سرامیک

سرامیک


آیا در انتخاب کاشی و سرامیک برای خانه خود دچار تردید شده اید. زیبایی خانه خود را به ما بسپارید. شرکت ما انواع کاشی و سرامیک در طرح و رنگ های متنوع متناسب با دکوراسیون منزل شما را تولید میکند.

با همکاران ما در این زمینه تماس بگیرید. اگر به دقت به ظاهر چوب و تخته های بریده شده چوب طبیعی دقت کنید روی سطح آنها شکل های نامنظم و نامرتبی را می بینید که وقتی در یک دسته کنار هم قرار می گیرند به طرز عجیبی پیچیده و زیبا بنظر می رسند.

همین بافت های بهم پیچیده و نامنظم چوب طبیعی است که آنرا ارزشمند می کند زیرا ظاهری منحصر بفرد و یگانه ایجاد می کنند که نمونه آن در هیچ کجای دیگر وجود ندارد، اما امروزه سرامیک و کاشی ها طرح چوب توانسته اند با تکنولوژی پیشرفته دقیقا همین حالت منحصر بفرد چوب را روی کاشی و سرامیک پیاده کنند آن هم با هزینه ای بسیار کمتر نسبت به چوب طبیعی.

كارخانجات سراميك بسیاری در ایران وجود دارند که به تأمین بازار داخل و بعضا خارجی می پردازند. کارخانه کاشی و سرامیک آباده و آپاداناسرام از بزرگترين توليد كنندگان انواع سراميك در ايران و خاورميانه هستند.

كاشي و سراميك تحول مهمي در حوزه علم و تكنولوژي است كه تاثير زيادي نيز بر وضعيت زندگي انسان و بخش صنعت داشته است. اين پديده مهم در كشور ايران داراي سابقه و قدمت چندين هزار ساله است و همين موضوع اين صنعت را در كشور ايران از جايگاه ويژه و ممتازي برخوردار ساخته است .

تامين مواد اوليه سراميك

از نظر خاك هاي سراميك كه شامل (كائولن، فلدسپات و بنتونيت ) ايران يكي از غني ترين كشورهاي دنياست به گونه اي كه در ايران معادني وجود دارد كه كشورهاي خارجي براي داشتن خاك مشابه آن مجبورند ده خاك مختلف را به نسبتهاي معين با هم مخلوط كنند. مهمترين معادن خا ك هاي سراميك ايران در منطقه شمال غربي ايران از قزوين تا ارس واقع شد ه اند و استان هاي قزوين، همدان، زنجان و آذربايجان شرقي را در بر مي گيرند در كنار آن معادن پراكنده اي نيز در يزد، ميبد و اردكان وجود دارد و البته استان هاي سمنان و خراسان نيز داراي اين گونه معادن مي باشند.

تولید کننده انواع سرامیک

صادرات سراميك

شرکت کاشی تبریز، شرکت کاشی مرجان، شرکت کاشی هرمس و بسیاری دیگر از جمله این شرکت های کاشی هستند که تنوع و کیفیت در آنها سبب موفقیت و صادرات این محصولات به خارج از کشور گردیده است.

تولید کننده انواع سرامیک

 

خريد اينترنتي سراميك

سايت اينترنتي کاشیران محصولات تمامی شرکت های معتبر کاشی را در فروشگاه اینترنتی گردهم آورده تا گستره ای از تنوع و کیفیت را یکجا ارائه کند.

اين سايت به معرفي محصولات کاشی تمامی شرکت های حاضر در بازار و حتی به بررسی و مقایسه جزئیات این محصولات پرداخته است.

بزرگترين توليدكننده انواع سراميك

تولید کننده انواع سرامیک

 

كارخانجات و شركت هاي توليد كننده زيادي در اين عرصه مشغول به فعاليت مي باشند كه شامل:

  • كاشي الوند
  • كاشي مرجان
  • كاشي تبريز
  • كرابن سراميك تبريز
  • سراميك البرز
  • نوين سرام يزد
  • مجتمع كاشي ميبد و …

قطب صنعت كاشي و سراميك ايران، استان يزد است.

شرکت کاشی که بتواند در راستای نیاز مردم همواره به روز بوده و رضایت مخاطبین را در نیاز به تنوع محصولات فراهم کند.

همچنین بتواند ایده های ناب و نوآوری ها را در زمینه تولید محصولات با کیفیت کاشی پیاده سازی کند قطعا راه رسیدن به موفقیت را طی می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *