پشت این نوع سرامیک توری تعبیه شده است که نصب آن را آسان می کند و جلوه ای خاص به استخر شما می‌بخشد.
سرامیک های استخری از نظر ظاهری نیز انواع مختلفی دارند که ما شما را با برخی از آن ها آشنا می کنیم:

  • سرامیک استخری با طرح های هنری
  • سرامیک استخری با طرح های سه بعدی
  • سرامیک استخری با طرح دریایی و طبیعی
  • سرامیک های استخری ساده با رنگ های اقیانوسی و …

قیمت سرامیک استخری

قیمت سرامیک های استخری به دلیل طراحی خاص و خاصیت ضد آبی که دارند در قابل توجه است و به عنوان سرامیک های گران شناخته می شوند.
اما اگر شما به صورت مستقیم از تولید کننده خرید خود را انجام دهید مسلما خرید ارزان تری خواهید داشت و امکان سفارشی کردن طرح برای شما نیز وجود دارد.
قیمت سرامیک های استخری سه بعدی نسبت به انواع دیگر سرامیک بالا تر است و دلیل آن تکنولوژی و طراحی خاص بکار رفته در این نوع سرامیک می باشد.
اگر از نظر هزینه مشکلی ندارید پیشنهاد می شود که دستی بر روی استخر خانه یتان بکشید و آن را به بهترین قسمت خانه تبدیل کنید، مطمئن باشید که وقتی نتیجه کار را ببینید پشیمان نخواهید شد!

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *