از جمله مصالحی که برای کف و دیوار سرویس بهداشتی استفاده می شود می ‌توان سرامیک را نام برد. این محصول دارای مدل و طرح های بسیار گوناگون و زیبا می باشد که در ادامه به آن پرداخته شده است. تولید کنندگان سرامیک کف توالت ایرانی با استفاده از بهترین مواد و ابزار به ساخت این مصالح می پردازند.

مشتریان می ‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی این محصول را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت سفارش دهند.

تولید کنندگان سرامیک کف توالت ایرانی

آشنایی با انواع سرامیک کف توالت

آشنایی با انواع سرامیک کف توالت سرامیک کف توالت انواع مختلفی دارد که هر کدام بر اساس مدل و طرح تقسیم بندی می شوند. انواع این مصالح را می توان به صورت زیر نام برد:

  • سرامیک پرسلانی
  • سرامیک گرانیتی
  • سرامیک موزاییکی
  • سرامیک لعابی

هر کدام از این موارد مزایا و ویژگی ‌های خود را دارند. سرامیک لعابی با لایه رویی شیشه ای بسیاری از توجهات را به خود جلب نموده و باعث زیبا شدن محیط می شود. تمامی این موارد در برابر رطوبت بسیار مقاوم می باشند و از دوام بالایی برخوردار هستند.

این محصولات دارای لغزندگی نمی باشند و لکه پذیری آنها بسیار کم است. با استفاده از مواد شوینده می ‌توان به راحتی را شستشو داد. سرامیک های توالت در برابر ضربه و سایش بسیار مقاوم هستند و پس از گذشت سال ها تغییر رنگ نمی دهند. این محصولات معمولا دارای رنگ های روشن هستند.

آخرین قیمت سرامیک کف توالت سه بعدی

آخرین قیمت سرامیک کف توالت سه بعدی آخرین قیمت سرامیک کف سه بعدی توالت به دلیل نوسان های موجود و تحریم های ایجاد شده در حال تغییر می باشد و ثابت نیست. کیفیت از مهم ترین عوامل است که می‌ تواند در مشخص کردن قیمت مصالح ساختمانی تاثیرگذار باشد.

کیفیت به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب به وجود می‌ آید که تولید کنندگان توجه ویژه‌ای به آن دارند. تازه‌ ترین نرخ های سرامیک مطابق با آخرین تغییرات در جدول مشخصی تنظیم شده و در اختیار فروشندگان و مشتریان عزیز قرار داده می شود.

می‌ توان در صورت خرید عمده این قیمت ‌ها را به حداقل رساند. افرادی که به طریق مستقیم این محصول را خریداری می ‌کنند به دلیل عدم وجود واسطه ها و دلالان فروش هزینه‌ های بسیار کمی را برای محصول می پردازند.

علاوه بر استعلام قیمت ها توسط فروشندگان در این مجموعه می توان به سفارش از آنها پرداخته و در ادامه شماره هایی قرار داده شده است که می‌ توان با استفاده از آنها محصولات مورد نظر را سفارش داد و در محل مورد نظر تحویل گرفت. این کالا قیمت‌ های کمی را به خود اختصاص می‌ دهد و امکان خرید آن برای همه مشتریان وجود دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *